S&P pincet

Data: 2012-01-03 12:56:42
Autor: Charlie delta
S&P pincet
1H

L 12.12.2011
H 14.12.2011
H 27.12.2011
H 03.01.2012

warto zagrać PUT na tą kreskę, ładna formacja klina

Data: 2012-01-04 10:04:51
Autor: Endriu
S&P pincet
L 12.12.2011
H 14.12.2011
H 27.12.2011
H 03.01.2012

Charlie dziadu nie umiesz wstawić obrazka ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-04 09:28:25
Autor: Charlie delta
S&P pincet
On 4 Sty, 10:04, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> [...]
>H 27.12.2011
>H 03.01.2012

Charlie dziadu nie umiesz wstawić obrazka ?.

panienka a gdzie mam zawiesić , znasz serwisy bez logowania,
rejestrowania i podobnych wkurwiających elementów ?

buhaha

Data: 2012-01-04 18:39:40
Autor: Endriu
S&P pincet
panienka a gdzie mam zawiesić , znasz serwisy bez logowania,
rejestrowania i podobnych wkurwiających elementów ?

Proszę - tu jest bez logowania ....

http://www.fotosik.pl/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-26 10:50:54
Autor: Charlie delta
S&P pincet
s&p5oo

panienki amerykańskie na swoich listach mówią że my , europejczycy nie
rozumiemy ich

jankesi grają na s&p500 odwrócony r-g-r gdzie odpowiednio:

lewe ramię listopad 01, 2011

łeb listopad 25, 2011

prawe ramię grudzień 19, 2011

linia szyi (szyji ?) buhahahah  prowadzona szczytami paxdziernik 27,
2011  oraz grudzien 07, 2011

maja rację buhahaha

Data: 2012-01-04 19:19:41
Autor: nazgul
S&P pincet

panienka a gdzie mam zawiesić , znasz serwisy bez logowania,
rejestrowania i podobnych wkurwiających elementów ?

normalnie wklejasz jako załącznik
niby tak się nie robi
ale co to szkodzi w dobie megabitowego neta?

Data: 2012-01-11 11:20:07
Autor: Charlie delta
S&P pincet
Data: 2012-01-20 12:51:28
Autor: Charlie delta
S&P pincet
po czy dziad poznaje dziada? zamknąłem LONG na S&P, czas brać take
profit buhahahahaa panienki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9fa63e162f12546.html

Data: 2012-01-20 21:13:09
Autor:
S&P pincet
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
po czy dziad poznaje dziada? zamkn=B1=B3em LONG na S&P, czas bra=E6 take
profit buhahahahaa panienki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9fa63e162f12546.html

Wytłumacz mi tirówka swoje rozumowanie? Jedynym twoim marzeniem jest wydojenie kasy ode mnie, więc jakie znaczenie mają te twoje obrazki czy komenty. To ma być ta twoja dupa???

Data: 2012-01-26 12:12:45
Autor: Charlie delta
S&P pincet
korekta korektą , czas zacząć buhahahaha, ale docelową formacją jest
odwrócony r-g-r , nastepnie formacja klina z pokonaniem szczytów 2011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5aa715b1cd0ee013.html

Data: 2012-02-04 01:16:29
Autor: Charlie delta
S&P pincet
On 26 Sty, 21:12, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
korekta korektą , czas zacząć buhahahaha, ale docelową formacją jest
odwrócony r-g-r , nastepnie formacja klina z pokonaniem szczytów 2011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5aa715b1cd0ee013.html

wykonany co do ułamkowej punkta w dniu   feb 03, 2012

Data: 2012-02-04 01:10:33
Autor: Charlie delta
S&P pincet
harmoniczne CD = 2.236 AB na wyciągnięcie ręki

X 1333,45
A 1300,33
XA 33,12
B 1321,47
AB 21,14

C 1306,76
D 1311,75 0,236
1314,84 0,382
1315,51 0,414
1317,33 0,5
1319,82 0,618
1321,71 0,707
1323,38 0,786
1325,49 0,886
1327,90 1
1333,65 1,272
jan 03, 2012 1340,96 1,618
jan 03, 2012 1343,37 1,732
when ???????? 1354,03 2,236
1362,10 2,618
1396,31 4,236

Data: 2012-02-04 01:17:18
Autor: Charlie delta
S&P pincet
On 4 Lut, 10:10, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
[...]

poprawka, zamiast jan 03, jest feb 03, buhahahahaha, styczeń mnie
przyciąga jeszcze panienki

Data: 2012-02-05 12:52:10
Autor: Charlie delta
S&P pincet
[...]

gdyby cena jako kontynuacja ruchu dojechała do poziomu 1362,10   gdzie
CD = 2,618 * AB

a nastepnie ruszyła korkta na południe zgodnie ze zniesieniami:

1362,00
1332,31 0,146
1324,18 0,186
1314,01 0,236
1301,00 0,3
1284,33 0,382
1263,18 0,486
1236,34 0,618
1202,18 0,786
1181,85 0,886
1158,67 1

to drogie i niedouczone panienki bardzo interesujący jest poziom
hipotetycznej korekty 0,382 w cenie 1284,33

otwórzcie wykres 4H narysujcie klin we wnetrzu którego poruszają się
ceny, zamieńcie wykres na ceny zamknięcia i zobaczcie co oznacza cena
1284 buhahahaha

wasze zdrowie nieuki buhahahaha

Data: 2012-02-07 09:02:07
Autor: Charlie delta
S&P pincet
[...]

potrzebuję ceny 1354,03 do 1355,69

Data: 2012-02-12 10:18:09
Autor: Charlie delta
S&P pincet
On 7 Lut, 18:02, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
On 4 Lut, 10:10, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:

> harmoniczne CD = 2.236 AB na wyciągnięcie ręki

> [...]

do zrealizowania formacji ABCD  w oparciu o pierwiatek FIBO ( 1,272 pierwiastek 1,618
 ) potrzebowałem wspomnianej wyżej ceny

feb 09 zrealizowała się cena 1354,32 zatem panienki mamy

2011-10-04   ABCD
A 1074,77 2011-10-04
XA
B 1229,66 2011-10-27
AB 154,89

C 1158,67 2011-11-28
D 1195,22 0,236 CD 36,55
1217,84 0,382 59,17
1222,79 0,414 64,12
1236,12 0,5 77,45
1254,39 0,618 95,72
1268,18 0,707 109,51
1280,41 0,786 121,74
1295,90 0,886 137,23
1313,56 1 154,89
1355,69 1,272 197,02 2012-02-09 1354,32 -1,37
1409,28 1,618 250,61
1426,94 1,732 268,27
1505,00 2,236 346,33
1564,17 2,618 405,50
1814,78 4,236 656,11

scenariusz może być jeden

CD zniesienie wewnętrzne

D realizacja 1 354,32 2012-02-09
D 1 354,32
1325,76 0,146 -28,56
1317,93 0,186 -36,39
1308,15 0,236 -46,17
1295,63 0,3 -58,70
1279,58 0,382 -74,74
1259,23 0,486 -95,09
1233,41 0,618 -120,91
1200,54 0,786 -153,78
1180,97 0,886 -173,35
1158,67 1 -195,65
C 1158,67
CD 195,65

Data: 2012-01-09 10:09:49
Autor: Charlie delta
S&P pincet
H 2011-05-02
L 2011-10-04

155 dni

od H 2011-05-02  liczymy (155*1,612) daje nam datę.... 2012-01-07,
sobota, przesuwamy 2 dni robocze daje nam 2011-01-10

buhahahahaha

to jutro

Data: 2012-01-09 10:35:57
Autor: Charlie delta
S&P pincet
H  2011-05-02
L  2011-10-04

155 dni x 0,618 = 2012-01-07

sobota, zatem +2 dni = 2012-01-10

jakaś quuurwa cenzuruje, to drugi wpis panienki buhahaha

Data: 2012-01-14 11:27:04
Autor: Endriu
S&P pincet
L 12.12.2011
H 14.12.2011
H 27.12.2011
H 03.01.2012

Che... Białek mówi że jest duża szansa na wzrosty ....

13:1
http://wojciechbialek.blox.pl/2012/01/131.html

....podczas gdy mnie programy wyrysowały takie formacje (Charli z tego co pamiętam pogardzasz niejakim Harmonikiem)....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/96151af3541af6f0.html

Biorąc po uwagę tą ostatnią świece na S&P 500 ...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c80893dfc5f455c.html

....to chyba za rogiem czai się u hamerykanów jakaś wieksza korekcina (chyba czas odpuścić sobie tę okazję do wejścia zgodnie z trendem). Pytanie tylko czy to co u hamerykanów będzie korektą, u nas nie zakończy się jakąś większa zwałą ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 19:09:23
Autor: Endriu
S&P pincet
...podczas gdy mnie programy wyrysowały takie formacje (Charli z tego co pamiętam pogardzasz niejakim Harmonikiem)....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/96151af3541af6f0.html

....spodziewana korekta nie nadeszła, może tym razem ?:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/157a74a3b21a20fe.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-08 08:18:07
Autor: Charlie delta
S&P pincet
zakładamy AB=CD niezależnie od formacji klina

2012-01-26 ABCD max rynku 2012-02-08 1 350,97
A 1329,55 2012-01-26
XA
B 1295,95 2012-01-30
AB -33,6