SAMOKORONOWANIE TUSKA

Data: 2011-10-16 16:05:39
Autor: bolek
SAMOKORONOWANIE TUSKA

Użytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomości news:4d9c.0000000b.4e9aa5cenewsgate.onet.pl...
Donald Tusk to ciekawa postać dla historyków, którzy będą za ileś lat opisywać
jego "zasługi" dla kraju bądź nie.Wiemy już, że Tusk to kłamca i obłudnik,
który wykorzystuje cynicznie każdą okazję do wzmocnienia swojej władzy kosztem
demokracji.Pomijają już fakt, że Tusk po zwycięstwie wyborczym sam się
koronował na premiera Polski ignorując zasady powoływania nowego/starego rządu
i premiera w Polsce.Ale już nie raz pokazał Polakom, że prawo i konstytucję RP
ma gdzieś bo "Ja - Tusk jestem najważniejszy".

Tusk jako kłamca, który oszukuje Polaków już od czterech(nawet więcej) lat po
raz kolejny okłamał w sposób dziecinny swoich wyborców, którym jedno obiecał,
a zrobił drugie.Jak pamiętamy bądź nie Donald Tusk przed wyborami obiecał
publicznie Polakom, że jeśli wygra wybory to w jego rządzie zostanie najwyżej
5-iu starych członków poprzedniego rządu.Niestety okazało się, że Tusk miał/ma
inny pomysł i... zdecydował, że nowy rząd będzie składał się z tych samych
ludzi co stary... .

Tusk kieruje się teorią "wyborca zrobił swoje, wyborcę mam w d...ie ".I tak
zrobił.Ale cóż poradzić, że wyborcę PO którego pamięć nie sięga dalej niż
miesiąc wstecz można w tak prosty sposób oszukać i po raz kolejny liczyć na
jego głos w następnych wyborach?

Tusk po prostu wykorzystuje sytuację że opozycja w wyborach tylko się ośmieszyła.
Prezes w podobnej sytuacji zrobiłby to samo.
Te wybory to był tylko pojedynek PO - PiS.
Reszta próbowała wypaść jak najlepiej.
A że wyborcy pomału mają dosyć tych słomiarzy z PO i PiS,
to widać po wyniku Palikota. Ten im jeszcze namiesza !

bolek

SAMOKORONOWANIE TUSKA