S&P500 - niezła formacja

Data: 2011-08-03 08:41:14
Autor: DJ\(Dominik\)
S&P500 - niezła formacja
Data: 2011-08-04 09:45:02
Autor: Endriu
S&P500 - niezła formacja
http://www.stopazwrotu.pl/2,1466,S&P500_-_Bez_komentarza.html

A to ja z przeciwka ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a9f79702ccab4b23.html

Trzeba by poczekać do końca sesji jak uformuje się świeca po wczorajszym 3% spadku.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-04 20:18:10
Autor: DJ\(Dominik\)
S&P500 - niezła formacja
[...]

Moje na wierzchu jednak :)
DJ

Data: 2011-08-04 20:33:08
Autor: Endriu
S&P500 - niezła formacja
Moje na wierzchu jednak :)
DJ

WOW. Ale rzeźnia.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-04 21:10:18
Autor: Endriu
S&P500 - niezła formacja
Moje na wierzchu jednak :)
DJ

WOW. Ale rzeźnia.

Alew masz tu Dominiku następny ciekawy poziom :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/569f767082b10b8a.html

Ale to dopiero po ewentualnym uformowaniu się jakichś ciekawszych formacji.

Jak uważasz czy ewentualne dzisiejsze (po tych trzech dniach rzeźni ) zagranie na longa to już by była gra przeciw trendowi ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-04 21:45:50
Autor: DJ\(Dominik\)
S&P500 - niezła formacja
[...]

Piernik wie czy przeciw, ale jeden z moich systemów ma szanse się jutro odwrocić na L. Nie znam odpowiedzi na pytanie czy akurat na tym sygnale zarobi :D
DJ

Data: 2011-08-04 21:48:27
Autor: Endriu
S&P500 - niezła formacja
Piernik wie czy przeciw, ale jeden z moich systemów ma szanse się jutro odwrocić na L. Nie znam odpowiedzi na pytanie czy akurat na tym sygnale zarobi :D

No to jeszcze zapytam czy wypadkowa z tych wszystkich systemów to wychodzi na 0 ? :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-04 22:01:37
Autor: DJ\(Dominik\)
S&P500 - niezła formacja
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
Sam ocen:
http://www.stopazwrotu.pl/2,997,Aktualne_wyniki_systemow.html

DJ

Data: 2011-08-05 06:48:09
Autor: Archangell
S&P500 - niezła formacja
Sam ocen:
http://www.stopazwrotu.pl/2,997,Aktualne_wyniki_systemow.html

No to widzę, że nie tylko moje systemy moczą.
Masz jakąś receptę na poprawę? Modyfikacja systemów?
Bo ja już jakiś czas temu zrezygnowałem z grania systemami.
Obserwuję je i wchodzę jedynie jak jest duża seria wtop.
Ale czasami obsuniecia są masakryczne. Na ropie system ma 8 transakcji pod rząd w plecy.
W sumie -2182 pkt. Teraz ma S po 113,61. Na tym sygnale zarobi i być może na następnym.

Arch

Data: 2011-08-05 07:27:19
Autor: DJ\(Dominik\)
S&P500 - niezła formacja
[...]

Recepty na brak wtop nie mam niestety, al. W realu gram kilkoma systemamy w tym trzy grają z trendem, jeden gra kontry. Spore znaczenie ma dynamiczne zarządzanie pozycją, również wpisane do zasad systemu.
Na powyższych wykresach jest tylko wynik dla pojedynczej pozycji.
DJ

Data: 2011-08-07 16:11:28
Autor: Endriu
S&P500 - niezła formacja
Tak jeszcze wrzucę od siebie, wydaje mi się całkiem interesujący wykres z jakże ciekawymi poziomami....
http://zapisz.net/images/837_1.gif

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

S&P500 - niezła formacja