S8 Piotrków - prawie Warszawa

Data: 2013-03-08 01:10:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Jechałem ostatnio (tyyyyyyle czasu już minęło jak jeżdżę przez wartę) przez Piotrków do Wsiawy, i na "S8" przeraziła mnie ilość ograniczeń do 100 km/h ... korzystając z tempomatu ustawionego na gpsowe 140 km/h, nie chciało mi się zwalniać. O ile rozumiem ograniczenia do 100 km/h tam, gdzie znajdują się wloty, tak nie kumam tychże ograniczeń tam gdzie wlotów nie ma.

Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

Wracałem zaś tym samym odcinkiem po 14 h spędzonych za kółkiem i odniosłem wrażenie, że Wawa-Piotrków zawiera mniej tych "setek" - prawda to ? Czy też byłem już tak styrany siedzeniem w aucie, że mi się powaliło ?

No i kto do kurwy nędzy wymyślił na drodze typu S zatoczki autobusowe ??? Wysiądzie jakiś nawalony wieśniak z PKSa i miast spieprzać za ekrany pójdzie tańcować na jezdnię ... Totalnie nie kumam tych przystanków. Może zróbmy i przystanki na autostradach .... Ehhh ...

A co do samej jakoÅ›ci jazdy - no nie powiem - miÅ‚a sprawa nie musiać ani na chwilÄ™ zwolnić poniżej tych 140 km/h ...  Inna sprawa, że przez oddawanie tych S i A jazda po PL robi siÄ™ taka nudna i monotonna :)
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-08 06:42:07
Autor: adam
S8 Piotrków - prawie Warszawa
 i na "S8" przeraziÅ‚a mnie ilość
[...]

Droga robiona w starym sladzie, wiec pewnie miejscami niezgodna ze standardami S (zbyt duze spadki, zakrety itd).
Inna sprawa ze misiaki z okolicznych wiosek z czegos musza zyc, dziesiatki lat doili wiecc nie mozna im tak po prostu zabrac krowy.
pzdr
Adam

Data: 2013-03-08 08:38:08
Autor: Mirek Ptak
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia 2013-03-08 06:42,  *adam* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
i na "S8" przerazi³a mnie ilo¶æ
ograniczeñ do 100 km/h ... korzystaj±c z tempomatu ustawionego na
gpsowe 140 km/h, nie chcia³o mi siê zwalniaæ. O ile rozumiem
ograniczenia do 100 km/h tam, gdzie znajduj± siê wloty, tak nie kumam
tych¿e ograniczeñ tam gdzie wlotów nie ma.

Kto¶ wyja¶ni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

[...]

Dok³adnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli laserem jak wraca³em ze stolicy :(

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-03-08 09:23:14
Autor: J.F
S8 Piotrków - prawie Warszawa
U¿ytkownik "Mirek Ptak"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

IMO - suszenie miedzy Piotrkowem a Warszawa bylo symboliczne.
I fotoradarowanie tez.

Inaczej to bym mial sporo mandatow, a nie trafil sie zaden :-)
No chyba ze tolerancje mieli wysoka, i tylko prawdziwych piratow lapali :-)

J.

Data: 2013-03-08 17:29:26
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-08 09:23, J.F pisze:
[...]

Nie tak dawno pisa³e¶, ¿e rzadko docierasz nawet do W-wy, wiêc sk±d
ta wiedza?

Inaczej to bym mial sporo mandatow, a nie trafil sie zaden :-)

Nic dziwnego - by z³apaæ mandat na tym odcinku, to trzeba z niego
korzystaæ.

Data: 2013-03-08 19:23:06
Autor: J.F.
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 08 Mar 2013 17:29:26 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Bo w poblize warszawy troche sie jednak najezdzilem ta droga.

Inaczej to bym mial sporo mandatow, a nie trafil sie zaden :-)

Nic dziwnego - by z³apaæ mandat na tym odcinku, to trzeba z niego
korzystaæ.

Nie, nie dlatego ;-P

J.

Data: 2013-03-08 19:55:32
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-08 19:23, J.F. pisze:
[...]

Ma³o i to widaæ. Zreszt± nie tylko w te okolice, dalej te¿.
'Ch³opaki' suszyli do¶æ konkretnie w pewnych miejscach i nie
by³o to 'symboliczne'. Niemniej mieli spor± tolerancjê.

Inaczej to bym mial sporo mandatow, a nie trafil sie zaden :-)

Nic dziwnego - by z³apaæ mandat na tym odcinku, to trzeba z niego
korzystaæ.

Nie, nie dlatego ;-P

To element konieczny, by w ogóle móc byæ nagrodzonym na konkretnym
odcinku.

Data: 2013-03-08 20:24:53
Autor: J.F.
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 08 Mar 2013 19:55:32 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Eee tam, symbolicznie. Czesto jak jechalem to przez te 100 km zadnego
patrolu nie widzialem. A jak juz widzialem to byl akurat po drugiej
stronie. A jak byl po tej samej to byli zajeci i nie chcialo im sie
suszarki podniesc :-)

A ci jadacy tam 150 to skad sie brali ?
Przeciez wiesz - bo zagrozenie wysuszeniem bylo znikome :-)

J.

Data: 2013-03-08 20:49:54
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-08 20:24, J.F. pisze:
Dnia Fri, 08 Mar 2013 19:55:32 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
(...)
[...]

No proszê, i Ty mi co¶ wciskasz o statystyce, która niby mia³y byæ
przeciwko mnie?

A ci jadacy tam 150 to skad sie brali ?

Z Wroc³awia?

Przeciez wiesz - bo zagrozenie wysuszeniem bylo znikome :-)

By³o - sam jeste¶ tego przyk³adem.

Data: 2013-03-08 21:06:49
Autor: J.F.
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 08 Mar 2013 20:49:54 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

A nie ? Skoro ja pisze co pisze, wg ciebie "suszyli konkretnie", to masz
jakiegos pecha do policjantow :-P

A ci jadacy tam 150 to skad sie brali ?
Z Wroc³awia?

Byc moze, ale sporo mialo warszawskie numery :-)

Przeciez wiesz - bo zagrozenie wysuszeniem bylo znikome :-)
By³o - sam jeste¶ tego przyk³adem.

No wlasnie, znikome  :-)

J.

Data: 2013-03-08 17:19:49
Autor: adam
S8 Piotrków - prawie Warszawa

Dok³adnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli laserem jak wraca³em ze stolicy :(

Ale z tego co zauwazylem to raczej lapia tych 50+.
Ile miales?:)
A.

Data: 2013-03-08 17:41:33
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-08 17:19, adam pisze:

Dok³adnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli
laserem jak wraca³em ze stolicy :(

Ale z tego co zauwazylem to raczej lapia tych 50+.
Ile miales?:)

Trochê mieæ musia³, a policjanci w aptekarzy siê nie bawi±.
Nie spotka³em siê tam z sytuacj±, by kogo¶ zatrzymali za +20.
Nie spotka³em siê te¿ z sytuacj±, by robili to w miejscach, gdzie
nie ma skrzy¿owañ, zjazdów, parkingów itd.

Data: 2013-03-08 19:20:49
Autor: J.F.
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 08 Mar 2013 17:41:33 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

No ba, gdzies trzeba radiowoz postawic i sie dyskretnie zakamuflowac, nie
ma sensu tak sobie stac na awaryjnym pasie :-)

Ale na skrzyzowaniach sa skrzynki na FR, pilnowaly 70 w miejscach w koncu
niebezpiecznych ... i jak czesto policja wstawiala do nich zawartosc, jak
jeszcze miala co wstawic ? J.

Data: 2013-03-08 19:43:10
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-08 19:20, J.F. pisze:
[...]

Widzia³e¶ "gwiezdne wojny"? Po co kamuflowaæ radiowóz, skoro go nie
widaæ z takiej odleg³o¶ci? Zreszt± nawet jak go widaæ, to czêsto z
daleka nie sposób stwierdziæ co to jest konkretnie. Ludzie potrafili
przejechaæ z pe³n± prêdko¶ci± ko³o funkcjonariusza (i radiowozu),
po czym hamowali z dymem z kó³, a drugi mia³ wycieczkê na pieszo.

Ale na skrzyzowaniach sa skrzynki na FR, pilnowaly 70 w miejscach w koncu
niebezpiecznych ... i jak czesto policja wstawiala do nich zawartosc, jak
jeszcze miala co wstawic ?

Na CB mówili, które s± obsadzone. Pewnie miejsca by³y regularnie, inne
mog³y s³u¿yæ za budki dla ptaków.

Data: 2013-03-09 11:54:31
Autor: jerzu
S8 Piotrków - prawie Warszawa
On Fri, 08 Mar 2013 17:41:33 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie spotka³em siê te¿ z sytuacj±, by robili to w miejscach, gdzie
nie ma skrzy¿owañ, zjazdów, parkingów itd.

Kiedy¶ podawa³em takie miejsca, w³a¶nie Tobie. Oczywi¶cie siê nie
ustosunkowa³e¶, bo fakty przeczy³y Twoim teoriom.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-11 09:01:46
Autor: Artur Ma¶l±g
wrote:

Nie spotka³em siê te¿ z sytuacj±, by robili to w miejscach, gdzie
nie ma skrzy¿owañ, zjazdów, parkingów itd.

Kiedy¶ podawa³em takie miejsca, w³a¶nie Tobie.

A to ciekawe - jaka¶ wycieczka w czasie? S8 to mamy od niedawna.

Oczywi¶cie siê nie
ustosunkowa³e¶, bo fakty przeczy³y Twoim teoriom.

LOL - jakie fakty?

Data: 2013-03-11 17:08:49
Autor: jerzu
On Mon, 11 Mar 2013 09:01:46 +0100, Artur Ma¶l±g <news@wp.pl> wrote:

A to ciekawe - jaka¶ wycieczka w czasie? S8 to mamy od niedawna.

Pisa³e¶ co¶ o skrzy¿owaniach, czy jednak mi siê wydawa³o?

Data: 2013-03-11 17:47:36
Autor: Artur Maśląg
S8 Piotrków - prawie Warszawa
W dniu 2013-03-11 17:08, jerzu pisze:
On Mon, 11 Mar 2013 09:01:46 +0100, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

A to ciekawe - jakaÅ› wycieczka w czasie? S8 to mamy od niedawna.

Pisałeś coś o skrzyżowaniach, czy jednak mi się wydawało?

Tak pisałem. Jak chcesz się czepiać z racji artykułu 2, ustęp 10,
Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym:
"
10) skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;
"
to sobie odpuść - nie będę zamiast "skrzyżowania" pisał
"skrzyżowanie bezkolizyjne" czy "węzeł drogowy typu WA".

Data: 2013-03-11 09:01:11
Autor: Mirek Ptak
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia 2013-03-08 17:41,  *Artur Ma¶l±g* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Dok³adnie tutaj
http://mapa.targeo.pl/,20,19.9189500,51.5202800?l=4646863c702d7469
Jaki¶ wjazd tam by³ bo na nim stali. A w oddali by³o ju¿ widaæ stacjê BP, na której planowa³em zatankowaæ

Data: 2013-03-11 08:54:39
Autor: Mirek Ptak
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia 2013-03-08 17:19,  *adam* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Dok³adnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli
laserem jak wraca³em ze stolicy :(

Ale z tego co zauwazylem to raczej lapia tych 50+.
Ile miales?:)

Trochê mniej, ale graniczenie przes³oni³a mi ciê¿arówka :)

Data: 2013-03-08 08:01:41
Autor: WildS
On 2013-03-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...]

Mnie tam powala ilość rowerzystów na tej Sce ;D

--
WildS

Data: 2013-03-08 08:16:06
Autor: MadMan
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 8 Mar 2013 08:01:41 +0100 (CET), WildS napisa³(a):

Mnie tam powala ilo¶æ rowerzystów na tej Sce ;D

Chyba nie widzia³e¶ autostrady w Albanii... :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-03-08 09:09:55
Autor: J.F
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚
[...]

Zeby Artur czul sie bezpiecznie i wygodnie  ? :-P

To i tak lepiej niz niedawne ograniczenia do 70 ... choc tamte nie byly czeste.

Wracałem zaś tym samym odcinkiem po 14 h spędzonych za kółkiem i odniosłem wrażenie, że Wawa-Piotrków zawiera mniej tych "setek" - prawda to ? Czy też byłem już tak styrany siedzeniem w aucie, że mi się powaliło ?

Mozliwe ze jakies promienie zakretow zmuszaly do obnizenia predkosci projektowej, na jednej jezdni sa, na drugiej juz nie.

[...]

A nie zatrzymuja sie jakies autobusy na MOPach ? :-)

A co do samej jakoÅ›ci jazdy - no nie powiem - miÅ‚a sprawa nie musiać ani na chwilÄ™ zwolnić poniżej tych 140 km/h ...  Inna

Hm, a dawniej musiales ? :-)

sprawa, że przez oddawanie tych S i A jazda po PL robi się taka nudna i monotonna :)

Mozna zasnac za kierownica i spowodowac wypadek :-)

W Niemczech to samo - niby wolno dowolnie szybko, ale w praktyce jazda sie dluzy.
Choc nie powiem, sluzbowy mercedes, sluzbowe paliwo, i 4h z poludnia nad morze ...

J.

Data: 2013-03-08 15:44:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
S8 Piotrków - prawie Warszawa
W dniu 2013-03-08 09:09, J.F pisze:

A co do samej jakości jazdy - no nie powiem - miła sprawa nie
musiać ani na chwilÄ™ zwolnić poniżej tych 140 km/h ...  Inna
Hm, a dawniej musiales ? :-)

No powiem Ci, przykurwić w auta stojące na światłach z prędkością 140 km/h to chyba mało przyjemne - więc dla swojego komfortu podróży czasem zwalniałem :) nawet do zera ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-08 15:54:34
Autor: J.F
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

No tak, ale tych swiatel nie bylo tam duzo, a trafic na takie na ktorych sie swieci czerwone dluzej niz 5s to juz statystyczna rzadkosc, choc oczywiscie z raz czy dwa sie zdarzalo na tych 150 km :-)

J.

Data: 2013-03-08 16:15:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-08 15:54, J.F pisze:

[...]

Ja każdorazowo jadąc do piotrkowa - pierwsze 3 światła zawsze wyjmowałem na czerwono ... :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-08 19:34:14
Autor: J.F.
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 08 Mar 2013 16:15:41 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):
W dniu 2013-03-08 15:54, J.F pisze:
A co do samej jako¶ci jazdy - no nie powiem - mi³a sprawa nie
musiaæ ani na chwilê zwolniæ poni¿ej tych 140 km/h ...  Inna
Hm, a dawniej musiales ? :-)
No powiem Ci, przykurwiæ w auta stoj±ce na ¶wiat³ach z
prêdko¶ci± 140 km/h to chyba ma³o przyjemne - wiêc dla swojego
komfortu podró¿y czasem zwalnia³em :) nawet do zera ...
[...]
Ja ka¿dorazowo jad±c do piotrkowa - pierwsze 3 ¶wiat³a zawsze wyjmowa³em na czerwono ... :)

Z predkoscia 140 ? :-P

J.

Data: 2013-03-08 20:41:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-08 19:34, J.F. pisze:

Ja każdorazowo jadąc do piotrkowa - pierwsze 3 światła zawsze
wyjmowałem na czerwono ... :)
Z predkoscia 140 ? :-P

Z prędkością adekwatną do wypieprzenia kotwicy przez okno po dostrzeżeniu że właśnie jebło pomarańczowe. A przed tymi wszystkimi światłami jezdnia zawsze była tak zmasakrowana, że hej ...