[market] SAFAGA, zapraszam na nurkowanie

Data: 2010-05-07 15:15:21
Autor: pyrosis
[market] SAFAGA, zapraszam na nurkowanie
witam,
jak w temacie, zapraszam na nurkowanie w Safadze :-).

Jako przewodnik nurkowy pracuję w Safadze od listopada 2009 r. w egipsko-
belgijskiej bazie UNITED DIVERS - legalnej, będącej członkiem Egipskiej Izby Nurkowania i Sportów Wodnych CDWS.

Więcej o bazie można znaleźć na www.united-divers-safaga.net lub po polsku - na stronie naszego przedstawiciela www.lucky-star-safaga.com

Nurkowania w okolicy Safagi nazywamy relaksem... z odrobiną emocji... tak więc dla każdego (pod względem poziomu wyszkolenia i doświadczenia) coś dobrego.

Cena pakietu nurkowego wynosi 170 Euro i obejmuje: 5 dni(10 nurkowań z łodzi), transfer hotel-łódź-hotel (na terenie Safagi), balast (bez pasa), lunch, nielimitowane napoje (kawa, herbata, woda, cola), lokalny podatek i tipy dla załogi łodzi.

Pytanie do mnie i.... rezerwacje :-) można kierować na: info@united-divers-safaga.net
pyrosis@gazeta.pl

lub do Grejs z Lucky Star:
office@lucky-star-safaga.com

pozdrawiam słonecznie,
Agnieszka

Data: 2010-05-09 16:04:48
Autor: WiesiekUMPC
[...]

Czy to znaczy że dziłają tam też bazy nielegalne? Możesz podać ich nazwy.
Wiesiek

Data: 2010-05-09 15:04:41
Autor: pyrosis
WiesiekUMPC <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Nurkowania i Sportów Wodnych CDWS.

Czy to znaczy że dziłają tam też bazy nielegalne? Możesz podać ich nazwy.

witam
najpierw sprostuję pomyłkę.... w Safadze pracuję od listopada 2008 r ;-)....

a teraz odpowiadam na pytanie. wszystkie bazy w Egipcie już od zeszłego sezonu  są zobowiązane do uzyskania certyfikatu ISO - instytucją certyfikująca jest Izba Nurkowania i Sportów Wodnych CDWS.
Bazy, które uzyskały certyfikat (a tylko bazy legalnie działające mają na to szansę) są wymienione na na stronie CDWS http://www.cdws.travel/diving/diving-
centers.aspx
jeśli jakiejś bazy nie ma na tej liście to może być w trakcie procesu certyfikacji....ale to można łatwo ustalić. należy po prostu napisać do CDWS pytanie o konkretną bazę a oni odpowiedzą, jaki jej jej status...

pozdrawiam gorąco (oj... bo gorąco robi się w Egipcie :-).....)
Agnieszka

Data: 2010-05-09 15:09:14
Autor: pyrosis
 pyrosis <pyrosis@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
WiesiekUMPC <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a): > > > Jako przewodnik nurkowy pracuję w Safadze od listopada 2009 r. w
> [...]

pozdrawiam gorąco (oj... bo gorąco robi się w Egipcie :-).....)

poprzednio link do CDWS wkleił mi się niefortunnie podzielony.... wklejam zatem raz jeszcze:
http://www.cdws.travel/diving/diving-centers.aspx

teraz powinien działać :-)

Data: 2010-05-11 00:29:34
Autor: aleksmar
SAFAGA, zapraszam na nurkowanie
a czy można zrobić w safadze kurs nurkowy, jak ktoś jeszcze nie
nurkuje? ile to kosztuje?

Data: 2010-05-11 13:47:58
Autor: Wiesiek
SAFAGA, zapraszam na nurkowanie
a czy można zrobić w safadze kurs nurkowy, jak ktoś jeszcze nie
nurkuje? ile to kosztuje?

Cały Egipt to jeden wielki "kurs nurkowy".
Zobacz tu http://www.bazy-nurkowe.pl/zagraniczne_bazy_i_miejsca_nurkowe.html
Na stronie każdej bazy jest cennik.
Wiesiek

Data: 2010-05-12 07:26:08
Autor: aleksmar
SAFAGA, zapraszam na nurkowanie
A czy lepiej zrobić kurs w Polsce i w Egipcie cieszyć się
okolicznościami przyrody? czy nie marznąć tutaj i zrobić kurs na
miejscu?
Co polecacie? Jak to wychodzi finansowo?
Czy ta baza w Safadze ma możliwość zrobienia kursu?

Data: 2010-05-12 22:02:03
Autor: Grejs
SAFAGA, zapraszam na nurkowanie
aleksmar <aleksmar@gmail.com> napisał(a):
A czy lepiej zrobi=E6 kurs w Polsce i w Egipcie cieszy=E6 si=EA
okoliczno=B6ciami przyrody? czy nie marzn=B1=E6 tutaj i zrobi=E6 kurs na
miejscu?
Co polecacie? Jak to wychodzi finansowo?
Czy ta baza w Safadze ma mo=BFliwo=B6=E6 zrobienia kursu?

witaj,
na pierwsze, drugie i trzecie pytanie nie odpowiem - sam zdecydujesz. Odpowiem
na ostatnie; tak - centrum nurkowe United Divers Safaga to także szkoła
nurkowania, zapewniająca kursy zgodnie z międzynarodowymi standardami FFESSM /
CMAS i PADI, specjalistyczne szkolenia i kursy dla dzieci (powyżej 8 lat).
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej np. o centrum, warunkach, kadrze -
zapraszam na stronę www. lub office@lucky-star-safaga.com .
Odpowiem na prawie każde pytanie.
pozdrawiam serdecznie Grejs

Data: 2010-05-13 10:13:41
Autor: Agata
[...]

A co to za kurs dzieci od 8 lat?
W sensie federacji i stopnia?

pozdrawiam Agata
www.kurka-wodna.pl

Data: 2010-05-12 10:17:31
Autor: KrzysztofB
[market] SAFAGA, zapraszam na nurkowanie

Użytkownik " pyrosis" <pyrosis@WYTNIJ.gazeta.pl>
balast (bez pasa)

Zawsze mnie to nurtowało dlaczego bez pasa?
I żeby nie  było np. znana szwedzka baza - było bez pasa, mało znana egipsko-włoska było z pasem ...
Nie neguję tego tylko nie mogę wymyślić uzasadnienia dlaczego tak jest?

Data: 2010-05-19 14:39:52
Autor: pyrosis
CTP VENTURI venturi@o2.pl <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nie neguję tego tylko nie mogę wymyślić uzasadnienia dlaczego tak jest?

co oznacza: każdy nurek może mieć innego typu system balastowy np. pas balastowy , kieszenie balastowe ( balast zintegrowany z BCD), uprząż
balastowa.

oczywiście pasy balastowe są najpopularniejszą formą systemu balastowego ( oczywiście w połączeniu z balastem) i tak naprawdę czasami bazy mają gotowe pasy z konkretna ilościa kilogramów ale gdybyś miał balast zintegrowany z
BCD
to problem staje się o wiele bardziej złożony bo nie zawsze jest możliwe zgromadzenie odpowiednich kieszeni i w odpowiedniej ilośći , dlatego bazy
nie
zapewniają tego rodzaju systemu a w cennikach jest info że cena zawiera
balast
ale bez ........ Mam nadzieję że już teraz wiesz co to oznacza .

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

dzięki za ładne wyjaśnienie.... trudno byłoby to lepiej ująć :-)

Agnieszka

--

[market] SAFAGA, zapraszam na nurkowanie