Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych meczetów , ani publicznych modłów

Data: 2018-04-19 05:49:31
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych meczetów , ani publicznych modłów
S³owacki parlament uzna³, ¿e islam nie jest religi± i nie bêdzie oficjalnie uznawany na terytorium tego kraju - donosz± tamtejsze media.
 https://reporters.pl/3905/slowacja-zdelegalizowala-islam-zadnych-meczetow-ani-publicznych-modlow/amp/

Data: 2018-04-19 15:19:15
Autor: A. Filip
S³owacja zdelegalizowa³a Islam! ¯adnych meczetów, ani publicznych mod łów
jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

No i arabscy inwestorzy ju¿ tam ¿adnej Stoczni Szczeciñskiej nie "kupi±"!

--
A. Filip

Data: 2018-04-19 07:39:40
Autor: japanizer
On Thursday, April 19, 2018 at 10:19:19 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

No i arabscy inwestorzy ju¿ tam ¿adnej Stoczni Szczeciñskiej nie "kupi±"!

Tym lepiej dla nas. Mo¿e dorzuc± siê do Stoczni £odzi Podwodnych im. Lecha "nie ma decyzji prezydenta" Kaczyñskiego w Radomiu..

Data: 2018-04-19 11:52:34
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
A w jakiej to sprawie mia³a byæ ta decyzja i dlaczego jej nie by³o?

JB

Data: 2018-04-19 21:14:20
Autor: japanizer
On Friday, April 20, 2018 at 3:52:35 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
A w jakiej to sprawie mia³a byæ ta decyzja i dlaczego jej nie by³o?

Bo za du¿o ma³pek wypi³ z B³asikiem?

Data: 2018-04-20 00:10:40
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Gdzie dowody szmato?
Oni pili ma³pki, a ty siê opile¶ i szcza³e¶ do lampek - nie by³o tak?

JB

Data: 2018-04-21 17:02:17
Autor: stevep
S³owacja zdelegalizowa³a Islam! ¯adnych meczetów, ani publicznych mod³ów
W dniu 2018-04-20 o 09:10, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Gdzie dowody szmato?
Oni pili ma³pki, a ty siê opile¶ i szcza³e¶ do lampek - nie by³o tak?

JB

Wyprowadzanie do szczania wesz³o ci w krew.

--
stevep

Data: 2018-04-22 04:26:18
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Czy to ja lemingów szczaæ prowadzam na Krakowskie Przedmie¶cie?

JB

Data: 2018-04-22 05:21:24
Autor: japanizer
On Sunday, April 22, 2018 at 8:26:20 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Czy to ja lemingów szczaæ prowadzam na Krakowskie Przedmie¶cie?

W³a¶nie, znalaz³e¶ ju¿ to video jak szczaj± do zniczy, czy dalej szukasz, komuchu?

Data: 2018-04-23 03:14:57
Autor: stevep
W dniu 2018-04-22 o 14:21, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

R¿niêcie g³upa to u niego normalka.

--
stevep

Data: 2018-04-23 11:43:34
Autor: jacekbialy80
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Do zniczy?  - Cholera jasna!  Do znicza nawet pies nie naszczy, a leming owszem...

JB

Data: 2018-04-20 01:37:48
Autor: stevep
W dniu 2018-04-19 o 14:49, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

I co za sensacja, u nas "Wielki Wódz" zdelegalizuje wkrótce totaln± opozycjê.

--
stevep

Data: 2018-04-19 17:24:26
Autor: Zenek Kapelinder
Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych mecze tów, ani publicznych modłów
Nie zdelegalizuje. Sama wczesniej sie zdelegalizuje.

Data: 2018-04-21 02:18:49
Autor: stevep
W dniu .04.2018 o 02:24 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie zdelegalizuje. Sama wczesniej sie zdelegalizuje.

Przedtem w tzw "zjednoczonej" prawicy dojdzie do przypadków "kanibalizmu".
--
stevep

Słowacja zdelegalizowała Islam! Żadnych meczetów , ani publicznych modłów