SAME SUKCESY GOSPODARCZE PO

Data: 2009-12-12 20:40:29
Autor: cytryna
SAME SUKCESY GOSPODARCZE PO
Przedsiębiorstwa padają jak muchy. W tym roku nastąpił blisko 50-procentowy wzrost upadłości polskich przedsiębiorstw - pisze "Nasz Dziennik". Zdaniem gazety w znanej z gospodarności Wielkopolsce upadło w tym roku aż o 250 procent więcej firm niż przed rokiem, w województwie podkarpackim - o 243 procent.
"Nasz Dziennik" powołuje się na badania firmy Euler Hermes, według których w pierwszym półroczu liczba upadłości zwiększyła się średnio o 49 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Najlepiej wyglądają dane z województwa śląskiego, gdzie upadło o 14 proc. więcej firm niż przed rokiem, a także mazowieckiego i lubelskiego, gdzie wzrost ten wyniósł odpowiednio 20 i 26 procent.
Według dziennika prawdopodobnie duży wpływ na wzrost upadłości polskich firm mają opcje walutowe. Szef Stowarzyszenia Obrony Przedsiębiorców Zbigniew Przybysz mówi gazecie, że prawdziwa fala upadłości dopiero nadejdzie.
"Nasze Dziennik" dodaje, że wrasta też liczba procesów wytaczanych przez przedsiębiorstwa bankom z tytułu kontraktów na opcje.
Nic tylko przebierac sie w kwieciste kiecuszki i "wąchać" kokę. To jedyna możliwa ucieczka od ponurej rzeczywistości dwóch lat rządów kiepskich amatorów.

Data: 2009-12-12 20:49:39
Autor: awe
SAME SUKCESY GOSPODARCZE PO
A tak w nawiazaniu do Piesiewicza. Moge juz jeszcze wybaczyc ze ciagnal koke nochalem, ale w zyciu nie mozna zaakceptowac ze przebiera sie w tak malo gustowne kiecki.  PO to bezguscie na bezgusciu. Chlopaki z podworka. Jaka klasa polityczna takie rzady.
awe

Data: 2009-12-12 20:55:28
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 20:49, awe pisze:
[...]

Rzecz gustu.. Mi się akurat kiecka podobała.

Data: 2009-12-12 13:48:24
Autor: Marek
On 12 Gru, 20:55, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> klasa polityczna takie rzady.
> awe

Rzecz gustu.. Mi się akurat kiecka podobała.

Antenka ci pożyczy taką...

Data: 2009-12-13 08:06:50
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg0sfk$mvl$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
fetyszysta. majtki tez zakladasz na glowe?
awe

Data: 2009-12-13 20:26:52
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg2j6t$kii$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ja tam nie wiem. w sumie mozna odniesc wrazenie ze jestes romantyczny
awe

Data: 2009-12-14 20:26:04
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:26, awe pisze:
[...]

No ale jak można być romantycznym z majtkami na łowie?

Data: 2009-12-14 22:20:56
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg63gd$gtn$5news.onet.pl...
[...]

no kwestia stadium romantyzmu