S7 Ostróda-Miłomłyn

Data: 2015-12-29 23:19:55
Autor: PlaMa
S7 Ostróda-Miłomłyn
Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

Data: 2015-12-30 01:11:21
Autor: Czesław Wiśniak
S7 Ostróda-Miłomłyn

Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi
sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek
Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

Raczej jakiś błąd w google maps

Data: 2015-12-30 10:26:32
Autor: kor_nick
S7 Ostróda-Miłomłyn
Będę potrzebował przemieścić się na trasie Olsztyn-Elbląg i Google mi sugeruje mi kilka tras, które jak jeden mąż omijają odcinek Ostróda-Miłomłyn. Coś tam się dzieje? Rzeczywiście omijać?

Na tym odcinku dłubią S7, jedzie się serwisówkami, pełno ciężarówek z piachem.
Ja bym omijał, chyba że jedziesz w niedzielę. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2015-12-30 12:22:44
Autor: Czesław Wiśniak
S7 Ostróda-Miłomłyn

[...]

Ale nie jest tak, że się nie da przejechać co pokazuje google czyli głupoty.

Data: 2015-12-30 12:59:13
Autor: kor_nick
S7 Ostróda-Miłomłyn

da się, tylko powoli i samochód uświnisz. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2015-12-30 12:11:22
Autor: radekp@konto.pl
S7 Ostróda-Mi³om³yn
Tue, 29 Dec 2015 23:19:55 +0100, w <56830705$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
PlaMa <mariush.p@wupe.pel> napisa³(-a):

Bêdê potrzebowa³ przemie¶ciæ siê na trasie Olsztyn-Elbl±g i Google mi sugeruje mi kilka tras, które jak jeden m±¿ omijaj± odcinek Ostróda-Mi³om³yn. Co¶ tam siê dzieje? Rzeczywi¶cie omijaæ?

korkosfera.pl

S7 Ostróda-Miłomłyn