S-jax do Heat why not?

Data: 2009-09-02 06:42:28
Autor: L'e-szczur
S-jax do Heat why not?
On 2 Wrz, 15:38, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Za Q-richa i jakis pick.
Wade na pewno by sie ucieszyl a Nelly zaoszczedzilby pare talarkow.
Nie wiem czemu usilnie wciska sie w go w Spurs Mavs badz Cavs a
zapomina o Heat?

Bo twierdzil ze chce grac u contendera. To powinno rozwiac Twoje
watpliwosci odnosnie pominiecia niektorych druzyn. ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-02 07:23:00
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
On 2 Wrz, 15:42, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Bo twierdzil ze chce grac u contendera. To powinno rozwiac Twoje
watpliwosci odnosnie pominiecia niektorych druzyn. ;-P

eee Arenasa wraca to i J'o wraca z hukiem. Do tego Beasley rozwinie
skrzydla. S-Jax powtorzy ostatni sezon Chalmers bedzie gral jeszcze
lepiej i Heat ida na mistrza:)

Data: 2009-09-02 15:48:04
Autor: Tomasz Radko
S-jax do Heat why not?
L'e-szczur pisze:
[...]

Ale taki transfer utrzymałby w ruchu Richardsona. Moim marzeniem jest domknięcie cyklu. A jeszcze lepiej - wielkie koło.

pzdr

TRad

Data: 2009-09-02 07:23:24
Autor: sooobi
S-jax do Heat why not?
On 2 Wrz, 15:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

Ale taki transfer utrzymałby w ruchu Richardsona. Moim marzeniem jest
domknięcie cyklu. A jeszcze lepiej - wielkie koło.

Mi sie marzylo ze Q-rich idzie do Jovenutu:P

Data: 2009-09-02 22:37:32
Autor: L'e-szczur
S-jax do Heat why not?
L'e-szczur pisze:

> [...]

Ale taki transfer utrzymałby w ruchu Richardsona. Moim marzeniem jest
domknięcie cyklu. A jeszcze lepiej - wielkie koło.

Jestem za o ile przejscie wielkie kolo skutkuje natychmiastowym
wyborem do HoF i malym pomnikiem przed kazda z hal.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-03 12:13:06
Autor: Tomasz Radko
S-jax do Heat why not?
L'e-szczur pisze:

[...]

A drugie koło?

pzdr

TRad

Data: 2009-09-03 03:16:00
Autor: L'e-szczur
S-jax do Heat why not?
On 3 Wrz, 12:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Jestem za o ile przejscie wielkie kolo skutkuje natychmiastowym
> wyborem do HoF i malym pomnikiem przed kazda z hal.

A drugie koło?

Tylko jako runda honorowa.

Pozdro

L'e-szczur