Data: 2014-08-02 23:14:41 | |
Autor: mk | |
SAAB 9-3 I | |
Witam
Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z najmocniejszymi silnikami, mog膮 by膰 tez te 130 konne. Poszukuj臋 dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupi膰 autko w stanie do jazdy. Pzdr MK -- - Ta wiadomo艣膰 e-mail jest wolna od wirus贸w i z艂o艣liwego oprogramowania, poniewa偶 ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-08-03 09:18:44 | |
Autor: Cavallino | |
SAAB 9-3 I | |
U偶ytkownik "mk" <m.krassowski@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl... Witam A co to jest wierzytelny dealer? |
|
Data: 2014-08-03 10:51:25 | |
Autor: Lewis | |
SAAB 9-3 I | |
W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:
Witam Odpu艣膰 sobie wersje N/A b臋dziesz p艂aka膰 po pewnym czasie. Pal膮 wi臋cej ni偶 prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w saabie jest najlepsze ;) Co do uczciwego handlarza to nie ma kogo艣 takiego. Szukaj na forach klubowych, czasami trafia si臋 sztuka kt贸r膮 sprzedaje saabowiec. Jeszcze odno艣nie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie wygodniejszy i lepiej wykonany ni偶 9-3 i ma mniej problem贸w z korozj膮. Silniki w 9-3 w zasadzie by艂y 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204 turbo - starsza konstrukcja, wytrzyma艂a, znosz膮ca du偶e moce oraz B205 - nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpi膮cy na zacieraj膮ce si臋 panewki z powodu zasyfionej misy i smoka, g贸wnianej odmy. Konstrukcyjnie sam s艂upek nie mia艂 wi臋kszych r贸偶nic przy podziale na moce. 9-5 silniki 2. B205 jak wy偶ej, oraz B235turbo - 2.3l te偶 "eko" standardowo odma i smok, do tego problemy z ubog膮 mieszank膮 - zw艂aszcza wersje aero 250KM przez co cz臋sto s膮 do kupienia z dziur膮 w bloku. Po zakupie kt贸regokolwiek podstawowa rzecz to zdj臋cie misy, wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i g艂贸wnych, sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy na OCT. To z grubsza tyle :) -- Pozdrawiam Lewis |