Służebność w KW - liczy się nr działki, czy nr KW?

Data: 2011-03-29 14:35:44
Autor: Samotnik
Służebność w KW - liczy się nr działki, czy nr KW?
Jest sobie działka, która w swojej KW nie ma wpisanej żadnej przysługującej służebności przejazdu przez prywatne działki stanowiące drogę dojazdową do
drogi publicznej.

W KW tych działek jest ujawniona taka służebność, tylko że

1) w przypadku jednej z nich podany jest właściwy numer mojej (przyszłej) działki i właściwy numer KW mojej przyszłej nieruchomości

2) w przypadku pozostałych kilku jest podany właściwy numer działki, ale
numer KW odnosi się do KW, z której wydzielono moją działkę (poprzedni
właściciel podzielił większe pole)

Pytania:

1. czy te służebności są obowiązujące, skoro jest podany zły
numer KW? Liczy się numer działki przede wszystkim?

2. czy można i czy warto starać się o ujawnienie ich w mojej KW?
--
Samotnik

Służebność w KW - liczy się nr działki, czy nr KW?