SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp

Data: 2009-06-15 07:33:12
Autor: CodeBoy Praca
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
Wszystkie połączenie wykonałem przewodem Scart, jeden Full drugi ten
cienszy.
Satelita Cyfra + potem nagrywarka Philipsa i na koncu TV Sharpa (wejscie
EXT1)
i niestety kolory są mocno przekontrastowane, o co biega ?
jak to dobrze połączyć ? chce mieć możliwość nagrywania na nagrywarke z
SAT i chce sobie to samo obejrzeć, wiem  że przy mojej sat nie da się
inaczej.

Nagrywarka Philips 3750H
SAT Strong Cyfra Plus
TV Sharp 65EE

Data: 2009-06-15 08:02:13
Autor: pawell32
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
CodeBoy Praca pisze:
[...]

sprawdź w ustawieniach dekodera jaki masz sygnał comosite czy rgb.
nie mam takiej nagrywarki, więc nie wiem na jakim będzie
lepiej.

--
pozdrawiam. pawell32
Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-06-15 10:54:51
Autor: CodeBoy Praca
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
Dnia 15-06-2009 o 08:02:13 pawell32 <pahat@wp.pl> napisał(a):

CodeBoy Praca pisze:
[...]

oki sprawdze to, dzieki :)

Data: 2009-06-15 08:31:33
Autor: Bartłomiej Zieliński
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
Użytkownik CodeBoy Praca napisał:
[...]
i niestety kolory są mocno przekontrastowane, o co biega ?

Czy taki sam efekt występuje przy oglądaniu i sat i z nagrywarki?
Jeśli tak, spróbuj połączyć nagrywarkę z TV tym "grubszym" kablem i zobacz czy jest tak samo.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-06-15 10:55:59
Autor: CodeBoy Praca
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
Dnia 15-06-2009 o 08:31:33 Bartłomiej Zieliński <bmw318@polsl.gliwice.pl>  napisał(a):

[...]

jak ogladam pojedynczo z kazdego uradzenia to jest wszystko oki, tylko po  polaczeniu "kaskadowo" robia sie takie jaja
zamienialem kabelki, bez rezultatu.

Data: 2009-06-15 11:21:00
Autor: Bartłomiej Zieliński
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
Użytkownik CodeBoy Praca napisał:
jak ogladam pojedynczo z kazdego uradzenia to jest wszystko oki, tylko po polaczeniu "kaskadowo" robia sie takie jaja

A jeśli źródłem obrazu jest nagrywarka (mimo podłączenia do SAT) to też jest zły obraz niezależnie od kabla?

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-06-16 09:15:52
Autor: CodeBoy Praca
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
Dnia 15-06-2009 o 11:21:00 Bartłomiej Zieliński <bmw318@polsl.gliwice.pl>  napisał(a):

[...]

tak :(
biały jest szary.

Data: 2009-06-17 21:15:58
Autor: Tomasz Wójtowicz
SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp
CodeBoy Praca pisze:
[...]

Czy przypadkiem między nagrywarką a telewizorem nie masz włączonego S-Video? Bo jeśli biały jest szary, a kolory są przesycone, to wygląda na zbyt słaby sygnał luminancji.

Największy problem w tym, że szklane kule grupowiczów z p.r.tv zostały zarekwirowane przez rząd Kaczyńskiego i dotąd jeszcze nam ich nie zwrócono, więc zasięgając porady na tej grupie, najlepiej podaj po kolei:

- co to za kable SCART - pełne czy 9-pinowe
- jakie tryb przekazywania obrazu jest włączony: RGB,S-Video,Composite
- czy wybranie innego trybu w tunerze/nagrywarce coś zmienia?
- czy na pewno włożyłeś wtyczki w nagrywarce do WŁAŚCIWYCH gniazdek, tzn. TV do TV, tuner do decoder?

SAT-> DVD Recorder -> TV Sharp