SAmsung Galaxy S plus i Skype

Data: 2012-11-28 07:59:39
Autor: JoteR
SAmsung Galaxy S plus i Skype

"Budzik" napisał:

Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam
ze skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry
nogami?

Czy w ten sposób widzi ciebie twój interlokutor, czy taki efekt masz tylko u siebie na podglądzie?
Czy takie zjawisko występuje również podczas normalnych wideorozmów?

JoteR

Data: 2012-11-29 04:56:02
Autor: Budzik
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Użytkownik JoteR joter@pf.pl ...

[...]

zarówno ja na mini podglądzie jak i mój rozmówca - oba obrazy są do góry nogami.

Czy takie zjawisko występuje również podczas normalnych wideorozmów?

sprawdzę - nigdy nie korzystałem.

Data: 2012-11-29 19:01:11
Autor: JoteR
"Budzik" napisał:

[...]

No i...?
Bo warto by uciąć (lub potwierdzić) dywagacje tutejszych trolli o tym, że Samsung to - cytuję:"sprzęt do kitu" ;->

JoteR

Data: 2012-11-29 23:56:06
Autor: Budzik
[...]

dam odpowiedź po weekendzie, aczkolwiek w linku podanym przez kolegów czytałem że to jest jakaś bardziej ogólna przypadłośc i występuje nie tylko w skype.

Data: 2012-12-13 22:45:36
Autor: krzysztofsf
SAmsung Galaxy S plus i Skype
On 14 Gru, 07:35, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

No i...?

JoteR

Moze jeszcze odpowiedz da aplikacja lustro?
https://play.google.com/store/apps/details?id=mmapps.mirror.free

Tez powinna obrocic obraz do gory nogami, jesli wina jest wadliwy
montaz kamery.

Data: 2012-12-14 08:56:25
Autor: Budzik
SAmsung Galaxy S plus i Skype
Osobnik posiadający mail krzysztofsf@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No i...?

Moze jeszcze odpowiedz da aplikacja lustro?
https://play.google.com/store/apps/details?id=mmapps.mirror.free

Tez powinna obrocic obraz do gory nogami, jesli wina jest wadliwy
montaz kamery.

chyba jednak wina skype.

A co do tego programiku - pytanie czy on obróci obraz u mnie czy ten, który wysyłam przez skype do rozmówcy.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-12-14 01:23:28
Autor: krzysztofsf
SAmsung Galaxy S plus i Skype
On 14 Gru, 09:56, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

A co do tego programiku - pytanie czy on obróci obraz u mnie czy ten, który
wysyłam przez skype do rozmówcy.

Programik potwierdzilby wade montazu, jesli kamera bylaby "do gory
nogami". Symuluje on odbicie w lustrze z wykorzystaniem obrazu z
kamery.

Data: 2012-12-14 08:56:26
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail joter@pf.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
Wygąda więc na to, że to wina skype.

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2012-12-14 14:31:58
Autor: JoteR
"Budzik" napisał:

[...]

Pszetroll będzie niepocieszony.

JoteR

Data: 2012-12-14 14:56:27
Autor: Budzik
[...]

wiedziałem że chcesz komuś zrobić dobrze, ale moją intencją nie było nikogo zasmucić :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2012-12-14 22:33:02
Autor: JoteR
"Budzik" napisał:

[...]

Nie imputuj internetowym botom zdolności do odczuwania uczuć wyższych.
A wracając do adrema - czy nie jest tak, że obraz z kamery jest zawsze odwrócony "do góry nogami" (podobnie jak w ludzkim oku) i to systemowe oprogramowanie ma za zadanie wyświetlić go prawidłowo (i z tego, co piszesz, właśnie tak czyni), a Skype usiłuje być mądrzejsze od radia i - usiłując wyręczyć system - jeszcze raz ten obraz odwraca? Nie wiem, pytam.

JoteR

Data: 2012-12-14 16:04:18
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 14 Dec 2012 08:56:26 +0000 (UTC), Budzik wrote:
 Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie  próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
 Wygąda więc na to, że to wina skype.

No to teraz czekamy jak nam iClown wylozy ze to nie wina skype'a :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

SAmsung Galaxy S plus i Skype