SAMSUNG 940T PVA? TN!

Data: 2010-02-28 19:41:35
Autor: Fedex
SAMSUNG 940T PVA? TN!
Kupiłem taki używany wynalazek na allegro, wszędzie gdzie nie szukałem
opisany był jako monitor na matrycy PVA, egzemplarz który dostałem niestety
był na matrycy TN. Sprzęt oddałem i kupiłem u innego sprzedawcy. Sytuacja
się powtórzyła.

Wkurzony zerknąłem przez szpary monitora a tam jest opisana matryca
LTM190EX-L31.
W googlach znalazłem dokumentacje tej matrycy
http://www.beyondinfinite.com/lcd/Library/Samsung/LTM190EX-L31.pdf

a tu pięknie napisane owszem kontrast 1000:1, 5ms, ale kąty 160/160, 72%

Widać samsung zmienił matrycę a na allegro sprzedają to z błędną informacją

właściwie piszę tylko ku przestrodze :(
i jeszcze inna informacja: te monitory z allegro to jakieś sprzęty z firm,
na liczniku po 2 latach wydzwonione 4-8tys godzin

Data: 2010-03-03 13:51:51
Autor: kamil
SAMSUNG 940T PVA? TN!
"Fedex" <Fedex@jakob.pl> wrote in message news:hmedmt$q8d$1inews.gazeta.pl...

właściwie piszę tylko ku przestrodze :(
i jeszcze inna informacja: te monitory z allegro to jakieś sprzęty z firm,
na liczniku po 2 latach wydzwonione 4-8tys godzin

To ci niespodzianka, na allegro wciskaja poleasingowe buble za polowe ceny w normalnym sklepie. ;)

Pozdrawiam
Kamil

SAMSUNG 940T PVA? TN!