Służby tuskistanu mordują za ujawniani e prawdy o Smoleńsku

Data: 2011-12-07 14:28:22
Autor: Kudłaty Konservateesta
Służby tuskistanu mordują za ujawniani e prawdy o Smoleńsku
Data: 2011-12-07 11:41:11
Autor: Antenka
Suby tuskistanu morduj za ujawnianie prawdy o Smolesku
On 7 Gru, 14:28, Kudłaty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Tajemnicza-smierc-eksperta-lotniczego,w...

--
Kudłaty Konservateesta
n...@podam.com.plhttp://www.alterdemoty.pl

단 한 한국은 있습니다!

Widać, że to robota służb, które są na usługach POlszewickiej spółki i
tyle!
Za dużo w ostatnim czasie tych "powieszonych". :-/

Antenka

Data: 2011-12-07 20:58:40
Autor: Sonn
W dniu 2011-12-07 20:41, Antenka pisze:
[...]

Wróć na psp. Tu nowych trolli nie trzeba

--
Sonn

Data: 2011-12-08 04:57:50
Autor: stevep
Dnia 07-12-2011 o 20:41:11 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A nie czujesz swojego braku między nimi?

--
stevep

Data: 2011-12-08 08:31:22
Autor: apr...
Suby tuskistanu morduj za ujawnianie prawdy o Smolesku
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa(a):
Dnia 07-12-2011 o 20:41:11 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa=C5=82(=
a):

> On 7 Gru, 14:28, Kud=C5=82aty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote=
:

> Wida=C4=87, =C5=BCe to robota s=C5=82u=C5=BCb, kt=C3=B3re s=C4=85 na u=
s=C5=82ugach POlszewickiej sp=C3=B3=C5=82ki i
> tyle!
> Za du=C5=BCo w ostatnim czasie tych "powieszonych". :-/
>
> Antenka

A nie czujesz swojego braku mi=C4=99dzy nimi?

czowieku ?
gdzie czytaem, e przoduje toto w niechlubnej statystyce na naj...
ale to przerasta wszystko, to jest dno, kady powinien banowa to ...no.

Data: 2011-12-08 14:07:49
Autor: stevep
Suby tuskistanu morduj za ujawnianie pr awdy o Smolesku
Dnia 08-12-2011 o 09:31:22  apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa(a):

> [...]

czowieku ?
gdzie czytaem,
e przoduje toto w niechlubnej statystyce na naj...

A prosz bardzo, nie zaley mi dyskusji z patentowanym kretynem jak ty.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-07 14:39:10
Autor: bma
Służby tuskistanu mordują za ujawnianie prawdy o Smoleńsku
Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisał w wiadomości news:jbnpln$n49$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/title,Tajemnicza-smierc-eksperta-lotniczego,wid,14058247,wiadomosc.html

Czytać, czytać a nie tylko pisać...
BYŁO.

Data: 2011-12-07 14:47:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bma" <a@a> napisał w wiadomości news:4edf6c85$1news.home.net.pl...
[...]

Sądząc po treści, to Macierewicz powinien zacząć się bać. A może już się boi i robi w pory, jak w Smoleńsku w dniu wypadku?

Data: 2011-12-08 07:48:58
Autor: Kudłaty Konservateesta
Służby tuskistanu mordują za ujawni anie prawdy o Smoleńsku
Sądząc po treści, to Macierewicz powinien zacząć się bać. A może już się
boi i robi w pory, jak w Smoleńsku w dniu wypadku?

Raczej nie ma się co bać, bo by go tylko uwiarygodnili. A nie znanych szerszej publice ekspertów po cichu będą likwidować bez rozgłosu. A to będzie zawał, a to wypadek samochodowy. Takie czasy.... wróciły.

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2011-12-08 08:21:05
Autor: Alek
[...]

Za Kaczyńskiego ludzie nie umierali i nie było wypadków.
JAROSŁAW WRÓĆ, JAROSŁAW POLSKĘ ZBAW!!!!!!!

Data: 2011-12-08 10:10:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisał w wiadomości news:jbpmks$9cq$2inews.gazeta.pl...
[...]

A po co będą likwidować po cichu "nie znanych szerszej publice ekspertów"? Dla sportu? Dla wprawy? Dlaczego? Po co? W jakim celu? Itp?

Data: 2011-12-08 14:01:12
Autor: stevep
Suby tuskistanu morduj za ujawnianie pr awdy o Smolesku
Dnia 08-12-2011 o 07:48:58 Kudaty Konservateesta <nie@podam.com.pl>  napisa(a):

Sdzc po treci, to Macierewicz powinien zacz si ba.. A moe ju si
boi i robi w pory, jak w Smolesku w dniu wypadku?

Raczej nie ma si co ba, bo by go tylko uwiarygodnili. A nie znanych  szerszej publice ekspertw po cichu bd likwidowa bez rozgosu. A to  bdzie zawa, a to wypadek samochodowy. Takie czasy.... wrciy.

A najczciej to jakiemu przygupowi odebrao rozum.

Data: 2011-12-07 17:52:58
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-12-08 06:33:43
Autor: Marek Dyjor
matusm wrote:
[...]

no i wykreowali do spółki z sowietami RM i PC i SO i teraz mamy z tym kupę kłopotów.

Data: 2011-12-07 18:04:48
Autor: Buba
Służby tuskistanu mordują za ujawniani e prawdy o Smoleńsku
Dnia Wed, 07 Dec 2011 14:28:22 +0100, Kudaty Konservateesta napisa(a):

http://wiadomosci.wp.pl/title,Tajemnicza-smierc-eksperta-lotniczego,wid,14058247,wiadomosc.html

Skoro tak to powinni wyci w pie poow PiS! ;) Wy pisowcy durnie nawet o
wasn sraczk obwiniacie Tuska.

--
Wysany 2011-12-07 18:03:40.

Data: 2011-12-08 14:23:17
Autor: LFC
Kudaty Konservateesta wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/title,Tajemnicza-smierc-eksperta-lotniczego,wid,14058247,wiadomosc.html

No. Tobie te zamordowali - obie pkule mzgowe.

LFC

Służby tuskistanu mordują za ujawniani e prawdy o Smoleńsku