SB-ecy są eliminowani

Data: 2012-06-24 22:57:41
Autor: Lorn
SB-ecy są eliminowani
W dniu 2012-06-24 21:05, u2 pisze:
Macierewicz: “Całe to środowisko jest śmiertelnie przerażone. Ludzie z
SB, którzy zdominowali część świata biznesu, są eliminowani”.

Fragment wywiadu, którego Petelicki udzielił Playboyowi w 2011 r. (całość: wywiadowcy.pl/gen-slawomir-petelicki)

Pytanie: A co robią?

Petelicki: Na przykład tworzą czarne listy. Sam byłem na takiej liście za rządów PiS-u. Była też druga lista z nazwiskami tych, których chcieli aresztować. Sporządzali je Ziobro ze Święczkowskim, który w biurze trzymał broń maszynową. Tak się chłopak obawiał o siebie, że nawet zrobił sobie szyby kuloodporne w oknach wychodzących na dziedziniec MSWiA.

Pytanie: To wszystko brzmi jak jakieś fantasmagorie, mity…

Petelicki: Ale to prawda. Macierewicz założył nawet podsłuch Radkowi Sikorskiemu, który w ich rządzie był ministrem obrony. Kiedy Jarosław dowiedział się, że Sikorski od czasu do czasu się ze mną spotyka, wezwał go do siebie i zabronił mu jakichkolwiek kontaktów z generałem Petelickim. Po pewnym czasie Radek przysłał mi prześmiewczy mail – „Fatwa się skończyła”. W post scriptum dodał – „Panie Antoni, proszę zameldować premierowi o tym ostatecznym dowodzie mojej nielojalności.

Pytanie: Wie pan, kto jeszcze był na tej czarnej liście?

Petelicki: Wiem, że byłem ja. Nie moją rolą jest zdradzanie innych nazwisk.

SB-ecy są eliminowani