SAmsung Galaxy S plus i Skype

Data: 2012-11-27 02:16:02
Autor: Pszemol
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry nogami?

Jest co prawda opcja obróć obraz, ale działa tak samo jak przełącz kamerę, czyli przerzuca na kamerę z drugiej strony telefonu (tę od zdjęć)

Da się coś z tym zrobić?

Ale szmelc ten Samsung... A kiedyś to była taka dobra firma!

Data: 2012-11-27 07:52:15
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 27 Nov 2012 02:16:02 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
> Kto ma pomys, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze > skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do gry > nogami?

 Ale szmelc ten Samsung... A kiedy to bya taka dobra firma!

Skype raczej? Bardziej syfiastego voipa nie widzialem...

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-28 03:24:49
Autor: Pszemol
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
[...]

Jak sprzęt do kitu to i najlepszy soft sobie nie poradzi...
Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Data: 2012-11-28 08:17:16
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
> [...]

 Jak sprzt do kitu to i najlepszy soft sobie nie poradzi...

Jak ja chcialem dzwonic na stacjonarne w PL, to na niczym, na czym
probowalem nie mialem nic wiecej niz czkawke. A 3 inne VoIP-y mam
obecnie normalnie dzialajace.
Wiem, wiem, powinienem gadac skype-skype.

BTW, Skype smierdzi rowniez z tego wzgledu, ze jest p2p.

 Skype dziaa wymienicie na moim iPhone4.

Imasz si konsekwentnie najwiekszego g* :-)
(nie, nie miao by).

Data: 2012-11-28 14:19:57
Autor: Pszemol
[...]

Imasz się konsekwentnie najwiekszego g* :-)
(nie, nie miało być).

Nie mam wyjscia - skype to przyjety standard komunikacyjny w naszej firmie
- tak rozmawiamy miedzy biurami w rejonie Chicago, Krakowa i Bangalore,
Indie. Przewaznie sa to połaczenia skype-skype ale często też skype-phone.
Do prywatnych rozmow z Polska mam klienta o nazwie Fring (na iPhone) i
korzystam z powodzeniem z uslug ipfon.pl Mam porownanie i uwazam ze Skype
jest bardzo dobry.
Niestety trafi sie czasem zle polaczenie ale to duzo zalezy od samego lacza
a nie software, ktory ostatnio jest juz bardzo dopracowany (mowie o wersji
skype na iPhone oraz na MS Windows).

Data: 2012-11-28 14:40:50
Autor: P.B.
On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Łał! Its amajzing!

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-11-28 14:19:56
Autor: Pszemol
P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

Łał! Its amajzing!

Dla mnie amaizing jest poziom tolerancji bugów u uzytkownikow innych
słuchawek...

Data: 2012-11-28 16:13:53
Autor: sklep
W dniu 28.11.2012 15:19, Pszemol pisze:
P.B.<pbernat@wp.pl>  wrote:
[...]

dowaliłeś się, tylko aby wyśmiać błąd. Twoja opinia nic nie wnosi, słuchawka samsunga jest sprawna, napewno _wszystkim_ słuchawkom nie wmontowali odwrotnie kamery. Gdyby coś takiego stało się w  iPhonie, było by to właściwością nie błędem. Do dupy jest program, program zamknięty, w którym faza testów ograniczyła się do paru modeli. Gdyby program był własnością małej firemki, albo miał otwarte źródła - poprawka była by jutro.
Skype na komórkach był fajny jak rozmowy był po 1zł albo droższe. Teraz w Polsce ceny rozmów GSM na poziomie stacjonarek lub voipa. Sens używania voipa albo skype powraca gdy musisz wykonywać rozmowy zagraniczne, które są ciągle drogie.
Reasumując, problem softwarowy, małej wagi, dotyczący wąskiej grupy użytkowników, ale kopnąć trzeba. Jedyna pociecha że poza kosciołem apple, to się nazywa błąd do poprawienia, a nie "amazing" "feature"

ToMasz

SAmsung Galaxy S plus i Skype