Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   SĹ‚abszy rÄ™czny po wymianie tarcz/klockĂł w

Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klockó w

Data: 2011-07-12 20:48:43
Autor: Stachu Gdansk
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klockó w
Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny).

Czy tylko tak mi się przywiduje, czy też faktycznie może być jakiś związek między jednym i drugim? Trudno mi się takiego związku dopatrzyć, ale jestem laikiem :)

Pozdrawiam,
Stachu

Data: 2011-07-12 19:32:33
Autor: to
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
begin Stachu Gdansk
Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu
tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po
tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny).

Jesteś pewien, że Ci klocek nie wypadł?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-07-13 01:05:42
Autor: Stachu Gdansk
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klo cków
W dniu 2011-07-12 21:32, to pisze:
begin Stachu Gdansk

Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu
tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po
tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny).

Jesteś pewien, że Ci klocek nie wypadł?


Jestem pewien:)

Data: 2011-07-13 01:05:59
Autor: to
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
begin Stachu Gdansk
Jesteś pewien, że Ci klocek nie wypadł?

Jestem pewien:)

To ok. :D

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-07-12 20:52:43
Autor: Bydlę
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
On 2011-07-12 20:48:43 +0200, Stachu Gdansk <stachu.gda@gmail.com> said:

wymieniłem z przodu tarcze i klocki (...) i mam wrażenie że po tej naprawie słabiej działa ręczny.


A nie jest to tak, że lepiej działa teraz główny?
;-)



--
Bydlę

Data: 2011-07-12 20:54:17
Autor: Stachu Gdansk
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
W dniu 2011-07-12 20:52, Bydlę pisze:
A nie jest to tak, że lepiej działa teraz główny?
;-)


Dowcipas się znalazł :)

Data: 2011-07-12 21:36:34
Autor: Mario
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klo cków
Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu
tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po
tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny).

Czy tylko tak mi się przywiduje, czy też faktycznie może być jakiś
związek między jednym i drugim? Trudno mi się takiego związku dopatrzyć,
ale jestem laikiem :)


dzwignia recznego jest polaczona linka z tylnymi bebnami... Ty twierdzisz, ze remontowales przod, a wiec nie mialo to nic wspolnego z recznym...

opcja 1 - mechanik zagladal tez do bebnow i teraz wystarczy ze podciagniesz linke

opcja 2 - masz pecha, ze akurat teraz skonczyly Ci sie okladziny z tylu :)

opcja 3 - wmawiasz sobie :)


pzdr

Data: 2011-07-12 22:18:22
Autor: Filip KK
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klo cków
W dniu 2011-07-12 20:48, Stachu Gdansk pisze:

Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu
tarcze i klocki

Jak chcesz sprawdzić układ hamulcowy i ew. go naprawić, daj maila.

Data: 2011-07-13 11:28:36
Autor: Stachu Gdansk
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klo cków
W dniu 2011-07-12 22:18, Filip KK pisze:
W dniu 2011-07-12 20:48, Stachu Gdansk pisze:

Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu
tarcze i klocki

Jak chcesz sprawdzić układ hamulcowy i ew. go naprawić, daj maila.

Aktualnie jestem nie przy kasie, więc dzięki. Ty prowadzisz jakiś warsztat? Pytam tak na przyszłość ewentualnie.

Data: 2011-07-12 23:37:22
Autor: Hipcio
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków

Użytkownik "Stachu Gdansk" <stachu.gda@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ivi4ue$soo$1news.onet.pl...
Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny).

pojezdzij trochę aż się dotr±. W tej chwili prawdopodobnie cały układ się trochę rozregulował, a przód ma wpływ na tył i odwrotnie, bo to samo ci¶nienie rozpycha przednie cylinderki jak i tylne. Wystarczy że samoregulator na bębnach nie działa dobrze ( co jest bardzo częste) i może być wpływ na ręczny

Data: 2011-07-13 01:09:02
Autor: Stachu Gdansk
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
W dniu 2011-07-12 23:37, Hipcio pisze:
pojezdzij trochę aż się dotr±. W tej chwili prawdopodobnie cały układ się
trochę rozregulował, a przód ma wpływ na tył i odwrotnie, bo to samo
ci¶nienie rozpycha przednie cylinderki jak i tylne. Wystarczy że
samoregulator na bębnach nie działa dobrze ( co jest bardzo częste) i może
być wpływ na ręczny




PojeĽdziłem już i musiały się dotrzeć. Dopatruję się przyczyny w tym, że albo:
- wmawiam sobie (co jest bardzo prawdopodobne:)
- albo jest jednak jaka¶ zależno¶ć między tym co opisałem, bo w końcu hamulce na przód i tył nie działaj± całkiem niezależnie; dlatego też je¶li taka zależno¶ć istnieje to szukam jej wyja¶nienia

Data: 2011-07-13 09:02:55
Autor: Javelin
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
Witam!

W li¶cie od "Hipcio" datowanym 12 lipca 2011 (23:37:22) napisano:

pojezdzij trochę aż się dotr±. W tej chwili prawdopodobnie cały układ się
trochę rozregulował, a przód ma wpływ na tył i odwrotnie, bo to samo ci¶nienie rozpycha przednie cylinderki jak i tylne. Wystarczy że samoregulator na bębnach nie działa dobrze ( co jest bardzo częste) i może
być wpływ na ręczny

A  co  ma  linka  hamulca  postojowego  do  cylinderków  i  docierania
przedniego  zestawu  hamulcowego?  Przecież  to  s± zupełnie oddzielne
układy (hydrauliczny i mechaniczny)



--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

Data: 2011-07-13 22:52:01
Autor: Hipcio
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków

Użytkownik "Javelin" <sicorka@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1412744378.20110713090255o2.pl...

A  co  ma  linka  hamulca  postojowego  do  cylinderków  i  docierania
przedniego  zestawu  hamulcowego?  Przecież  to  s± zupełnie oddzielne
układy (hydrauliczny i mechaniczny)

napięcie linki hamulcowej wpływa na luz szczęk a zatem na ilo¶ć płynu hamulcowego w tylnych cylinderkach któr mog± być rozepchane lub skurczone. To z kolei może wpływać na to ile ci¶nienia trafia na przednie hamulce. Ale rzeczywiscie to przypadek odwrotny niż opisuje autor.

Duża ilo¶ć płynu id±ca na przednie tarcze (niedotarte klocki) może powodować mniejsze dociskanie szczęk tylnych ( i ich słabsze napięcie) no i to moze się jakos wi±zać z ręcznym

Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klockó w

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona