SAMSUNGI F1 HD103UJ

Data: 2009-07-31 23:41:08
Autor: tg
SAMSUNGI F1 HD103UJ
ktos ma moze z firmware 1AA01118 lub nowszym?
mam je z fw 1AA01112 i 1AA01113, fajnie chodza, odczyt na poczatku dysku ok. 120MB\s

dokupilem obecnie nowe z fw 1AA01118 i lekko sie zdziwilem,
nowe nie przekraczaja 95MB/s (na starcie, potem jest gorzej)

sredni odczyt wg hd tune to 95MB/s dla fw 13 i 76MB/s dla 18

nowych mam dwie sztuki, obie zachowuja sie tak samo, roznica
moze nie drastyczna, ale zawsze to 20% czas dostepu maja taki sam, AAM na wszystkich wylaczone,
burst rate identyczne czyli nic go po drodze nie dusi,
testowane na tych samych zlaczach sata, tymi samymi kablami

nie zeby mi to spedzalo sen z powiek, system i tak mam na najszybszym, ale moze komus sie takie info przyda,
moze ktos jeszcze potwierdzi

Data: 2009-08-01 00:28:37
Autor: tg
SAMSUNGI F1 HD103UJ
i tak jeszcze przy okazji, na problemy takie jak ten
http://www.michaldulemba.pl/inne-linki/wadliwy-samsung/
pomaga tez upgrade firmware do wersji 17
http://support.dell.com/support/downloads/download.aspx?c=us&l=en&s=gen&releaseid=R220314&SystemID=XPS_710&servicetag=&os=WW1&osl=en&deviceid=15750&devlib=0&typecnt=0&vercnt=1&catid=-1&impid=-1&formatcnt=1&libid=41&fileid=313702

przejscie z wersji  bylo u mnie bezbolesne
zmian wydajnosci nie stwierdzilem o ile sa spowodowane
przez fw to zapewne dopiero od wersji 1AA01118

Data: 2009-08-01 00:34:57
Autor: tg
SAMSUNGI F1 HD103UJ
"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message news:f4a6$4a737e4c$59641b7f$28710news.upc.ie...

mialo byc
przejscie z wersji 1AA01112 bylo u mnie bezbolesne

btw. na stronie jest opisane jako 1AC0, a faktycznie
nie jest to zaden udziwniony oem tylko to to samo co
w normalnym handlu czyli 1AA0

SAMSUNGI F1 HD103UJ