S&P pincet

Data: 2012-01-14 11:27:04
Autor: Endriu
S&P pincet
L 12.12.2011
H 14.12.2011
H 27.12.2011
H 03.01.2012

Che... Białek mówi że jest duża szansa na wzrosty ....

13:1
http://wojciechbialek.blox.pl/2012/01/131.html

....podczas gdy mnie programy wyrysowały takie formacje (Charli z tego co pamiętam pogardzasz niejakim Harmonikiem)....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/96151af3541af6f0.html

Biorąc po uwagę tą ostatnią świece na S&P 500 ...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c80893dfc5f455c.html

....to chyba za rogiem czai się u hamerykanów jakaś wieksza korekcina (chyba czas odpuścić sobie tę okazję do wejścia zgodnie z trendem). Pytanie tylko czy to co u hamerykanów będzie korektą, u nas nie zakończy się jakąś większa zwałą ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 19:09:23
Autor: Endriu
S&P pincet
...podczas gdy mnie programy wyrysowały takie formacje (Charli z tego co pamiętam pogardzasz niejakim Harmonikiem)....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/96151af3541af6f0.html

....spodziewana korekta nie nadeszła, może tym razem ?:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/157a74a3b21a20fe.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-08 08:18:07
Autor: Charlie delta
S&P pincet
zakładamy AB=CD niezależnie od formacji klina

2012-01-26 ABCD max rynku 2012-02-08 1 350,97
A 1329,55 2012-01-26
XA
B 1295,95 2012-01-30
AB -33,6