S&P PINCET

Data: 2010-02-25 08:57:38
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
buhahaha

nudy

ruch w dół zgodnie planem

płaska korekta

nudy

za to w naszym grajdole działo się

walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne

podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short

a panienki kupowały longi i kupowały

durne panienki

buhahahahaha

Data: 2010-02-25 17:22:52
Autor: kc
S&P PINCET
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
buhahaha

nudy

ruch w d=F3=B3 zgodnie planem

p=B3aska korekta

nudy

za to w naszym grajdole dzia=B3o si=EA

walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne

podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short

a panienki kupowa=B3y longi i kupowa=B3y

durne panienki

buhahahahaha

Słuchaj, kawalerze. Nie masz nic innego do roboty? Już raz pytałem, gdzie twoje 2500 i M ?

kc

Data: 2010-02-25 09:35:14
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
On 25 Lut, 18:22, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> buhahahahaha

Słuchaj, kawalerze. Nie masz nic innego do roboty? Już raz pytałem, gdzie

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

panienka

na rynku najważniejsze są 3 rzeczy

pierwsza tp procent składany

druga to wskaźnik MACD

trzecia rzecz to umiejętność zmiany decyzji, nieprzywiązywanie się do
kierunku rynku (podobne neutrum jak w relacji z kurwą pieniężną) i
szybka a jednocześnie trafna zmiana decyzji

gdybyś panna wyczytał to co napisałem (od PN S&P pincet zawraca na
południe) to zrozumiałbyś delikatną sugestię: nie rośniemy, bedziemy
spadać

panienka nie martw się, w końcu tacy jak ty napędzają mój portfel

nie zrozumialeś, brak ineligencyji ? trudno, płacisz frycowe panienka

buhahahahahahahaha

Data: 2010-02-25 17:44:46
Autor: kc
S&P PINCET
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
buhahahahahahahaha

Kawalerze, jeżeli ktoś ci płaci to na pewno nie ja. I w tojej konwencji:buhahahahahahahaha

kc

Data: 2010-02-25 18:18:08
Autor: kigam
S&P PINCET

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w
wiadomości
[...]

Ciulu tyle to miało być rok temu. Tak samo szczekałeś i karawana pojechała w
drugą stronę.

Data: 2010-02-25 18:43:52
Autor: george
S&P PINCET

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:c98a9d6f-ba5a-49a9-b7e6-ac4bdf5c67a6b7g2000yqd.googlegroups.com...
buhahaha

widze że juz browar poszedł...
zdrówko.

george

Data: 2010-02-25 10:42:39
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
On 25 Lut, 18:43, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote in message

buhahaha

widze że juz browar poszedł...
zdrĂłwko.

george

eurooszołomstwo powinno zmienić trunek

pijcie europejczycy ouzo i metaxa

trzeba wspierać bratnią grecję

inaczej wam eurokołchoz upadnie

buhahaha

Data: 2010-02-25 22:52:29
Autor: marfi
S&P PINCET
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:60f4e322-8d25-452e-967e-4cf587853489a18g2000yqc.googlegroups.com...

pijcie europejczycy ouzo i metaxa

Metaxa 5* była dzisiaj ok  :)
BTW: sprawdzałeś już czy Twoja angina to nie AIDS ?

--
marfi

Data: 2010-02-26 00:27:11
Autor: skippy
S&P PINCET

UĹźytkownik "Charlie delta"

pijcie europejczycy ... metaxa

perfumy zostawiamy panienkom
my walimy jaśka albo balantaśka

Data: 2010-02-25 19:03:29
Autor: Virck
S&P PINCET
Pojawil sie widze znowu ten alfons....Poplynal na Lkach i pod wplywem wciagnietego gazu od zapalniczek znowu myli forum z domem publicznym.....

Data: 2010-02-25 21:50:03
Autor: nobody
S&P PINCET

To ty tomiwe ?

Data: 2010-02-26 16:42:13
Autor: Archangell
S&P PINCET
To ty tomiwe ?

Pewnie, że on.
Tylko nie wiem dlaczemu jemu tak odwala.
Żona z "trójką" go rzuciła czy co ;-)

Arch

Data: 2010-02-25 22:25:11
Autor: Endriu
S&P PINCET
[...]

2010-02-25
22:05:20
S&P500
1102.93

Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
Co ino powiesz że ma iść w górę to leci na pysk, a jak powiesz że będzie spadać to od razu idzie do góry .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-25 13:37:50
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
On 25 Lut, 22:25, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

S&P500
1102.93

Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
Co ino powiesz e ma i w g r to leci na pysk, a jak powiesz e b dzie
spada to od razu idzie do g ry .....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

nie przyzwyczajaj się panienka do kierunku

reaguj natychmiast;)

buhahahahahaha

Data: 2010-02-26 09:06:45
Autor: Endriu
S&P PINCET
nie przyzwyczajaj się panienka do kierunku

reaguj natychmiast;)

buhahahahahaha

Z tego co widzę Charlie to większość środków jakie posiadasz idzie na prowizie dla biura maklerskiego od dobrze przemyślanych transakcji ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-25 22:32:29
Autor: Endriu
S&P PINCET

[...]

Teraz wiesz dlaczego 2 grubasy wyszły z rynku.....
Podobnie jak ty kompletnie nie wiedzą co będzie dalej ....

buhahahahaha

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-26 04:56:58
Autor: macieks
S&P PINCET
On 25 Lut, 22:32, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:

Teraz wiesz dlaczego 2 grubasy wyszły z rynku.....
Podobnie jak ty kompletnie nie wiedzą co będzie dalej ....

buhahahahaha

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Najlepsze zdanie opisujące obecną sytuację i według mnie najbliższe 3
kwartały.

Co do kierunku. Jak ma mnie wywalić z S, to niech rynek zrobi takie
'HIT ME", żeby było szybko i strasznie jak na egzekucji. Na razie to
popierdułka.

Data: 2010-02-26 16:23:07
Autor: Virck
S&P PINCET

Czy juz pryszczata szczekaczko siedzisz i placzesz ze swymi s-kami..??....-;)))))))
Ten idiota to wybitny obraz gamonia...Rynek dyma go w kazda mozliwa dziure....

Data: 2010-02-26 07:46:14
Autor: macieks
S&P PINCET
On 26 Lut, 16:23, Virck <virck_p...@verizon.net> wrote:
Czy juz pryszczata szczekaczko siedzisz i placzesz ze swymi
s-kami..??....-;)))))))
Ten idiota to wybitny obraz gamonia...Rynek dyma go w kazda mozliwa
dziure....

Eeeeee sory. Do mnie to zdanie? Bo piszesz bezpośrednio poniżej mojego
maila

Data: 2010-02-26 17:00:18
Autor: Virck
S&P PINCET

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:c8c9a462-1c5e-4c74-bb17-42c7ef6f0bc4b30g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie ! To do tego matola Charlie....

Data: 2010-02-26 12:17:41
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
On 25 Lut, 17:57, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
[...]

panienki gramy pod odwróconą RGR czy kończymy win.dress?

pytanie majątku warte

za stary jestem

od 8 rano do 22

buhahahahahahahaha

Data: 2010-02-26 23:37:16
Autor: Virck
S&P PINCET

wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Skoncz juz robic z siebie wiekszego debila niz jestes !

Data: 2010-02-26 15:36:05
Autor: kc
S&P PINCET
[...]

No i zostałaś panienko dzisiaj wyru...na prze rynek. Ale po twoich postach widzę, że dziewictwo już dawno straciłaś.

buhahaha

pozdrawiam kc

PS. Nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku. Dziadek się śmiał i tak samo miał. Rynek uczy pokory, prawda?

--

S&P PINCET