S&P PINCET

Data: 2010-02-25 17:22:52
Autor: kc
S&P PINCET
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
buhahaha

nudy

ruch w d=F3=B3 zgodnie planem

p=B3aska korekta

nudy

za to w naszym grajdole dzia=B3o si=EA

walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne

podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short

a panienki kupowa=B3y longi i kupowa=B3y

durne panienki

buhahahahaha

Słuchaj, kawalerze. Nie masz nic innego do roboty? Już raz pytałem, gdzie twoje 2500 i M ?

kc

Data: 2010-02-25 09:35:14
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
On 25 Lut, 18:22, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> buhahahahaha

Słuchaj, kawalerze. Nie masz nic innego do roboty? Już raz pytałem, gdzie

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

panienka

na rynku najważniejsze są 3 rzeczy

pierwsza tp procent składany

druga to wskaźnik MACD

trzecia rzecz to umiejętność zmiany decyzji, nieprzywiązywanie się do
kierunku rynku (podobne neutrum jak w relacji z kurwą pieniężną) i
szybka a jednocześnie trafna zmiana decyzji

gdybyś panna wyczytał to co napisałem (od PN S&P pincet zawraca na
południe) to zrozumiałbyś delikatną sugestię: nie rośniemy, bedziemy
spadać

panienka nie martw się, w końcu tacy jak ty napędzają mój portfel

nie zrozumialeś, brak ineligencyji ? trudno, płacisz frycowe panienka

buhahahahahahahaha

Data: 2010-02-25 17:44:46
Autor: kc
S&P PINCET
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
buhahahahahahahaha

Kawalerze, jeżeli ktoś ci płaci to na pewno nie ja. I w tojej konwencji:buhahahahahahahaha

kc

--

S&P PINCET