S.f. czy niepokój "grajka", że co¶ wisi w powietrzu jest uzasadni

Data: 2011-09-25 22:32:06
Autor: Grzegorz Z.
S.f. czy niepokój "grajka", że co¶ wisi w powietrzu jest uzasadni
Czy to wszystko może mieć jaki¶ zwi±zek z komet± Elenin? Zwolennicy
tej teorii twierdz±, że tak i dodaj±, że wszystkie większe trzęsienia
ziemi z tego roku również zostały wytworzone poprzez specyficzn±
konfigurację ciał niebieskich.

I niby w jaki sposób ta "konfiguracja" ma wywoływać trzęsienia ziemi?

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-09-25 14:11:59
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 22:32, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
> Czy to wszystko mo e mie jaki zwi zek z komet Elenin? Zwolennicy
> tej teorii twierdz , e tak i dodaj , e wszystkie wi ksze trz sienia
> ziemi z tego roku r wnie zosta y wytworzone poprzez specyficzn
> konfiguracj cia niebieskich.

I niby w jaki spos b ta "konfiguracja" ma wywo ywa trz sienia ziemi? <

To sprawa drugorzędna. Lepiej przypatrz się co się dzieje na ¶wiecie,
co planuje się w najbliższym tygodniu. Po co Obama wlecze ze sob± na
manewry wojskowe cał± rodzinę?

Antenka

Data: 2011-09-25 23:36:46
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Straszne rzeczy się dziej±. Poza tym możliwe że wybuchnie wulkan na
Kanarach. Może nawet będzie tam osunięcie i tsunami podobne do tego sprzed
10 tys. lat

Data: 2011-09-25 23:21:54
Autor: A. Filip
S.f. czy niepokĂłj "grajka", ĹĽe coĹ› wisi w powietrzu jest uzasadni
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
Czy to wszystko może mieć jakiś związek z kometą Elenin? Zwolennicy
tej teorii twierdzą, że tak i dodają, że wszystkie większe trzęsienia
ziemi z tego roku również zostały wytworzone poprzez specyficzną
konfigurację ciał niebieskich.

I niby w jaki sposób ta "konfiguracja" ma wywoływać trzęsienia ziemi?

HGW.
Tylko że przełomy naukowe biorą się w sporej części ze "wyjaśniania" z
anomalii i dziwnych/dziwacznych zależności (których jak dla mnie i tak w
tym przypadku to mierne streszczenie nie "uprawdopodobniło należycie").

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Rzeczowość jest żebraczką poruszającą się o lasce,

S.f. czy niepokój "grajka", że co¶ wisi w powietrzu jest uzasadni