SB- ki odchodza z Policji

Data: 2012-01-03 18:10:49
Autor: matusm
SB- ki odchodza z Policji
http://wiadomosci.wp.pl/title,Stalo-sie-Tusk-odwolal-wiceministra-Rapackiego-Teraz-dymisje-szefow-policji-i-BOR,wid,14136460,wiadomosc.html

Wraz z Rapackim szykuje sie cały wysyp esbeków z rodzinami na emerytury,z tego powodu SB bedzie miało ograniczone mozliwości na utworzenie nowego PO gdyz ojciec PO sam sie odcial od swgo dziecka

tymczasem nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2012-01-03 18:58:41
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
matusm <matusm@poczta.interia.eu> napisał(a):
[...]

Nastepca, Michal Deskur pochodzi z wielce szacownej rodziny. Potwierdzam
osobiscie:)

http://www.deskur.org/historia%206.htm

Niezle zagranie.

Data: 2012-01-03 20:07:42
Autor: u2
SB- ki odchodza z Policji
W dniu 2012-01-03 19:58,  Obserwator pisze:
Nastepca, Michal Deskur pochodzi z wielce szacownej rodziny. Potwierdzam
osobiscie:)

Kolejny nie Polak w nie-rzadzie pelomafii. Po francusku trzeba krzyczec
: Oskur ! :)

Data: 2012-01-03 19:21:52
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> osobiscie:)

Kolejny nie Polak w nie-rzadzie pelomafii. Po francusku trzeba krzyczec

hmmm...wlasnie ciekawe, bo Polak:)

Dzrewko genealogiczne Michala Deskur:

http://www.sejm-wielki.pl/b/cz.I013738

Data: 2012-01-03 19:29:44
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
 Michal Deskur:

http://www.sejm-wielki.pl/b/cz.I013738

...potomek uczestnika Sejmu Wielkiego (ciekawy zbieg okolicznosci:)

Sejm Czteroletni (Sejm Wielki) &#8211; sejm zwołany 6 października 1788 za zgodą
cesarzowej Rosji Katarzyny II w Warszawie, obradujący do 29 maja 1792 pod
węzłem konfederacji pod laską marszałka konfederacji koronnej Stanisława
Małachowskiego i marszałka konfederacji Wielkiego Księstwa Litewskiego
Kazimierza Nestora Sapiehy mający na celu, w zamyśle organizatorów,
przywrócenie pełnej suwerenności i przyspieszenie rozwoju gospodarczego
Rzeczypospolitej

Data: 2012-01-03 20:25:55
Autor: u2
SB- ki odchodza z Policji
W dniu 2012-01-03 20:21,  Obserwator pisze:
Kolejny nie Polak w nie-rzadzie pelomafii. Po francusku trzeba krzyczec
: Oskur ! :)
hmmm...wlasnie ciekawe, bo Polak:)

Tak jak niejaki de Walensa :)

Data: 2012-01-03 19:31:00
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> hmmm...wlasnie ciekawe, bo Polak:)

Tak jak niejaki de Walensa :)

miejmy nadzieje, ze jednak nie:)

Data: 2012-01-03 21:37:38
Autor: u2
SB- ki odchodza z Policji
W dniu 2012-01-03 20:31,  Obserwator pisze:
hmmm...wlasnie ciekawe, bo Polak:)

Tak jak niejaki de Walensa :)
miejmy nadzieje, ze jednak nie:)

Jedynym wyznacznikiem niezbednym do partycypowania w nie-rzadzie
pelomafii jest wlasnie gotowosc do zdrady interesow narodowych. Biora
tam tylko takich.

Data: 2012-01-03 21:10:50
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jedynym wyznacznikiem niezbednym do partycypowania w nie-rzadzie
pelomafii jest wlasnie gotowosc do zdrady interesow narodowych. Biora
tam tylko takich.

no wlasnie teraz mam watpliwosci, czy cos sie jednak nie zacznie zmieniac.

Michal Deskur jest bratankiem kardynała Andrzeja Marii Deskura.

*Kardynał Andrzej Maria Deskur, który urodził się Sancygniowie, opuścił Polskę
podczas okresu stalinowskiego wyjeżdżając na studia do Szwajcarii. Otrzymał
święcenia kapłańskie we Francji w 1950 roku. W ramach internacjonalizacji Kurii Rzymskiej w latach 50-tych, rozpoczął pracę
w Watykańskim Sekretariacie Stanu w 1952 roku jako jeden z pierwszych
obcokrajowców. W 1973 roku został awansowany do rangi przewodniczącego
Papieskiej Komisji ds. Środków Społecznego Przekazu a w 1985 roku został
mianowany kardynałem. Jego kluczowa rola przed konklawe w 1978 roku,
polegająca na bliższym zapoznaniu kardynała Wojtyły z głosującymi kardynałami
jest opisywana w wielu biografiach Jana Pawła II.* Stowarzyszenie Rodziny Deskurów:

http://www.deskur.org/srd%200.htm

Ks. prałat dr Paweł Deskur

Z dumą zawiadomiamy, że dnia 23.XI.2008 Ojciec Święty Benedykt XVI mianował
ks. Pawła Deskura prałatem.

http://www.deskur.org/nowosci%201.htm

Ps. pisalem wczoraj, ze zmiany na Wegrzech blogoslawi Kosciol Katolicki
i Orban ma silne jego poparcie. Polski Papiez przewidywal taki rozwoj wydarzen
i imie obecnego Papieza - BENEDYKT, nie jest przypadkowe.

Aby zrozumiec o co chodzi, trzeba troche lepiej znac historie Europy:)

Data: 2012-01-03 21:35:48
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
Przypomne jeszcze raz preambułe nowej konstytucji Wegier:

Boże pobłogosław Węgrów!

Parlament Węgier przyjął nową Konstytucję, która uznaje rolę chrześcijaństwa
za &#8222;kluczową dla podtrzymania narodu&#8221;. Jej preambuła zaczyna się od słów
modlitwy: &#8222;Boże, pobłogosław Węgrów!&#8221;.

Szanując &#8222;różne tradycje religijne&#8221; kraju, uznaje rolę chrześcijaństwa za
&#8222;kluczową dla podtrzymania naszego narodu&#8221;. Wyraża dumę, że &#8222;pierwszy król,
święty Stefan przed tysiącem lat osadził węgierskie państwo na trwałych
fundamentach, a naszą ojczyznę uczynił częścią chrześcijańskiej Europy&#8221;.

Niemcy ostro skrytykowaly te nowa konstytucje, ale Budapeszt odpowiedzial
kategorycznie;

&#8222;Niemiecki rząd nie dostrzegł, iż skończyły się czasy, kiedy Węgrom dawano do
zrozumienia, jak powinna wyglądać ich konstytucja&#8221; &#8211; powiedział rzecznik
premiera Viktora Orbana.

http://www.nacjonalista.pl/2011/04/27/nowa-konstytucja-ostra-odpowiedz-wegier-na-krytyke-ze-strony-berlina/

Atak na rzad Orbana nastapil rowniez ze strony Amnesty International (AI)

AI: nowa konstytucja Węgier sprzeczna z prawami człowieka

Amnesty International (AI) - ruch na rzecz praw człowieka - uznała, że nowa
konstytucja węgierska jest sprzeczna z prawami człowieka w kwestii aborcji,
małżeństw homoseksualnych i kar dożywotniego więzienia bez możliwości
zwolnienia warunkowego.

- Amnesty International jest głęboko zaniepokojona tym, że nowa konstytucja
Węgier (...) narusza europejskie i międzynarodowe standardy praw człowieka -
napisała w piątek w komunikacie ta organizacja pozarządowa.

Amnesty obawia się zwłaszcza, że przyjęte prawa mogą zabronić aborcji i
zawierania małżeństw homoseksualnych. Organizacja jest też przeciwna zapisowi
pozwalającemu skazać na karę dożywotniego więzienia bez możliwości ubiegania
się o warunkowe zwolnienie.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ai-nowa-konstytucja-wegier-sprzeczna-z-prawami-czl,1,4250847,wiadomosc.html

Boze poblogoslaw Wegrom.

Data: 2012-01-04 04:27:51
Autor: stevep
SB- ki odchodza z Policji
Dnia 03-01-2012 o 22:35:48  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Boże kończ, wstydu im oszczędź.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-04 16:49:14
Autor: Leprechaun
SB- ki odchodza z Policji

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdvsbk$sft$1inews.gazeta.pl...
Przypomne jeszcze raz preambułe nowej konstytucji Wegier:

Boże pobłogosław Węgrów!

Od tego błogosławieństwa nie przybędzie im ani ziarnka kaszy ani kieliszka wina.

BomBel

Data: 2012-01-04 19:39:36
Autor: u2
SB- ki odchodza z Policji
W dniu 2012-01-03 22:35,  Obserwator pisze:

[...]

A kary smierci nie wprowadzili ? Pewnie przydalaby sie tak jak u nas. Na
sprzedawczykow ;)

Data: 2012-01-04 18:47:22
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A kary smierci nie wprowadzili ? Pewnie przydalaby sie tak jak u nas. Na
sprzedawczykow ;)

ale najpierw sadownictwo musi byc oczyszczone z czerwonego, postkomunistycznego
balastu. Orban juz podjal takie dzialania:)

Data: 2012-01-05 04:41:00
Autor: stevep
SB- ki odchodza z Policji
Dnia 04-01-2012 o 19:47:22  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

No pasaran, zamordyzm nie przejdzie.

--
stevep

Data: 2012-01-05 04:40:19
Autor: stevep
SB- ki odchodza z Policji
Dnia 04-01-2012 o 19:39:36 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Uzgodniłeś to z KK?

--
stevep

Data: 2012-01-03 22:26:17
Autor: u2
SB- ki odchodza z Policji
W dniu 2012-01-03 22:10,  Obserwator pisze:
no wlasnie teraz mam watpliwosci, czy cos sie jednak nie zacznie zmieniac.

Michal Deskur jest bratankiem kardynała Andrzeja Marii Deskura.

A Bul Komur to hrabia :)

Data: 2012-01-03 21:37:10
Autor: Obserwator
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A Bul Komur to hrabia :)

nooo:)))

Data: 2012-01-04 16:48:04
Autor: Leprechaun
SB- ki odchodza z Policji

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdvse6$sld$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

A Bul Komur to hrabia :)

nooo:)))

Zobacz, prezydenta obraża! Donieś na niego!

BomBel

Data: 2012-01-03 22:55:31
Autor: Bogdan Idzikowski
SB- ki odchodza z Policji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f03727d$0$1466$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-01-03 22:10,  Obserwator pisze:
no wlasnie teraz mam watpliwosci, czy cos sie jednak nie zacznie zmieniac.

Michal Deskur jest bratankiem kardynała Andrzeja Marii Deskura.

A Bul Komur to hrabia :)

Wprawdzie nie hrabiowie, ale:

Teodor Kaczyński ukończył studia na Uniwersytecie Harvarda, a na Uniwersytecie Michigan w Ann Arbor obronił doktorat z matematyki. W latach 1967-1969 jako matematyk pełnił obowiązki docenta na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Charakteryzuje się wysokim ilorazem inteligencji - jego IQ wynosi 170. Pochodzi z rodziny o polskich korzeniach.
Przyznacie, że to niezwykle dobrze wykształcony i bardzo inteligentny człowiek. O jego rodzinie i pochodzeniu nic nie wiem, ale za to z bardzo dobrej rodziny pochodził Feliks Dzierżyński.
Feliks był synem nauczyciela fizyki i matematyki, Edmunda Dzierżyńskiego i Heleny z Januszewskich. Porządni rodzice.

Data: 2012-01-04 04:26:10
Autor: stevep
SB- ki odchodza z Policji
Dnia 03-01-2012 o 22:26:17 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ale festiwal oszołomów.  ;)

--
stevep

Data: 2012-01-05 09:53:13
Autor: raff
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-01-03 22:10,  Obserwator pisze:
> no wlasnie teraz mam watpliwosci, czy cos sie jednak nie zacznie zmieniac.

A Bul Komur to hrabia :)

Nie tak jak ty z dziada pradziada parobek. --

Data: 2012-01-04 16:47:26
Autor: Leprechaun
SB- ki odchodza z Policji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f036715$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Biorąc pod uwagę te kryteria powinieneś być premierem.

BomBel

Data: 2012-01-05 09:54:34
Autor: raff
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Jedynym wyznacznikiem niezbednym do partycypowania w nie-rzadzie
pelomafii jest wlasnie gotowosc do zdrady interesow narodowych. Biora

Poszukaj w googlach co oznacza "partycypowanie". To pojęcie chyba jest zbyt
trudne dla syna fornala.

Data: 2012-01-05 09:51:43
Autor: HaMMeR
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> hmmm...wlasnie ciekawe, bo Polak:)

Tak jak niejaki de Walensa :)

Daleko ci fornalu do pana Wałęsy. Obmyłeś dziś fiuta z tygodniowego twarożku?

Data: 2012-01-05 09:52:28
Autor: raff
SB- ki odchodza z Policji
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> osobiscie:)

Kolejny nie Polak w nie-rzadzie pelomafii. Po francusku trzeba krzyczec

Po francusku to ty potrafisz jedynie lizać rowa!

Data: 2012-01-05 09:50:25
Autor: HaMMeR
SB- ki odchodza z Policji
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
matusm <matusm@poczta.interia.eu> napisał(a): > http://wiadomosci.wp.pl/title,Stalo-sie-Tusk-odwolal-wiceministra-Rapackiego-
> [...]
> raz-dymisje-szefow-policji-i-BOR,wid,14136460,wiadomosc.html

Nastepca, Michal Deskur pochodzi z wielce szacownej rodziny. Potwierdzam

Z wielce szanownej rodziny pochodzi też Komorowski. Nie z takiej jak ty łachu!

Data: 2012-01-04 01:31:17
Autor: Lorn
SB- ki odchodza z Policji
W dniu 2012-01-03 18:10, matusm pisze:
[...]

Cieszysz się, czy ubolewasz? :> Może liczysz na ustawę PiS`owską? :> Nie licz... Cała rzesza byłych pzpr`owców pozostaje w Jarusiowej łapie prawej i sprawiedliwej :.

SB- ki odchodza z Policji