Słów kilka o szczurach

Data: 2010-12-03 22:45:50
Autor: Jaksa
Słów kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 20:03:47 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

"Dwa tygodnie przed ostatnimi wyborami zadzwonił do mnie poseł z
którym jeszcze kilkanaście dni wcześniej układaliśmy plany na
przyszłość i powiedział że on i jego koledzy odchodzą z PiS. Na moje
pytanie dlaczego??? odpowiedział prawie że płacząc że musi wyjść bo
jego frakcja wychodzi.
- Jaka do palikota nędzy frakcja - zakląłem jednocześnie zadając
pytanie?
- No my, my podpięci pod Bielana i Kamińskiego...
- Słuchaj myślałem że jesteśmy podpięci pod kaczora i że gramy w
jednej drużynie?...
długie milczenie zanim w słuchawce odezwie się łamiącym głosem : -
kurwa myślisz że mnie jest łatwo? mam rodzinę na utrzymaniu i muszę
ryzykować że  znowu spadnÄ™ na samo dno.
- To po co chrzanisz o jakimÅ› wychodzeniu z PiSu?
- No bo my wszyscy wychodzimy...
- A co z kaczorem, co z PiSem co kurwa z całym tym syfem z którym
razem walczyliśmy???
Odpowiedział mi i to były jego ostatnie słowa zanim rzucił słuchawkę i
potem nigdy go już osobiście nie słyszałem...
- Kaczor walczy z całym światem i nie ma szans na wygraną, a życie
jest zbyt krótkie by stać na przegranej pozycji. Jeśli zdecydujesz się
przejść do naszej nowej organizacji zadzwoń.
No i kurde nie zadzwoniłem, zmieniłem opis w moim telefonie numeru
posła na "nie odbierać" , podobnie uczyniłem z sześcioma innymi
politykami którzy dzwonili do mnie z propozycją przejścia do PJN i
zostania szefem nowych struktur w moim regionie. [...]"
CaÅ‚ość na:  http://psychodelicznykaczysta.salon24.pl/256245,ostatni-wpis-na-salonie

I to sa wlasnie "umiejetnosci" JK.

Umiejetnosci doboru wspolpracownikow.

Od Gosiewskiego, Jarzembskiego (kretyn-etnolog od stoczni w Gdansku),
Sikorskiego, Marcinkiewicza, Ziobry i kogo tam jeszcze, wszystkie te
nalane mordy owlosionych kurdupli i z reguly o pewnej nadwadze, nie chce
nawet myslec o krytetiach doboru (byc moze nieswiadomych)!.

Polska potrzebuje zmiany.
Ale tej zmiany nie dokona JK, bo nie ma ku temu zdolnosci.
Nie dokona jej tez Ziober, ani zaden inny wacek z tej stajni.

Amen
Jaksa

Data: 2010-12-03 14:13:54
Autor: Hans Kloss
S³ów kilka o szczurach
On 3 Gru, 22:45, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

[...]

Wiêcej napiszê: tej zmiany nie dokona NIKT. Nikt w pojedynkê.
Kaczorowi winni¶cie dozgonn± wdziêczno¶æ za to ¿e zebra³ do kupy
wszystko co w naszym kraju antykomusze, wszystko co antyplatfonskie,
wszystkich tych  którym nie podoba³a siê perspektywa zUWolenia kraju.
Bez niego wszyscy owi nie do¶æ jewroipejscy  malkontenci byliby nadal
dzieleni przez "wiadomo kogo" na dziesi±tki ró¿nistych partyjek
k³óc±cych siê do nieprzytomno¶ci miêdzy sob± o kszta³t korony na
g³owie or³a bia³ego albo o to czy pilniejsza jest naprawa obyczajów
czy te¿ raczej naprawa gospodarki. To ju¿ przerabiali¶my w latach
90tych i temu w³a¶nie panowie Kaczyñscy wspólnymi si³ami po³o¿yli
kres.
Spieprzenie tego jest równoznaczne z oddaniem w³adzy platfonsiarstwu
na d³ugie lata. Bo marzenia o drugim Pi³sudskim, Pinochecie czy Franco
mo¿ecie w dzisiejszej sytuacji geopolitycznej spokojnie miêdzy bajki
w³o¿yæ.
J-23

Data: 2010-12-03 23:44:44
Autor: Jaksa
Słów kilka o szczurach
On Fri, 03 Dec 2010 23:13:54 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Więcej napiszę: tej zmiany nie dokona NIKT. Nikt w pojedynkę.

To sie zgadza. Musimy byc jak jedna piesc. Tylko wtedy wygramy.

Kaczorowi winniście dozgonną wdzięczność za to że zebrał do kupy
wszystko co w naszym kraju antykomusze, wszystko co antyplatfonskie,
wszystkich tych  którym nie podobaÅ‚a siÄ™ perspektywa zUWolenia kraju.
Bez niego wszyscy owi nie dość jewroipejscy  malkontenci byliby nadal
dzieleni przez "wiadomo kogo" na dziesiątki różnistych partyjek
kłócących się do nieprzytomności między sobą o kształt korony na
głowie orła białego albo o to czy pilniejsza jest naprawa obyczajów
czy też raczej naprawa gospodarki. To już przerabialiśmy w latach
90tych i temu właśnie panowie Kaczyńscy wspólnymi siłami położyli
kres.
Spieprzenie tego jest równoznaczne z oddaniem władzy platfonsiarstwu
na długie lata. Bo marzenia o drugim Piłsudskim, Pinochecie czy Franco
możecie w dzisiejszej sytuacji geopolitycznej spokojnie między bajki
włożyć.

To jasne. Ale mam taka mala nadzieje, na duze niepokoje.
Na tyle duze, by doszlo do zmiany.

Innych mozliwosci na razie nie widze.
JK nie zmierza nigdzie.

Jaksa

Data: 2010-12-04 01:39:01
Autor: Lorn
Słów kilka o szczurach
W dniu 2010-12-03 23:44, Jaksa pisze:
To sie zgadza. Musimy byc jak jedna piesc. Tylko wtedy wygramy.

http://www.youtube.com/watch?v=hh9NwwkVvLA

Boli? ;-p

Data: 2010-12-05 01:56:44
Autor: Jaksa
Słów kilka o szczurach
On Sat, 04 Dec 2010 01:39:01 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-12-03 23:44, Jaksa pisze:
To sie zgadza. Musimy byc jak jedna piesc. Tylko wtedy wygramy.

http://www.youtube.com/watch?v=hh9NwwkVvLA

Boli? ;-p

Nie klikam w linki od osob ktorych nie powazam chocby w minimalnym
stopniu, a wiec ta niewatpliwe wazna wiadomosc ktora chciales mi
przekazac, zupelnie mnie ominela.

Jaksa

Data: 2010-12-08 00:04:54
Autor: Lorn
Słów kilka o szczurach
W dniu 2010-12-05 01:56, Jaksa pisze:
[...]

Kliknij... Przeniesiesz się z marzeń do rzeczywistości ;-p

Słów kilka o szczurach