S&P PINCET

Data: 2010-02-25 22:25:11
Autor: Endriu
S&P PINCET
buhahaha
nudy
ruch w dół zgodnie planem
płaska korekta
nudy
za to w naszym grajdole działo się
walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne
podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short
a panienki kupowały longi i kupowały
durne panienki
buhahahahaha

2010-02-25
22:05:20
S&P500
1102.93

Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
Co ino powiesz że ma iść w górę to leci na pysk, a jak powiesz że będzie spadać to od razu idzie do góry .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-25 13:37:50
Autor: Charlie delta
S&P PINCET
On 25 Lut, 22:25, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

S&P500
1102.93

Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
Co ino powiesz e ma i w g r to leci na pysk, a jak powiesz e b dzie
spada to od razu idzie do g ry .....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

nie przyzwyczajaj się panienka do kierunku

reaguj natychmiast;)

buhahahahahaha

Data: 2010-02-26 09:06:45
Autor: Endriu
S&P PINCET
nie przyzwyczajaj się panienka do kierunku

reaguj natychmiast;)

buhahahahahaha

Z tego co widzę Charlie to większość środków jakie posiadasz idzie na prowizie dla biura maklerskiego od dobrze przemyślanych transakcji ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-25 22:32:29
Autor: Endriu
S&P PINCET

[...]

Teraz wiesz dlaczego 2 grubasy wyszły z rynku.....
Podobnie jak ty kompletnie nie wiedzą co będzie dalej ....

buhahahahaha

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-26 04:56:58
Autor: macieks
S&P PINCET
On 25 Lut, 22:32, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:

Teraz wiesz dlaczego 2 grubasy wyszły z rynku.....
Podobnie jak ty kompletnie nie wiedzą co będzie dalej ....

buhahahahaha

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Najlepsze zdanie opisujące obecną sytuację i według mnie najbliższe 3
kwartały.

Co do kierunku. Jak ma mnie wywalić z S, to niech rynek zrobi takie
'HIT ME", żeby było szybko i strasznie jak na egzekucji. Na razie to
popierdułka.

Data: 2010-02-26 16:23:07
Autor: Virck
S&P PINCET

Czy juz pryszczata szczekaczko siedzisz i placzesz ze swymi s-kami..??....-;)))))))
Ten idiota to wybitny obraz gamonia...Rynek dyma go w kazda mozliwa dziure....

Data: 2010-02-26 07:46:14
Autor: macieks
S&P PINCET
On 26 Lut, 16:23, Virck <virck_p...@verizon.net> wrote:
Czy juz pryszczata szczekaczko siedzisz i placzesz ze swymi
s-kami..??....-;)))))))
Ten idiota to wybitny obraz gamonia...Rynek dyma go w kazda mozliwa
dziure....

Eeeeee sory. Do mnie to zdanie? Bo piszesz bezpośrednio poniżej mojego
maila

Data: 2010-02-26 17:00:18
Autor: Virck
S&P PINCET

[...]