SB-eckie metody zastraszania

Data: 2017-11-21 13:56:18
Autor: Opozycja Totalna
SB-eckie metody zastraszania
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22673543,rafal-trzaskowski-otrzymuje-sms-z-dziwnymi-propozycjami.html

"Najpierw wysyłano mi zdjęcia i dziwne oferty, a później - kiedy z mojej strony nie było reakcji - zaczęto podszywać się pod moich współpracowników, przyjaciół i dziennikarzy. Twórcy operacji korzystali przy tym z kilku telefonów i chcieli zdobyć jak najwięcej informacji dotyczących moich znajomych. Na końcu, ponieważ dalej nie dałem się sprowokować, posunięto się do namawiania mnie do łamania polskiego prawa."

Kundle!

CL

SB-eckie metody zastraszania