SATA

Data: 2011-03-29 11:53:58
Autor: Wojtek
SATA
Kawka wrote:

Ile dysków można podpiąć pod jedno gniazdo kontrolera SATA.

1

Kontrolery RAID w trybie 01 wymagają co najmniej 3 dysków a na płycie
są dwa złącza.

To znaczy, że nie obsłużą 01 a jedynie 0 lub 1

Widziałem w sprzedaży kable SATA rozgałęzione na 4
końcówki.

masz na myśli coś takiego?
http://angela.pl/p6944,nzxt-4x-sata-katowy-premium-sleeved-60cm-czarny-cb-sata-44p.html

to sa 4 kable w jednym oplocie.

--
Wojtek

Data: 2011-03-29 14:23:52
Autor: Kawka
SATA
W dniu 2011-03-29 13:53, Wojtek pisze:

Kawka wrote:

[...]

Raczej coÅ› takiego
http://alejka.pl/kabel-multi-lane-sff8087-4x-sata-0-6m.html

kabel 1 na 4
Andrzej

Data: 2011-03-29 12:39:37
Autor: Wojtek
SATA
Kawka wrote:

Raczej coÅ› takiego
http://alejka.pl/kabel-multi-lane-sff8087-4x-sata-0-6m.html

kabel 1 na 4

ale przecież nawet opisie jest dość jasno wyjaśnione:
"Kabel do kontrolerów 3ware Promise Adaptec z wbudowaną technologią
Multilane..."

--
Wojtek

Data: 2011-03-29 14:40:15
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
SATA
Dnia 2011-03-29, o godz. 14:23:52
Kawka <k2wk2@wp.xxx.pl> napisa³(a):

Raczej co¶ takiego
http://alejka.pl/kabel-multi-lane-sff8087-4x-sata-0-6m.html

kabel 1 na 4

A opis kabla na stronie przeczyta³e¶ przeczyta³e¶? Zw³aszcza to: "Kabel
do kontrolerw 3ware Promise Adaptec z wbudowan technologi Multilane."
Masz taki kontroler?

Zdrówko

Data: 2011-03-29 14:43:23
Autor: Q