S-jax do Heat why not?

Data: 2009-09-02 06:38:46
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
Za Q-richa i jakis pick.
Wade na pewno by sie ucieszyl a Nelly zaoszczedzilby pare talarkow.
Nie wiem czemu usilnie wciska sie w go w Spurs Mavs badz Cavs a
zapomina o Heat?

Data: 2009-09-02 06:42:28
Autor: L'e-szczur
S-jax do Heat why not?
On 2 Wrz, 15:38, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Za Q-richa i jakis pick.
Wade na pewno by sie ucieszyl a Nelly zaoszczedzilby pare talarkow.
Nie wiem czemu usilnie wciska sie w go w Spurs Mavs badz Cavs a
zapomina o Heat?

Bo twierdzil ze chce grac u contendera. To powinno rozwiac Twoje
watpliwosci odnosnie pominiecia niektorych druzyn. ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-02 07:23:00
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
On 2 Wrz, 15:42, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Bo twierdzil ze chce grac u contendera. To powinno rozwiac Twoje
watpliwosci odnosnie pominiecia niektorych druzyn. ;-P

eee Arenasa wraca to i J'o wraca z hukiem. Do tego Beasley rozwinie
skrzydla. S-Jax powtorzy ostatni sezon Chalmers bedzie gral jeszcze
lepiej i Heat ida na mistrza:)

Data: 2009-09-02 15:48:04
Autor: Tomasz Radko
S-jax do Heat why not?
L'e-szczur pisze:
[...]

Ale taki transfer utrzymałby w ruchu Richardsona. Moim marzeniem jest domknięcie cyklu. A jeszcze lepiej - wielkie koło.

pzdr

TRad

Data: 2009-09-02 07:23:24
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
On 2 Wrz, 15:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

Ale taki transfer utrzymałby w ruchu Richardsona. Moim marzeniem jest
domknięcie cyklu. A jeszcze lepiej - wielkie koło.

Mi sie marzylo ze Q-rich idzie do Jovenutu:P

Data: 2009-09-02 22:37:32
Autor: L'e-szczur
S-jax do Heat why not?
L'e-szczur pisze:

> [...]

Ale taki transfer utrzymałby w ruchu Richardsona. Moim marzeniem jest
domknięcie cyklu. A jeszcze lepiej - wielkie koło.

Jestem za o ile przejscie wielkie kolo skutkuje natychmiastowym
wyborem do HoF i malym pomnikiem przed kazda z hal.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-03 12:13:06
Autor: Tomasz Radko
S-jax do Heat why not?
L'e-szczur pisze:

[...]

A drugie koło?

pzdr

TRad

Data: 2009-09-03 03:16:00
Autor: L'e-szczur
S-jax do Heat why not?
On 3 Wrz, 12:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Jestem za o ile przejscie wielkie kolo skutkuje natychmiastowym
> wyborem do HoF i malym pomnikiem przed kazda z hal.

A drugie koło?

Tylko jako runda honorowa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 22:38:53
Autor: wiLQ
S-jax do Heat why not?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Za Q-richa i jakis pick.
Wade na pewno by sie ucieszyl a Nelly zaoszczedzilby pare talarkow.
Nie wiem czemu usilnie wciska sie w go w Spurs Mavs badz Cavs a
zapomina o Heat?

Bo Heat potrzebuja podkoszowca, a nie obwodowca. Poza tym SJax blokowaloby plany Heat na offseason 2010. Swoja droga,
jego extension szybko okazala sie wpadka... co za niespodzianka!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:12:18
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
On 9 Wrz, 22:38, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> zapomina o Heat?

Bo Heat potrzebuja podkoszowca, a nie obwodowca.

Ale na sf nie maja nikogo, chyba ze Beasley ma tam grac.

Data: 2009-09-10 09:33:06
Autor: s
S-jax do Heat why not?
Bo Heat potrzebuja podkoszowca, a nie obwodowca.

Ale na sf nie maja nikogo, chyba ze Beasley ma tam grac.

Podobno.

Poza Beasem, moga grac Cookiem, QRichem, Wrightem (ktory byl polamany, ale IMO warto dac mu jeszcze szanse), Jonesem...

W kazdym razie, chyba rzeczywiscie nie planuja zapychac sobie budzetu.
Czyli raczej strategia przeciwna do tej, jaka przyjal Ferry.

Ciekawe, ktora zadziala :-)

Pozdr

Data: 2009-09-10 01:25:10
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
On 10 Wrz, 09:33, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

W kazdym razie, chyba rzeczywiscie nie planuja zapychac sobie budzetu.
Czyli raczej strategia przeciwna do tej, jaka przyjal Ferry.

Rzeczywiscie kontrakt kontrakt S-jax teraz wyglada fajnie, ale z
kazdym kolejnym rokiem wyglada gorzej. Heat pewnie wola miec kase niz
s-jax. Chociaz z drugiej strony jesli mieliby ja wydac tak jak Raptoki
na Hedo to ja bym wolal S-jaxa.

S-jax do Heat why not?