[kronika2prl] Służbom należy być wdzięc znym...

Data: 2011-10-08 15:16:59
Autor: mi
[kronika2prl] Służbom należy być wdzięc znym...
.... za to, że niczego nie podrzuciły:
http://doroboty.nowyekran.pl/post/28623,szok-sluzby-dokunuja-tajnych-przeszukan-w-domach-dziennikarzy
http://www.przeciwnie.pl/artykul/nielegalne-przeszukanie-abw-w-mieszkaniu-dziennikarza-%E2%80%9Erzeczpospolitej%E2%80%9D

"Specjalna grupa funkcjonariuszy ABW (do 2006 r. nazywana Wydziałem V) dokonała w drugiej połowie lipca 2010 r. niejawnego przeszukania mieszkania Piotra Nisztora, dziennikarza >Rzeczpospolitej<"

"Gdy funkcjonariusze zorientowali się, że popełnili błędy wysłali funkcjonariuszy, którzy mieli przekonać Nisztora, iż przeszukanie było dziełem... Służby Kontrwywiadu Wojskowego. - W rozmowach zapewniali, że to dzięki ich wstawiennictwu dziennikarzowi >niczego nie podrzucono<"

Jakież to słodkie. Służby nielegalnie przeszukały mieszkanie i oczekują wdzięczności, że niczego nie podrzuciły. :D
II PRL

[kronika2prl] Służbom należy być wdzięc znym...