SAME SUKCESY GOSPODARCZE PO

Data: 2009-12-12 20:49:39
Autor: awe
SAME SUKCESY GOSPODARCZE PO
A tak w nawiazaniu do Piesiewicza. Moge juz jeszcze wybaczyc ze ciagnal koke nochalem, ale w zyciu nie mozna zaakceptowac ze przebiera sie w tak malo gustowne kiecki.  PO to bezguscie na bezgusciu. Chlopaki z podworka. Jaka klasa polityczna takie rzady.
awe

Data: 2009-12-12 20:55:28
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 20:49, awe pisze:
[...]

Rzecz gustu.. Mi się akurat kiecka podobała.

Data: 2009-12-12 13:48:24
Autor: Marek
On 12 Gru, 20:55, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> klasa polityczna takie rzady.
> awe

Rzecz gustu.. Mi się akurat kiecka podobała.

Antenka ci pożyczy taką...

Data: 2009-12-13 08:06:50
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg0sfk$mvl$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
fetyszysta. majtki tez zakladasz na glowe?
awe

Data: 2009-12-13 20:26:52
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg2j6t$kii$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ja tam nie wiem. w sumie mozna odniesc wrazenie ze jestes romantyczny
awe

Data: 2009-12-14 20:26:04
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:26, awe pisze:
[...]

No ale jak można być romantycznym z majtkami na łowie?

Data: 2009-12-14 22:20:56
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg63gd$gtn$5news.onet.pl...
[...]

no kwestia stadium romantyzmu