S艂awa Ukrainie z 26_800 "uchylaj膮cymi si臋 od poboru" i masowo "chorymi" poborowymi

Data: 2015-08-19 17:20:36
Autor: A. Filip
S艂awa Ukrainie z 26_800 "uchylaj膮cymi si臋 od poboru" i masowo "chorymi" poborowymi
Matka Ojczyzna wzywa a oni si臋 艣mi膮 uchyla膰?! HA艃BA!

https://news.google.com/news/story?ncl=dUbstUL2EQN2BMMTOgqOO1nTbzGiM&ned=pl_pl&topic=h
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ukraincy-nie-chca-isc-w-kamasze-3395533.html
| 26 800 - tylu Ukrai艅c贸w uchyla si臋 od mobilizacji. [...] Zako艅czona wczoraj
| mobilizacja jest ju偶 sz贸st膮 od pocz膮tku dzia艂a艅 wojennych na wschodzie
| kraju. Uchylaj膮cy si臋 to ponad po艂owa tych wszystkich do kt贸rych wys艂ano
| zawiadomienia. [...] Jednak przewa偶aj膮ca liczba tych kt贸rzy zg艂osili si臋 na
| komisje, nie p贸jdzie do wojska, bowiem a偶 61 % poborowych okaza艂o si臋
| niezdolnych do pe艂nienia s艂u偶by z powod贸w zdrowotnych. 8,5 % wcielonych do
| armii w ramach zako艅czonej fali mobilizacyjnej to ochotnicy. [...]

Czyli po艂owa nie odebra艂a zawiadomie艅, 61% odebra艂o by udowodni膰 jacy s膮
chorzy, a z tej wcielonej 膰wiartki "a偶" 8,5% to ochotnicy? Warto o tych
"procentach" nie zapomina膰 przy nast臋pnych "bojowych odzywkach" 鈧琄ijowa.

Ruscy nawet jak si臋 "podobnie" rw膮 do walki to jest ich wi臋cej.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze m贸wi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-08-19 17:27:48
Autor: u2
W dniu 2015-08-19 o 17:20, A. Filip pisze:
Ruscy nawet jak si臋 "podobnie" rw膮 do walki to jest ich wi臋cej.

te debil, a ty sie rwiesz tak do zabijania?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-19 17:50:25
Autor: TU-160
W dniu 19.08.2015 o 17:20, A. Filip pisze:
> [...]

"procentach" nie zapomina膰 przy nast臋pnych "bojowych odzywkach" 鈧琄ijowa.

Ruscy nawet jak si臋 "podobnie" rw膮 do walki to jest ich wi臋cej.

W Polsce straszy si臋 rezunami z UPA, w Rosji straszy si臋 nazistami z Prawego Sektora a tu si臋 okazuje, 偶e to s膮 pokojowo nastawieni ludzie.:)
Ja my艣l臋, 偶e ju偶 nied艂ugo bo Wielcy 艢wiatowi Przest臋pcy zmusz膮 ich 偶eby ci biedacy zacz臋li si臋 wzajemnie zabija膰.

S艂awa Ukrainie z 26_800 "uchylaj膮cymi si臋 od poboru" i masowo "chorymi" poborowymi