S.f. czy niepokój "grajka", że coś wisi w powietrzu jest uzasadni

Data: 2011-09-25 13:26:41
Autor: Antenka
S.f. czy niepokój "grajka", że coś wisi w powietrzu jest uzasadni
Kto nie wierzy, niech sprawdzi harmonogramy pracy niżej wymienionych
światowych instytucji w nadchodzącym tygodniu. Chyba nie będzie z tym
problemu...

Kładę wam kawę na ławę.

Koniunkcje z kometą Elenin mogą doprowadzić do jakiegoś wydarzenia
"Naukowcy zwykle mówią, że nie należy mylić astrologii z astronomią.
Wiemy przecież, że astrologia przez wieki opierała się na analizach
wpływu ciał niebieskich na siebie. Nie tak dawno mieliśmy zapowiedź
trzęsienia ziemi ogłoszoną w latach dwudziestych ubiegłego wieku przez
amatora astronoma z Włoch. Kilkukrotnie udało mu się przewidzieć silne
wstrząsy w Italii. Wiara w jego wyliczenia była tak duża, że Rzym
gwałtownie opustoszał, gdy nadszedł czas ziszczenia się proroctwa.

Co ciekawe, podczas gdy wiele osób wyśmiewało ostrożnych ich śmiech
nie trwał długo, bo w kilkanaście godzin od wyznaczonego czasu wpływu
koniunkcji na sejsmikę rzeczywiście do zaskakującego trzęsienia ziemi
doszło, tylko nie we Włoszech a w Hiszpanii.

Nadal jednak wiara w koniunkcje zdolne do siania spustoszenia na
naszej planecie jest wyłącznie wiarą i niczym innym. Są naukowcy,
którzy uważają inaczej. Twierdzą, że specyficzne ustawienia planet,
zwłaszcza Jowisza i Saturna, mogą nawet powodować zmianę pływów na
Słońcu, co w konsekwencji może generować plamy na jej powierzchni oraz
wzmożoną aktywność gwiazdy.

Najbliższe spektakularne koniunkcje, o których rozpisuje się Internet
wydarzą się już w najbliższych dniach.

Pierwsza z nich to koniunkcja Merkurego - Słońca - Elenin, do której
ma dojść 25 września 2011. Druga nastąpi dzień po i potrwa do 27
września a będzie dotyczyć ustawienia Słońce-Elenin-Ziemia. Zwolennicy
wpływu takich konfiguracji na Ziemię twierdzą, że podczas tych dni tj.
25-27 września może dojść do jakiegoś kataklizmu na skalę globalną.

Jako dowód na to, że coś złego się dzieje dają oni kilka przykładów
skoordynowanych absencji pewnych instytucji. Jedną z nich jest Kongres
Stanów Zjednoczonych, który jest na urlopie od 25 września do 02
października 2011. Poza tym ONZ ma pusty harmonogram od 23 września do
10 października 2011. Benedykt XVI będzie w Niemczech od 22 września
do 25, ale nie jest jasne, gdzie będzie 26 i 27 września. Parlament
Wielkiej Brytanii ma również przerwę od 15 września do 10 października
2011. Prezydent Niemiec ma pusty harmonogram po 25 września

Czy to wszystko może mieć jakiś związek z kometą Elenin? Zwolennicy
tej teorii twierdzą, że tak i dodają, że wszystkie większe trzęsienia
ziemi z tego roku również zostały wytworzone poprzez specyficzną
konfigurację ciał niebieskich.

Jakby tego było mało z USA dochodzą informacje o realokacji w całym
kraju dużej ilości wojska i jego zasobów. Planuje się też
przeprowadzenie ćwiczeń na wypadek ataku, aby przetestować gotowość
obronną USA. Mają się one odbyć właśnie 27 września i mają być
nadzorowane przez prezydenta Obamę w jednym z bunkrów należących do
USA a znajdujących się pod Denver International Airport .

Co może nas czekać w najbliższych dniach? Czy będzie to wielkie
trzęsienie ziemi, jakaś interakcja z kometą Elenin czy może po prostu
upadek zachodniej gospodarki. A może wszystkiego po trochu. Przekonamy
się już w ciągu najbliższych dni

http://innemedium.pl/wideo/koniunkcje-kometa-elenin-moga-doprowadzic-jakiegos-wydarzenia

Antenka

P.s. Koniunkcja koniunkcją, a mi  to śmierdzi na kilometr wydaniem
decyzji o podpaleniu świata przez decydentów od NWO, czyli wywołaniu
totalnego, światowego chaosu.

Data: 2011-09-25 13:30:47
Autor: Antenka
S.f. czy niepokój "grajka", że coś wisi w powietrzu jest uzasadniony?

======================================================>
[...]

Teraz jest ok

Data: 2011-09-25 22:32:06
Autor: Grzegorz Z.
[...]

I niby w jaki sposób ta "konfiguracja" ma wywoływać trzęsienia ziemi?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-25 14:11:59
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 22:32, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
> Czy to wszystko mo e mie jaki zwi zek z komet Elenin? Zwolennicy
> tej teorii twierdz , e tak i dodaj , e wszystkie wi ksze trz sienia
> ziemi z tego roku r wnie zosta y wytworzone poprzez specyficzn
> konfiguracj cia niebieskich.

I niby w jaki spos b ta "konfiguracja" ma wywo ywa trz sienia ziemi? <

To sprawa drugorzędna. Lepiej przypatrz się co się dzieje na świecie,
co planuje się w najbliższym tygodniu. Po co Obama wlecze ze sobą na
manewry wojskowe całą rodzinę?

Antenka

Data: 2011-09-25 23:36:46
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Straszne rzeczy się dzieją. Poza tym możliwe że wybuchnie wulkan na
Kanarach. Może nawet będzie tam osunięcie i tsunami podobne do tego sprzed
10 tys. lat

Data: 2011-09-25 23:21:54
Autor: A. Filip
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
[...]

HGW.
Tylko że przełomy naukowe biorą się w sporej części ze "wyjaśniania" z
anomalii i dziwnych/dziwacznych zależności (których jak dla mnie i tak w
tym przypadku to mierne streszczenie nie "uprawdopodobniło należycie").

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rzeczowość jest żebraczką poruszającą się o lasce,

Data: 2011-09-26 10:25:43
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 25 wrzesień 2011 22:26:

Koniunkcje z kometą Elenin mogą doprowadzić do jakiegoś wydarzenia

Wszystko fajnie, tylko z jakim jeszcze ciałem niebieskim ma dojść do koniunkcji Ziemia+Kometa Elenin+... . Dwa ciała niebieskie zawsze są na jakiejś linii prostej.

Data: 2011-09-26 02:07:18
Autor: Antenka
On 26 Wrz, 10:25, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 25 wrzesie 2011 22:26:

> Koniunkcje z komet Elenin mog doprowadzi do jakiego wydarzenia

Wszystko fajnie, tylko z jakim jeszcze cia em niebieskim ma doj do
koniunkcji Ziemia+Kometa Elenin+... . Dwa cia a niebieskie zawsze s na
jakiej linii prostej.

Umiesz czytać? To czytaj ze zrozumieniem. Wywołanie psychozy o
nadzwyczajnych zjawiskach na niebie to przykrywka. Istotne w tym
przekazie jest to, iż prezydent USA zabiera do Denver (bunkier USA) na
jakieś dziwne manewry całą rodzinę (ciekawe czy psy też zabrał....).
Nie przypominam sobie, żeby król Jan III Sobieski wlókł na "Odsiecz
Wiedeńską"  swoją   Marysieńkę. I ta absencja w  ONZ, w Parlamencie
W.Brytanie, czy kanclerz Niemiec w najbliższych dniach. Przypadek?
Może.

Antenka

Data: 2011-09-26 11:28:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:92509201-76b8-4d3f-9b4c-b83f587f820aq24g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

Wiedeńską"  swoją   Marysieńkę. I ta absencja w  ONZ, w Parlamencie
W.Brytanie, czy kanclerz Niemiec w najbliższych dniach. Przypadek?

Kupuj zapasy soli!

Data: 2011-09-26 15:46:49
Autor: stevep
Dnia 26-09-2011 o 11:28:43 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

> [...]

Wiedeńską"  swoją   Marysieńkę. I ta absencja w  ONZ, w Parlamencie
W.Brytanie, czy kanclerz Niemiec w najbliższych dniach. Przypadek?

============================================>
Kupuj zapasy soli!

Eeee, jej potrzebne oleum.

--
stevep

Data: 2011-09-27 12:49:26
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 26 wrzesień 2011 11:07:

> [...]

Wiedeńską"  swoją   Marysieńkę. I ta absencja w  ONZ, w Parlamencie
W.Brytanie, czy kanclerz Niemiec w najbliższych dniach. Przypadek?

Jak dotąd to można zauważyć że wywołać psychozę można u Ciebie. Ja mam problemy zawsze jak komuś mówię, ze jednym z moich zainteresowań jest astronomia. Dużo czasu zajmuje przetłumaczenie, jak bardzo astronomia różni się od różnych astrologicznych bajęd.
Pytanie: Czy jak jakiś polityk pójdzie w ustronne miejsce, a w tym samym czasie dojdzie do wybuchu supernowej w Galaktyce, to będzie to coś znaczyło czy nie?

Data: 2011-09-27 09:36:50
Autor: Antenka
On 27 Wrz, 12:49, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia ek 26 wrzesie 2011 11:07:

> Umiesz czyta ? To czytaj ze zrozumieniem. Wywo anie psychozy o
> nadzwyczajnych zjawiskach na niebie to przykrywka. Istotne w tym
> przekazie jest to, i prezydent USA zabiera do Denver (bunkier USA) na
> jakie dziwne manewry ca rodzin (ciekawe czy psy te zabra ...).
> Nie przypominam sobie, eby kr l Jan III Sobieski wl k na "Odsiecz
> Wiede sk "  swoj   Marysie k . I ta absencja w  ONZ, w Parlamencie
> W.Brytanie, czy kanclerz Niemiec w najbli szych dniach. Przypadek?
> Mo e.

Jak dot d to mo na zauwa y e wywo a psychoz mo na u Ciebie. Ja mam
problemy zawsze jak komu m wi , ze jednym z moich zainteresowa jest
astronomia. Du o czasu zajmuje przet umaczenie, jak bardzo astronomia r ni
si od r nych astrologicznych baj d.
Pytanie: Czy jak jaki polityk p jdzie w ustronne miejsce, a w tym samym
czasie dojdzie do wybuchu supernowej w Galaktyce, to b dzie to co znaczy o
czy nie?

Wypraszam sobie! Nie zajmuję się astrologią!
Nie zadawaj idiotycznych pytań - głupie pytanie, głupia odpowiedź.

Wydaje mi  się czymś bardzo dziwnym, że prezydent USA zabiera "do
roboty", bo czymże  jest jego uczestnictwo w owych ćwiczeniach o
nadzwyczajnym znaczeniu, swoją żonę i dzieci  (!). Jeśli wierzyć
raportowi gen. Aleksieja Masłowa, Obama szykuje się do ogłoszenia
najwyższego poziom gotowości bojowej  DEFCON 1, który to stopień w
historii Ameryki nigdy nie został ogłoszony , a zarezerwowany jest na
wypadek ataku na siły USA poza granicami kraju lub na wypadek ataku na
terytorium USA.

Dla przykładu DEFCON 3 obowiązywał siły zbrojne USA w roku 1962
podczas kryzysu kubańskiego.
Istnieje tylko jedno "ale", czy tzw. "raport Masłowa" jest faktem, czy
zwykłą netową konfabulacją.

Antenka :-?

S.f. czy niepokój "grajka", że coś wisi w powietrzu jest uzasadni