Słomka się pakuje. Idzie siedzieć z a stan wojenny

Data: 2012-01-19 20:28:02
Autor: jadrys
Słomka się pakuje. Idzie siedzieć z a stan wojenny

Pan Słomka jest w błędnym błędzie. On nie idzie siedzieć za stan wojenny - jak twierdzi. On idzie siedzieć za wywołanie karczemnej burdy na sali sądowej.

Za słowa prawdy o swojej krzywdzie.. Takie czasy panie Bogdanie.

Data: 2012-01-19 21:08:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf9rdt$ic4$3node2.news.atman.pl...

[...]

Jakiej krzywdzie? Słyszałem, że ten "Wielki Patriota" domaga się odszkodowania od RP za to, że poniósł jakiś uszczerbek za PRL. Zaiste "wielki bojownik za wolność i demokrację", "wielki patriota".

Data: 2012-01-20 20:10:35
Autor: jadrys
[...]

Podobno stracił któregoś z rodziców, w mocno niejasnych okolicznościach. A i jego samego nie oszczędzano w stanie wojennym.

Data: 2012-01-20 21:06:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfce7d$9r6$3node2.news.atman.pl...

[...]

To ile kosztuje patriotyzm p. SÅ‚omki?
Latem 1986 matka Adama Słomki została potrącona śmiertelnie w centrum Katowic przez samochód, którym kierował Zygmunt Zygadło (wiceszef Komendy Wojewódzkiej Milicji Obywatelskiej, odpowiadający za śląską SB). Czy to są mocno niejasne okoliczności?

Data: 2012-01-21 10:45:33
Autor: [He®Sk]
S³omka siê pakuje. Idzie siedzieæ za stan wojenny
On Fri, 20 Jan 2012 20:10:35 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci > news:jf9rdt$ic4$3node2.news.atman.pl...

> Jakiej krzywdzie? S³ysza³em, ¿e ten "Wielki Patriota" domaga siê > odszkodowania od RP za to, ¿e poniós³ jaki¶ uszczerbek za PRL. Zaiste > "wielki bojownik za wolno¶æ i demokracjê", "wielki patriota".

Podobno straci³ którego¶ z rodziców, w mocno niejasnych okoliczno¶ciach. A i jego samego nie oszczêdzano w stanie wojennym.

 kazde male dziecko wie, ze najwiekszym patriota w stanie
 wojennym byl jaroslaw kaczynski. google -> prekursor przemian.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 05:52:59
Autor: stevep
S³omka siê pakuje. Idzie siedzieæ za stan wojenny
Dnia 19-01-2012 o 20:28:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Za swoj± g³upotê

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-20 08:39:50
Autor: A. Filip
SÅ‚omka siÄ™ za stan wojenny
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
Dnia 19-01-2012 o 20:28:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Pan Słomka jest w błędnym błędzie. On nie idzie siedzieć za stan
wojenny - jak twierdzi. On idzie siedzieć za wywołanie karczemnej
burdy  na sali sÄ…dowej.

Za słowa prawdy o swojej krzywdzie.. Takie czasy panie Bogdanie.

Za swoją głupotę

Jakby nic nie dostał to "powaga sądu" (na sali rozpraw) byłaby pewnie
naruszana w co drugim procesie politycznym/politycznawym.
2 tygodnie za wyskok na sali sądowym w obecności sądu to niewiele,
wiele najwyżej jak na dotychczasową praktykę w RP3.

Nieważne dobrze czy źle, ważne że mówią - a o Słomce teraz (trochę) mówią.

Data: 2012-01-20 14:36:44
Autor: Ja
S³omka siê pakuje. Idzie siedzieæ za stan wojenny

U¿ytkownik "A. Filip"  napisa³ w wiadomo¶ci news:87ehuuakl5.fsffenix.anfi.homeunix.org...

Jakby nic nie dosta³ to "powaga s±du" (na sali rozpraw) by³aby pewnie
naruszana w co drugim procesie politycznym/politycznawym.
2 tygodnie za wyskok na sali s±dowym w obecno¶ci s±du to niewiele,
wiele najwy¿ej jak na dotychczasow± praktykê w RP3.

Niewa¿ne dobrze czy ¼le, wa¿ne ¿e mówi± - a o S³omce teraz (trochê) mówi±.

Mo¿e sobie wymy¶li³, ¿e wystartuje w nastepnych wyborach? Tylko patrzeæ, jak go Jaros³aw wci±gnie na cz³onka.

Słomka się pakuje. Idzie siedzieć z a stan wojenny