Słuchawka BT - pytania

Data: 2015-05-12 14:23:29
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Słuchawka BT - pytania
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Antek naskrobał(a):

Czy każdy adapter BT podłączany do portu USB będzie
kompatybilny, czy lepiej kupić komplet?

Skłaniam sie ku kompletowi do takich zastosowań. Sam używam na codzien
Platronics M55 do komórki. Mam również dongla na usb do komputera i za
żadne skarby nie potrafię ich sparować ze sobą. Tak więc tu może być mały
problemik.
--
....::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

Data: 2015-05-12 16:20:17
Autor: Antek
Słuchawka BT - pytania
Dziękuję za odpowiedź.

Skłaniam sie ku kompletowi do takich zastosowań. Sam używam na codzien
Platronics M55 do komórki.
Nie bardzo rozumiem, to gdzie tego dongla z kompletu wkładasz przy korzystaniu
z komórki?

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-13 14:03:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Słuchawka BT - pytania
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Antek naskrobał(a):

Nie bardzo rozumiem, to gdzie tego dongla z kompletu wkładasz przy korzystaniu
z komórki?

Dongla miłem włożonego do komputera, port USB. Działało to jako nadajnik
BT. Chciałem sobie sparować słuchawke z donglem żeby dzwięki z komputera
odtwarzać na słuchawce, niestety nie dało się. Natomiast świetnie działa
przy sparowaniu z komórką, wszystkie dźwięki odtwarzane są perfekcyjnie.
--
....:::WISKOLER:::...
Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

Data: 2015-05-27 08:24:08
Autor: 666
Słuchawka BT - pytania
NTG (telefonia.gsm), ale zależy od konkretnego aparatu komórkowego, u mnie BT działa z różną jakością z różnymi aparatami telefonicznymi, przy czym generalnie im nowszy model komórkowca tym lepiej BT działa.

Jak dla mnie bardzo denerwująca jest 0,5-1 sek. (przerwa) cisza po odebraniu połączenia telefonicznego, przyzwyczaiłem się odbierać rozmowę, wstrzymywać na chwilę głos i dopiero "halo, słucham', ale nie tak powinna ta technika BT wyglądać

-- -- -