SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?

Data: 2014-11-28 17:19:31
Autor: Marcin N
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Mam straszne k艂opoty z rozmowami przez telefon odk膮d zmieni艂em aparat na SAMSUNG GALAXY ACE 2.

Rwie mi rozmowy, czasem nie 艂膮czy w og贸le. Czasem nie s艂ysz臋 rozm贸wcy, czasem on mnie. Tragedia...

Reset pomaga na kilka godzin, a mo偶e tylko mi si臋 tak wydaje (efekt placebo).

Do tego kamera s艂abo nagrywa filmy (rwie je strasznie nawet przy bardzo szybkiej karcie pami臋ci). Przy odtwarzaniu filmu potrafi si臋 tak zawiesi膰, 偶e trzeba resetowa膰.

Czy to s膮 objawy usterki, czy po prostu "ten typ tak ma"?

--
MN

Data: 2014-11-30 16:11:18
Autor: Dominik & Co
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Dnia 28.11.2014 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂/a:

Czy to s膮 objawy usterki, czy po prostu "ten typ tak ma"?

U偶ywam takowego (s艂u偶bowy) i nie stwierdzam problem贸w z rozmowami.
Film贸w praktycznie nie nagrywam, odtwarzanie ok.
Android oryginalny 2.2 czy po upgrade?

--
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2014-11-30 20:37:06
Autor: Marcin N
W dniu 2014-11-30 17:11, Dominik & Co pisze:
[...]

Oryginalny Android 4.co艣.tam.

--
MN

Data: 2014-12-01 06:29:48
Autor: Dominik & Co
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Dnia 30.11.2014 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂/a:

Oryginalny Android 4.co艣.tam.

Oryginalnie by艂 chyba 2.x, nawet gdzie艣 mi si臋 wczoraj reklama przewin臋艂a, o w艂a艣nie:
http://www.sferis.pl/szukaj/filtr-dzia%C5%82+Smartfony.html?q=i8160

Po upgrade do 4.1 (przez KIES przynamniej) zmniejsza si臋 dost臋pny RAM.

Spr贸buj 艂aty zwi臋kszaj膮cej RAM do 624 MB (艂atwo znale藕膰 na sieci), a jak nie, to root i App Quarantine. Jak powywalasz badziewie, kt贸rym operator nafaszerowa艂 telefon- powinien odetchn膮膰.

A jak nie pomo偶e- raczej uszkodzenie, by膰 mo偶e ponowne wgranie
softu pomo偶e.

Data: 2014-12-01 09:08:07
Autor: Marcin N
W dniu 2014-12-01 07:29, Dominik & Co pisze:
[...]

Mam oryginalnego Androida 4 - w takiej wersji by艂 w sklepie (Saturn). Mam te偶 pami臋膰 RAM ponad 600 MB. Wywali艂em wszystko "firmowe" co si臋 da艂o (niewiele si臋 da艂o, bo wi臋kszo艣膰 jest "na sta艂e"). Problemy nie wynikaj膮 z braku pami臋ci.

--
MN

Data: 2014-12-01 09:30:23
Autor: Skylla
[...]

No to zostaje serwis.

Data: 2014-12-01 19:52:48
Autor: Dominik & Co
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Dnia 01.12.2014 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisa艂/a:

No to zostaje serwis.

Ot贸偶 to. Dodam, 偶e mamy w firmie tego sporo, ale o takich
problemach przy po艂膮czeniach g艂osowych nie s艂ysza艂em.