"Słoninka i kiełbaska"

Data: 2010-04-01 18:56:23
Autor: Piotr
"Słoninka i kiełbaska"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1bxmvtqed2wg9.rxriohz4kfgv.dlg40tude.net...

Obecny model wychowania seksualnego w Polsce, realizowany jest zgodnie z
wytycznymi katolickiej etyki seksualnej.

Niestety skutkiem takiej nieudolnej seksoświaty są m.in. dość wysoki
wskaźnik zakażeń na choroby przenoszone drogą płciową, wysoki odsetek
nieplanowanych nastoletnich ciąż, brak gruntownej wiedzy o antykoncepcji,
stereotypy ról płciowych, których namacalnym dowodem są wszelkie przejawy
dyskryminacji płciowej w życiu społecznym i prywatnym. To wszystko rodzi
nie tylko dramaty młodych ludzi, ale również ich rodzin. To wszystko
złożyło się na moje zainteresowanie tą problematyką na tyle, że
zdecydowałem się podjąć trud zgłębienia jej.

Hehh, wisz zgrzesiu, angole maja lepszy system. :-)
Z czegoś ty tak zdurniał, w apcugach?
Piotr
Piotr

"Słoninka i kiełbaska"