SAmsung Galaxy S plus i Skype

Data: 2012-11-26 16:43:05
Autor: Budzik
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry nogami?

Jest co prawda opcja obróć obraz, ale działa tak samo jak przełącz kamerę, czyli przerzuca na kamerę z drugiej strony telefonu (tę od zdjęć)

Da się coś z tym zrobić?

Data: 2012-11-26 23:39:09
Autor: krzysztofsf
SAmsung Galaxy S plus i Skype
On 26 Lis, 17:44, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze
skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry
nogami?

Blad w montazu?

Data: 2012-11-27 14:54:16
Autor: Budzik
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Użytkownik krzysztofsf krzysztofsf@wp.pl ...

Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze
skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry
nogami?

Blad w montazu?

W sumie o tym nie pomyślałem a wydaje się logiczne.
Mozna to jakoś sprawdzić w oprogramowaniu?

Data: 2012-11-27 02:16:02
Autor: Pszemol
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Ale szmelc ten Samsung... A kiedyś to była taka dobra firma!

Data: 2012-11-27 07:52:15
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 27 Nov 2012 02:16:02 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
> Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze > skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry > nogami?

 Ale szmelc ten Samsung... A kiedyś to była taka dobra firma!

Skype raczej? Bardziej syfiastego voipa nie widzialem...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-28 03:24:49
Autor: Pszemol
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
[...]

Jak sprzęt do kitu to i najlepszy soft sobie nie poradzi...
Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Data: 2012-11-28 08:17:16
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol wrote:

 Jak sprzęt do kitu to i najlepszy soft sobie nie poradzi...

Jak ja chcialem dzwonic na stacjonarne w PL, to na niczym, na czym
probowalem nie mialem nic wiecej niz czkawke. A 3 inne VoIP-y mam
obecnie normalnie dzialajace.
Wiem, wiem, powinienem gadac skype-skype.

BTW, Skype smierdzi rowniez z tego wzgledu, ze jest p2p.

 Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Imasz się konsekwentnie najwiekszego g* :-)
(nie, nie miało być).

Data: 2012-11-28 14:19:57
Autor: Pszemol
[...]

Nie mam wyjscia - skype to przyjety standard komunikacyjny w naszej firmie
- tak rozmawiamy miedzy biurami w rejonie Chicago, Krakowa i Bangalore,
Indie. Przewaznie sa to połaczenia skype-skype ale często też skype-phone.
Do prywatnych rozmow z Polska mam klienta o nazwie Fring (na iPhone) i
korzystam z powodzeniem z uslug ipfon.pl Mam porownanie i uwazam ze Skype
jest bardzo dobry.
Niestety trafi sie czasem zle polaczenie ale to duzo zalezy od samego lacza
a nie software, ktory ostatnio jest juz bardzo dopracowany (mowie o wersji
skype na iPhone oraz na MS Windows).

Data: 2012-11-28 14:40:50
Autor: P.B.
On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Łał! Its amajzing!

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-11-28 14:19:56
Autor: Pszemol
P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Łał! Its amajzing!

Dla mnie amaizing jest poziom tolerancji bugĂłw u uzytkownikow innych
słuchawek...

Data: 2012-11-28 16:13:53
Autor: sklep
W dniu 28.11.2012 15:19, Pszemol pisze:
P.B.<pbernat@wp.pl>  wrote:
[...]

dowaliłeś się, tylko aby wyśmiać błąd. Twoja opinia nic nie wnosi, słuchawka samsunga jest sprawna, napewno _wszystkim_ słuchawkom nie wmontowali odwrotnie kamery. Gdyby coś takiego stało się w  iPhonie, było by to właściwością nie błędem. Do dupy jest program, program zamknięty, w ktĂłrym faza testĂłw ograniczyła się do paru modeli. Gdyby program był własnością małej firemki, albo miał otwarte ĹşrĂłdła - poprawka była by jutro.
Skype na komórkach był fajny jak rozmowy był po 1zł albo droższe. Teraz w Polsce ceny rozmów GSM na poziomie stacjonarek lub voipa. Sens używania voipa albo skype powraca gdy musisz wykonywać rozmowy zagraniczne, które są ciągle drogie.
Reasumując, problem softwarowy, małej wagi, dotyczący wąskiej grupy użytkowników, ale kopnąć trzeba. Jedyna pociecha że poza kosciołem apple, to się nazywa błąd do poprawienia, a nie "amazing" "feature"

ToMasz

Data: 2012-11-28 07:59:39
Autor: JoteR

"Budzik" napisał:

Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam
ze skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry
nogami?

Czy w ten sposób widzi ciebie twój interlokutor, czy taki efekt masz tylko u siebie na podglądzie?
Czy takie zjawisko występuje również podczas normalnych wideorozmów?

JoteR

Data: 2012-11-29 04:56:02
Autor: Budzik
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Użytkownik JoteR joter@pf.pl ...

[...]

zarówno ja na mini podglądzie jak i mój rozmówca - oba obrazy są do góry nogami.

Czy takie zjawisko występuje również podczas normalnych wideorozmów?

sprawdzę - nigdy nie korzystałem.

Data: 2012-11-29 19:01:11
Autor: JoteR
"Budzik" napisał:

[...]

No i...?
Bo warto by uciąć (lub potwierdzić) dywagacje tutejszych trolli o tym, że Samsung to - cytuję:"sprzęt do kitu" ;->

JoteR

Data: 2012-11-29 23:56:06
Autor: Budzik
[...]

dam odpowiedź po weekendzie, aczkolwiek w linku podanym przez kolegów czytałem że to jest jakaś bardziej ogólna przypadłośc i występuje nie tylko w skype.

Data: 2012-12-13 22:45:36
Autor: krzysztofsf
SAmsung Galaxy S plus i Skype
On 14 Gru, 07:35, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

No i...?

JoteR

Moze jeszcze odpowiedz da aplikacja lustro?
https://play.google.com/store/apps/details?id=mmapps.mirror.free

Tez powinna obrocic obraz do gory nogami, jesli wina jest wadliwy
montaz kamery.

Data: 2012-12-14 08:56:25
Autor: Budzik
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Osobnik posiadający mail krzysztofsf@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No i...?

Moze jeszcze odpowiedz da aplikacja lustro?
https://play.google.com/store/apps/details?id=mmapps.mirror.free

Tez powinna obrocic obraz do gory nogami, jesli wina jest wadliwy
montaz kamery.

chyba jednak wina skype.

A co do tego programiku - pytanie czy on obróci obraz u mnie czy ten, który wysyłam przez skype do rozmówcy.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-12-14 01:23:28
Autor: krzysztofsf
SAmsung Galaxy S plus i Skype
On 14 Gru, 09:56, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

A co do tego programiku - pytanie czy on obróci obraz u mnie czy ten, który
wysyłam przez skype do rozmówcy.

Programik potwierdzilby wade montazu, jesli kamera bylaby "do gory
nogami". Symuluje on odbicie w lustrze z wykorzystaniem obrazu z
kamery.

Data: 2012-12-14 08:56:26
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail joter@pf.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
Wygąda więc na to, że to wina skype.

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2012-12-14 14:31:58
Autor: JoteR
"Budzik" napisał:

[...]

Pszetroll będzie niepocieszony.

JoteR

Data: 2012-12-14 14:56:27
Autor: Budzik
[...]

wiedziałem że chcesz komuś zrobić dobrze, ale moją intencją nie było nikogo zasmucić :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2012-12-14 22:33:02
Autor: JoteR
"Budzik" napisał:

[...]

Nie imputuj internetowym botom zdolności do odczuwania uczuć wyższych.
A wracając do adrema - czy nie jest tak, że obraz z kamery jest zawsze odwrócony "do góry nogami" (podobnie jak w ludzkim oku) i to systemowe oprogramowanie ma za zadanie wyświetlić go prawidłowo (i z tego, co piszesz, właśnie tak czyni), a Skype usiłuje być mądrzejsze od radia i - usiłując wyręczyć system - jeszcze raz ten obraz odwraca? Nie wiem, pytam.

JoteR

Data: 2012-12-14 16:04:18
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 14 Dec 2012 08:56:26 +0000 (UTC), Budzik wrote:
 Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie  próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
 Wygąda więc na to, że to wina skype.

No to teraz czekamy jak nam iClown wylozy ze to nie wina skype'a :-)

Data: 2012-11-28 11:23:03
Autor: atm
On 2012-11-26 17:43, Budzik wrote:
[...]

Sporo jest na ten temat:
http://www.google.pl/#hl=en&safe=off&tbo=d&sclient=psy-ab&q=skype+samsung+upside+down&oq=skype+samsung+upside+down&gs_l=hp.3..0i8i30.898.9658.0.13250.25.19.0.6.6.1.690.3155.2j14j0j2j0j1.19.0.les%3Bernk_timediscountc..0.0...1c.1.kvxcjSxcOGI&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=36584d0a7416283e&bpcl=38897761&biw=1920&bih=1074

SAmsung Galaxy S plus i Skype