Sól a marihuana/dopalacze.

Data: 2012-02-29 15:28:21
Autor: WW
Sól a marihuana/dopalacze.
Witam

Mamy nowa aferę.
Spożyliśmy tysiące ton szkodliwej soli przez co najmniej 10 lat.
W tym samym czasie laboratorium potwierdziło, że w skonfiskowanych dopalaczach, w słynnej policyjnej akcji, były substancje szkodliwe.

Jak to się stało, że przez 10 lat nikt z odpowiedzialnych urzędników wszelkich możliwych szczebli i  kontroli nie uwarzył, że nas trują?
Jak możemy im w czymkolwiek zaufać, choćby w wyniki badań szkodliwości dopalaczy czy marihuany

To ja już wole truć się świadomie.

Chce świadomie zapalić.

To podobno wolny kraj.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-02-29 16:20:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Sól a marihuana/dopalacze.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jilcma$ck4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z igły widły. Człowiek spożywa dziennie 15 gramów soli. Dla łatwości przyjmujemy 1 dekagram. Jednego dnia w Polsce jest zjadanych 380 ton soli. W roku 138,7 tysięcy ton soli. Przez 10 lat 137 tysięcy ton soli.
A teraz sobie poszukaj ile tych kilka zakładów mogło wyprodukować ton soli?
No i jaka to szkodliwość? Ponoć ta sól zawierała siarkę. W jakiej ilości? I jakie to było szkodliwe?
No ale jest news, który można ciągnąć co najmniej przez tydzień.
Głupi naród wszystko kupi - jak mawia Kurski.

Data: 2012-02-29 11:01:00
Autor: Marek
Sl a marihuana/dopalacze.
On 29 Lut, 16:20, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisa w wiadomocinews:jilcma$ck4$1node2.news.atman.pl...

> Witam

> Mamy nowa afer.
> Spoylimy tysice ton szkodliwej soli przez co najmniej 10 lat.
> W tym samym czasie laboratorium potwierdzio, e w skonfiskowanych
> dopalaczach, w synnej policyjnej akcji, byy substancje szkodliwe.

> Jak to si stao, e przez 10 lat nikt z odpowiedzialnych urzdnikw wszelkich
> moliwych szczebli i kontroli nie uwarzy, e nas truj?
> Jak moemy im w czymkolwiek zaufa, choby w wyniki bada szkodliwoci
> [...]

Z igy widy. Czowiek spoywa dziennie 15 gramw soli. Dla atwoci przyjmujemy
1 dekagram. Jednego dnia w Polsce jest zjadanych 380 ton soli. W roku 138,7
tysicy ton soli. Przez 10 lat 137 tysicy ton soli.
A teraz sobie poszukaj ile tych kilka zakadw mogo wyprodukowa ton soli?
No i jaka to szkodliwo? Pono ta sl zawieraa siark. W jakiej iloci? I
jakie to byo szkodliwe?
No ale jest news, ktry mona cign co najmniej przez tydzie.
Gupi nard wszystko kupi - jak mawia Kurski.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Nie siarke, tylko siarczan sodu - czyli sol glaubarska, ktora
skutecznie przeczyszcza jelita ...

Data: 2012-02-29 22:32:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Sl a marihuana/dopalacze.

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa w wiadomoci news:50dbf0f3-7bac-4f04-857d-d784742e9ccdgr6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Nie siarke, tylko siarczan sodu - czyli sol glaubarska, ktora

A siarczan sodu skada si z helu i zdalnie sterowanej mgy?

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-02-29 20:56:21
Autor: sofu
Sól a marihuana/dopalacze.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4e4258$0$1262$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mając  taką mentalność to pewnie karmisz się paszą dla świń, zlewkami i zgniłym żarciem znalezionym na śmietnikach, a sól do poselenia tego zbierasz prosto z drogi? Skoro się nie zdechnie od tego, to można przeciez takie rzeczy wpierdalać....

Ta sól to wierzchołek góry lodowej serwowania Polakom różnej padliny, konserwantów i wszelkiej maści trucizn, które kupują w żarciu za ciężkie pieniądze przeświadczeni, że ktoś za ich podatki czuwa nad ich zdrowiem.
Druga sprawa, to jeśli pewne kraje jak chociażby Rosja bedzie chciała upierdolic polskich producentów mięsnych, to znowu moga wprowadzić embargo na wyroby wedliniarskie na kilka lat. Na ich miejscu, to bym tą świetną okazje polskiej głupoty i pazerności wykorzystał.
Zapełnie nie rozumiem czemu bronisz oszustów i złodziei a także tych, którzy powinni kontrolować taką produkcje?

sofu

Data: 2012-02-29 22:22:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Sól a marihuana/dopalacze.

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jilvt6$27m$1node2.news.atman.pl...

[...]

No to zap...alaj prosto na cmentarz, a dla pewności polej się rozpuszczalnikiem i podpal.
Sól to sól. Jest słona. Jeśli jest słodka, to masz zjeb...ny smak lub jest to cukier.
Głupolu!!!

Data: 2012-02-29 22:44:30
Autor: sofu
Sól a marihuana/dopalacze.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4e9711$0$1262$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale z ciebie mądruś kolejowy co to świeczkę wpierdolił i po ciemku siedział!
Jak coś słone to znaczy, że sól kuchenna,  a jak słodkie to cukier.
Gratuluję imbecylizmu!
Czyli twoim zdaniem można sprzedawac gówno zamiast czekolady, bo kolor podobny?
Kup sobie spirytusu metylowego i się nażłop. Nie poczujesz różnicy i dobrze ci zrobi, a jeśli nie tobie, to pewnie twoje otoczenie odetchnie z ulgą?

Data: 2012-03-01 09:30:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Sól a marihuana/dopalacze.

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jim68g$903$1node2.news.atman.pl...

[...]

A w którym sklepie go dostanę? I czy na pewno na etykiecie będzie napisane, że jest to takowy spirytus i mogę go pić bezpiecznie?
Jeśli zjadłeś gram lub więcej tej soli to natychmiast zrób to, co ci napisałem w poprzednim poście.

Data: 2012-03-01 19:40:33
Autor: jadryś
Sól a marihuana/dopalacze.

No to zap...alaj prosto na cmentarz, a dla pewności polej się rozpuszczalnikiem i podpal.
Sól to sól. Jest słona. Jeśli jest słodka, to masz zjeb...ny smak lub jest to cukier.
Głupolu!!!

Aleś ty głupiutki, Bodziu..

Sól a marihuana/dopalacze.