SAMSUNG OMNIA - nie wygasza (ekranr) się...

Data: 2009-03-10 12:06:51
Autor: SuperHolowanie.pl
SAMSUNG OMNIA - nie wygasza (ekranr) się...
Witam

Kupiłem kilka miesięcy ten telefonik i od kilku dni mam problem - ekran się nie wygasza. Nie mogę znaleĽć nigdzie w opcjach ustawienia odpowiedzialnego za to - dodam, że nic nie przestawiałem w tym telefonie. Efekt jest taki, że bateria siada po kilku godzinach! Co zrobić??

Pzdr

Data: 2009-03-10 12:51:26
Autor: ...J...

"SuperHolowanie.pl" <info_wytnij to_@SuperHolowanie.pl> wrote in message news:gp5hkk$97q$1news.task.gda.pl...
[...]

Tak to jest jak sie uzywa symbiany i ani be ani me w Windows Mobile....

Start-Settings-Power-Advanced....

Turn off backlight if Device is not used for....

Turn off Device if not used for...

Data: 2009-03-14 12:15:52
Autor: SuperHolowanie.pl
[...]

Niestety to nie to... Walnięty jest soft w telefonie - poszedł do naprawy...

Pzdr

SAMSUNG OMNIA - nie wygasza (ekranr) się...