S8 w warszawie

Data: 2019-05-18 17:25:00
Autor: Shrek
S8 w warszawie
https://www.google.com/maps/@52.2623065,20.9535728,3a,75y,161.18h,68.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1UxoTnExBikpT1LvWdbPfQ!2e0!7i16384!8i8192

ktoś jest w stanie wytłumaczyć jaki jest cel tego zwężenia - w drugą stronę są normalnie 4 pasy?

Ogólnie ten cały pomysł z s8 to jakaś porażka - bierzemy najbardziej obciążony odcinek w kraju (Most Grota) dorzucamy ruch z autostrady, co daje razem 5 pasów w każdą atrone, rozbudowujemy most do pięciu z separacją miedzy autostradą a lokalnym, a międzu węzłami Wisłostrada - Marymoncka (a właściwie Powązkowska, bo te boczne to ruch _bardzo_ lokalny) zostawiamy 3 na których miesza się ruch lokalny (największy w kraju, z ruchem autostradowym (również jednym z większych w skali kraju). Na Brudnie też przelotki między eską a lokalną drogą chwila - jedno wielkie skrzyżowanie. Co mogło pójść nie tak? No i jeszcze na dokładkę jeden pas likwidujemy bez wyraźnej przyczyny...

zaraz obok taka akcja:

https://www.google.com/maps/@52.259844,20.9504189,3a,75y,223.32h,67.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1skSGqGDubX9WtH3DrBwuP7Q!2e0!7i16384!8i8192

jak widać malunek pasa szlifowany - wcześniej była ciągła - należało ustąpić ale nie było komu;) Napisałem i o dziwo "poprawili" - zamiast zeszlifować ten trójkąt i linie zatrzymania... zmieniono pas na przerywany, choć żadnego sensu to nie ma - prosto jedzie się "dołem". Chyba że jako backup jak dzwon będzie na dole - ale tam akurat nie dzwonią;)

Kto to w ogóle projektował? W efekcie dwa dzwony dziennie.

Shrek

S8 w warszawie