SAMSUNG SGH-D880

Data: 2009-06-12 10:15:55
Autor: salonowiec
SAMSUNG SGH-D880
Co za diabeł się pojawił: nawiązując połączenie wyświetla: "Warunkowo Dom", lub "Warunkowo Grzegorz"... itd. Skąd się mogło wziąć to "Warunkowo" i jak go się pozbyć? Dziękuję bardzo z góry za pomoc...

Data: 2009-06-12 11:31:05
Autor: Valdi.Pavlack
SAMSUNG SGH-D880
"salonowiec" news:h0t2ri$tm2$1news.onet.pl

[...]

Wcześniej tego nie miałeś?
Jakiś czas temu "romansowałem" ze Samsungami i taki napis w czasie
nawiązywania połączenia był standardem (sam zachodziłem w głowę co to może
oznaczać).
Napisz może jeszcze jaka sieć - ja wtedy korzystałem z Plusa. Co ciekawe
jakiś czas temu miałem przyjemność wykonać połączenie z sieci PLAY z tego
samego modelu telefonu, z którego korzystałem w +. W przypadku PLAY'a na
ekranie telefonu, w trakcie nawiązywania połączenia nie pokazywał się napis
warunkowo.

Data: 2009-06-12 13:48:26
Autor: Valdi.Pavlack
SAMSUNG SGH-D880
"salonowiec" news:h0tdb6$ojo$1news.onet.pl

Sieć Plus...

Więc może w tym leży przyczyna tego "warunkowo". Tak jak napisałem w PLAYu
tego napisu nie dostrzegłem.

PS. Odpowiadaj pod cytatem.

Data: 2009-06-12 12:08:42
Autor: SDD
SAMSUNG SGH-D880

Użytkownik "salonowiec" <debrza_remove@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0t2ri$tm2$1news.onet.pl...
Co za diabeł się pojawił: nawiązując połączenie wyświetla: "Warunkowo Dom", lub "Warunkowo Grzegorz"... itd. Skąd się mogło wziąć to "Warunkowo" i jak go się pozbyć? Dziękuję bardzo z góry za pomoc...

Dom i Grzegorz to zapewne nazwy profili. Zas "Warunkowo" to pewnie chodzi o warunkowe przekazywanie wywlolan (przekierowywanie polaczen) . Moga to byc przekierowania na pocztę - mozesz je wylaczyc (w wiekoszosci taryf i ofert z poziomu telefonu lub uniwersalnymi kodami GSM #004# lub ##004# a w najgorszym wypadku kazde po kolei ##61# ##62#, ##67# badz na usluge "kto dzwonil" (i jej odpowieddniki) - tego przekierowania nie wylaczysz z telefonu, bo bedzie i tak wracac. Mozesz wylaczyc ewentualnie w serwisie internetowym, automatycznym badz "ludzkim" biiurze obslugi.
Wtedy oczywiscie nie bedziesz dostawal komunikatow o tym, ze ktos dzwonil, gdy miales wylaczony telefon.

Pozdrawiam
SDD

SAMSUNG SGH-D880