SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?

Data: 2014-11-30 16:11:18
Autor: Dominik & Co
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Dnia 28.11.2014 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂/a:

Czy to s膮 objawy usterki, czy po prostu "ten typ tak ma"?

U偶ywam takowego (s艂u偶bowy) i nie stwierdzam problem贸w z rozmowami.
Film贸w praktycznie nie nagrywam, odtwarzanie ok.
Android oryginalny 2.2 czy po upgrade?

--
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2014-11-30 20:37:06
Autor: Marcin N
W dniu 2014-11-30 17:11, Dominik & Co pisze:
[...]

Oryginalny Android 4.co艣.tam.

--
MN

Data: 2014-12-01 06:29:48
Autor: Dominik & Co
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Dnia 30.11.2014 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂/a:

Oryginalny Android 4.co艣.tam.

Oryginalnie by艂 chyba 2.x, nawet gdzie艣 mi si臋 wczoraj reklama przewin臋艂a, o w艂a艣nie:
http://www.sferis.pl/szukaj/filtr-dzia%C5%82+Smartfony.html?q=i8160

Po upgrade do 4.1 (przez KIES przynamniej) zmniejsza si臋 dost臋pny RAM.

Spr贸buj 艂aty zwi臋kszaj膮cej RAM do 624 MB (艂atwo znale藕膰 na sieci), a jak nie, to root i App Quarantine. Jak powywalasz badziewie, kt贸rym operator nafaszerowa艂 telefon- powinien odetchn膮膰.

A jak nie pomo偶e- raczej uszkodzenie, by膰 mo偶e ponowne wgranie
softu pomo偶e.

Data: 2014-12-01 09:08:07
Autor: Marcin N
W dniu 2014-12-01 07:29, Dominik & Co pisze:
[...]

Mam oryginalnego Androida 4 - w takiej wersji by艂 w sklepie (Saturn). Mam te偶 pami臋膰 RAM ponad 600 MB. Wywali艂em wszystko "firmowe" co si臋 da艂o (niewiele si臋 da艂o, bo wi臋kszo艣膰 jest "na sta艂e"). Problemy nie wynikaj膮 z braku pami臋ci.

--
MN

Data: 2014-12-01 09:30:23
Autor: Skylla
[...]

No to zostaje serwis.

Data: 2014-12-01 19:52:48
Autor: Dominik & Co
SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
Dnia 01.12.2014 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisa艂/a:

No to zostaje serwis.

Ot贸偶 to. Dodam, 偶e mamy w firmie tego sporo, ale o takich
problemach przy po艂膮czeniach g艂osowych nie s艂ysza艂em.