S艂abszy r臋czny po wymianie tarcz/klo ck贸w

Data: 2011-07-12 21:36:34
Autor: Mario
S艂abszy r臋czny po wymianie tarcz/klo ck贸w
Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej pol贸wce wymieni艂em z przodu
tarcze i klocki (stare by艂y ju偶 naprawd臋 cienkie), i mam wra偶enie 偶e po
tej naprawie s艂abiej dzia艂a r臋czny (z ty艂u mam b臋bny).

Czy tylko tak mi si臋 przywiduje, czy te偶 faktycznie mo偶e by膰 jaki艣
zwi膮zek mi臋dzy jednym i drugim? Trudno mi si臋 takiego zwi膮zku dopatrzy膰,
ale jestem laikiem :)

dzwignia recznego jest polaczona linka z tylnymi bebnami... Ty twierdzisz, ze remontowales przod, a wiec nie mialo to nic wspolnego z recznym...

opcja 1 - mechanik zagladal tez do bebnow i teraz wystarczy ze podciagniesz linke

opcja 2 - masz pecha, ze akurat teraz skonczyly Ci sie okladziny z tylu :)

opcja 3 - wmawiasz sobie :)

pzdr

S艂abszy r臋czny po wymianie tarcz/klo ck贸w