[S][ALLEGRO] S??uchawki SteelSeries 4XB

Data: 2011-02-18 12:59:05
Autor: kukuryku
[S][ALLEGRO] S??uchawki SteelSeries 4XB
Data: 2011-02-20 10:16:39
Autor: Gabriel Zastawnik
[S][ALLEGRO] S??uchawki SteelSeries 4XB

Użytkownik "kukuryku" <polutt@megapliki.pl> napisał w wiadomości news:ijlmu7$fmi$1news.net.icm.edu.pl...
http://allegro.pl/xbox-360-live-steelseries-spectrum-4xb-nowe-i1461528964.html
Oryginalnie zapakowane, cena 120 zł

Akurat mam, wiec nie bylem zainteresowany. Zycze powodzenia przy sprzedazy.

Natomiast kompletnie rozwalil mnie dopisek:

"NIE PISAC PW CZY NIE SPRZEDAM POZA AUKCJĄ, CZY ZA 100, A NIEKTÓRZY TO CHCĄ ZA 50 ZŁ. KURWA IDŹCIE DO SKLEPU I ZOBACZCIE PO ILE ONE STOJĄ. TANIEJ NIŻ 120 NIE ZEJDĘ. A ZA POCZTĘ PŁACI KUPUJĄCY A NIE JESZCZE ŻEBYM JA WAM SPONSOROWAŁ.
ZA 50 ZŁ TO SE KUPCIE DOUSZNE OD EMPETRZY ALBO JAKIES Z KERFURA DO SKAJPA"

:)))

IMO ten tekst oddaje w 100% to, co sie dzieje na allegro:) Dlatego tak sporadycznie korzystam z tego "serwisu". Jak tylko probowalem cos tam sprzedac, to od razu mialem ze 30 maili o  sprzedaz poza serwisem, albo o zanizenie ceny (w niektorych przypadkach o 80% i piszacy informowal mnie jeszcze ze i tak jest to "koĹźystna" oferta, bo nikt inny nie da mi wiecej).

Podejrzewam, ze wlasnie przez ten dopisek mogles nie sprzedac sluchawek, ale gdybym ja takich szukal, to wlasnie za te szczerosc i podejscie bys znalazl we mnie nabywce:)

To tak OT troche post, ale niedzielnie jest :) Czuje sie usprawiedliwiony:P

Gabriel

Data: 2011-02-20 13:27:51
Autor: Marcin Gardeła
Gabriel Zastawnik wrote:
"NIE PISAC PW CZY NIE SPRZEDAM POZA AUKCJĄ, CZY ZA 100, A NIEKTÓRZY
TO CHCĄ ZA 50 ZŁ. KURWA IDŹCIE DO SKLEPU I ZOBACZCIE PO ILE ONE
STOJĄ. TANIEJ NIŻ 120 NIE ZEJDĘ. A ZA POCZTĘ PŁACI KUPUJĄCY A NIE
JESZCZE ŝEBYM JA WAM SPONSOROWAŁ. ZA 50 ZŁ TO SE KUPCIE DOUSZNE OD EMPETRZY ALBO JAKIES Z KERFURA DO
[...]

LOL, dobry tekst, wkurwiające są te pytania, niedawno wystawiałem graty do PC, napisałem że nie sprzedaję poza allegro i nie kończę aukcji przed czasem. 10 minut i pytanie: ile by pan chciał za ten dysk gdybym chciał kupić przed zakończeniem aukcji.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-02-20 18:04:00
Autor: Maciej Bojko
[S][ALLEGRO] S?uchawki SteelSeries 4XB
On Sun, 20 Feb 2011 10:16:39 +0100, "Gabriel Zastawnik"
<zastawka@poczta.fm> wrote:

[...]

E, przesadzasz. Nie każdy sprzedawca jest skończonym chamem.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-20 19:30:01
Autor: RK
Maciej Bojko pisze:
E, przesadzasz. Nie każdy sprzedawca jest skończonym chamem.

Tak jak nie każdy nabywca jest cwanym fiutem.

--
Robert.

Data: 2011-02-20 20:38:10
Autor: Maciej Bojko
On Sun, 20 Feb 2011 19:30:01 +0100, RK <trevorrkout@interia.pl> wrote:

E, przesadzasz. Nie każdy sprzedawca jest skończonym chamem.

Tak jak nie każdy nabywca jest cwanym fiutem.

....choć skończonych chamów absolutnie nie można nazwać towarem
deficytowym.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-21 16:44:40
Autor: Gabriel Zastawnik

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bi2m6h4fe7t8t48m5g6njbn9ub9ctelaj4ax.com...
E, przesadzasz. Nie każdy sprzedawca jest skończonym chamem.

:)

Zlosliwcze:)

Wiesz o co mi chodzi. Gosc moze w niezbyt ladny sposob, ale majac w 100% racje dal odpor najezdzcy w postaci kombinatorow z allegro:) I wcale go nie potepiam ani nie uwazam za skonczonego chama.

Gabriel

Data: 2011-02-21 17:39:44
Autor: Maciej Bojko
[S][ALLEGRO] S?uchawki SteelSeries 4XB
On Mon, 21 Feb 2011 16:44:40 +0100, "Gabriel Zastawnik"
<zastawka@poczta.fm> wrote:
[...]

Opierdolił wszystkich za to, co paru łosi mu napisało na priva.
Potencjalny klient - każdy! - na dzień dobry się dowiadywał, że,
cytuję, niech się kurwa przejdzie do sklepu i sprawdzi, ile takie
słuchawki kosztują.

I wcale go nie potepiam ani nie uwazam za skonczonego chama.

Niech zgadnę: jak znajdziesz jakiś spam w skrzynce pocztowej, to
otwierasz okno i krzyczysz na całą ulicę "spierdalać!"?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-21 17:48:52
Autor: RK
Maciej Bojko pisze:
Opierdolił wszystkich za to, co paru łosi mu napisało na priva.

Tego nie wiadomo ilu tych łosi było.

Niech zgadnę: jak znajdziesz jakiś spam w skrzynce pocztowej, to
otwierasz okno i krzyczysz na całą ulicę "spierdalać!"?

To zależy ile tego spamu będzie i nie "na ulicę" tylko w kierunku potencjalnych zainteresowanych.

--
Robert.

Data: 2011-02-21 18:19:13
Autor: Gabriel Zastawnik

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:b155m690hho7qsao6gjsom4sp6mvi135gb4ax.com...
[...]

E tam zaraz opierdolil...
Moim zdaniem wykorzystal to, co teraz sprzedaje:
http://allegro.pl/savoir-vivre-dla-zmien-swoje-zycie-w-7-dni-i1459745683.html :))))

Tak. To ten sam sprzedawca:)

Niech zgadnę: jak znajdziesz jakiś spam w skrzynce pocztowej, to
otwierasz okno i krzyczysz na całą ulicę "spierdalać!"?

Ejjj.... zejdz ze mnie i nie atakuj mnie:) I nie przypisuj mi zachowan, ktore mnie nie dotycza bo to juz nie fair.

--
Gabriel

Data: 2011-02-21 18:26:34
Autor: Gabriel Zastawnik

Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <zastawka@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4d629dc1$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
E tam zaraz opierdolil...
Moim zdaniem wykorzystal to, co teraz sprzedaje:
http://allegro.pl/savoir-vivre-dla-zmien-swoje-zycie-w-7-dni-i1459745683.html :))))

E nie... nie czytane.
Hm.. to w zasadzie by mogl dodac dopisek:

"NIE PISAC PW CZY NIE SPRZEDAM POZA AUKCJĄ, CZY ZA 10, A NIEKTÓRZY TO CHCĄ ZA
5 ZŁ. KURWA IDŹCIE DO KSIEGARNI I ZOBACZCIE PO ILE ONE STOJĄ. TANIEJ NIŻ 15 NIE
ZEJDĘ. A ZA POCZTĘ PŁACI KUPUJĄCY A NIE JESZCZE ŻEBYM JA WAM SPONSOROWAŁ.
ZA 5 ZŁ TO SE KUPCIE W KIOSKU RUCHU "SAVOIR VIVRE NIE TYLKO DLA ORŁÓW" "

Efekt murowany:)

Pomimo, ze w tej chwili pisze w zartobliwym tonie, i z tej aukcji troche mam polewke, to w dalszym ciagu twierdze, ze facet mial jaja, zeby tamte sluchawki tak opisac:) A co do samego tekstu - to na 100% skutecznie ograniczyl zapytania ze strony allegrowych cwaniakow:)

Gabriel

Data: 2011-02-21 19:00:15
Autor: RK
Gabriel Zastawnik pisze:
[...]

Nie toleruję chamstwa, cwaniactwa (sporo osób nazywa to tzw. zaradnością życiową) ale czasem nie ma innego sposobu na chama/cwaniaka, jak wysłać komunikat na poziomie przez niego zrozumiałym ;)

--
Robert.

[S][ALLEGRO] S??uchawki SteelSeries 4XB