S8 Piotrków - prawie Warszawa

Data: 2013-03-08 09:09:55
Autor: J.F
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚
Jechałem ostatnio (tyyyyyyle czasu już minęło jak jeżdżę przez wartę) przez Piotrków do Wsiawy, i na "S8" przeraziła mnie ilość ograniczeń do 100 km/h ... korzystając z tempomatu ustawionego na gpsowe 140 km/h, nie chciało mi się zwalniać. O ile rozumiem ograniczenia do 100 km/h tam, gdzie znajdują się wloty, tak nie kumam tychże ograniczeń tam gdzie wlotów nie ma.
Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

Zeby Artur czul sie bezpiecznie i wygodnie  ? :-P

To i tak lepiej niz niedawne ograniczenia do 70 ... choc tamte nie byly czeste.

Wracałem zaś tym samym odcinkiem po 14 h spędzonych za kółkiem i odniosłem wrażenie, że Wawa-Piotrków zawiera mniej tych "setek" - prawda to ? Czy też byłem już tak styrany siedzeniem w aucie, że mi się powaliło ?

Mozliwe ze jakies promienie zakretow zmuszaly do obnizenia predkosci projektowej, na jednej jezdni sa, na drugiej juz nie.

No i kto do kurwy nędzy wymyślił na drodze typu S zatoczki autobusowe ??? Wysiądzie jakiś nawalony wieśniak z PKSa i miast spieprzać za ekrany pójdzie tańcować na jezdnię ... Totalnie nie kumam tych przystanków. Może zróbmy i przystanki na autostradach ... Ehhh ...

A nie zatrzymuja sie jakies autobusy na MOPach ? :-)

A co do samej jakoÅ›ci jazdy - no nie powiem - miÅ‚a sprawa nie musiać ani na chwilÄ™ zwolnić poniżej tych 140 km/h ...  Inna

Hm, a dawniej musiales ? :-)

sprawa, że przez oddawanie tych S i A jazda po PL robi się taka nudna i monotonna :)

Mozna zasnac za kierownica i spowodowac wypadek :-)

W Niemczech to samo - niby wolno dowolnie szybko, ale w praktyce jazda sie dluzy.
Choc nie powiem, sluzbowy mercedes, sluzbowe paliwo, i 4h z poludnia nad morze ...

J.

Data: 2013-03-08 15:44:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
S8 Piotrków - prawie Warszawa
W dniu 2013-03-08 09:09, J.F pisze:

A co do samej jakości jazdy - no nie powiem - miła sprawa nie
musiać ani na chwilÄ™ zwolnić poniżej tych 140 km/h ...  Inna
Hm, a dawniej musiales ? :-)

No powiem Ci, przykurwić w auta stojące na światłach z prędkością 140 km/h to chyba mało przyjemne - więc dla swojego komfortu podróży czasem zwalniałem :) nawet do zera ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-08 15:54:34
Autor: J.F
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

No tak, ale tych swiatel nie bylo tam duzo, a trafic na takie na ktorych sie swieci czerwone dluzej niz 5s to juz statystyczna rzadkosc, choc oczywiscie z raz czy dwa sie zdarzalo na tych 150 km :-)

J.

Data: 2013-03-08 16:15:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-08 15:54, J.F pisze:

[...]

Ja każdorazowo jadąc do piotrkowa - pierwsze 3 światła zawsze wyjmowałem na czerwono ... :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-08 19:34:14
Autor: J.F.
S8 Piotrków - prawie Warszawa
Dnia Fri, 08 Mar 2013 16:15:41 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):
W dniu 2013-03-08 15:54, J.F pisze:
A co do samej jako¶ci jazdy - no nie powiem - mi³a sprawa nie
musiaæ ani na chwilê zwolniæ poni¿ej tych 140 km/h ...  Inna
Hm, a dawniej musiales ? :-)
No powiem Ci, przykurwiæ w auta stoj±ce na ¶wiat³ach z
prêdko¶ci± 140 km/h to chyba ma³o przyjemne - wiêc dla swojego
komfortu podró¿y czasem zwalnia³em :) nawet do zera ...
[...]
Ja ka¿dorazowo jad±c do piotrkowa - pierwsze 3 ¶wiat³a zawsze wyjmowa³em na czerwono ... :)

Z predkoscia 140 ? :-P

J.

Data: 2013-03-08 20:41:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-08 19:34, J.F. pisze:

Ja każdorazowo jadąc do piotrkowa - pierwsze 3 światła zawsze
wyjmowałem na czerwono ... :)
Z predkoscia 140 ? :-P

Z prędkością adekwatną do wypieprzenia kotwicy przez okno po dostrzeżeniu że właśnie jebło pomarańczowe. A przed tymi wszystkimi światłami jezdnia zawsze była tak zmasakrowana, że hej ...