SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA

Data: 2013-03-05 21:20:04
Autor: boukun
SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA
Złożyłem pod koniec ubiegłego roku wniosek do IPN o wgląd w swoją ewentualną teczkę lub materiały gromadzone przez SB dotyczące mojej osoby. Klika dni temu dostałem odpowiedź, że w IPN odnaleziono dokumenty dotyczące mojej osoby i umówiłem się na dzisiaj w celu udostępnienia mi tych dokumentów.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/0ppMAejB1MP/new_ke-kwmo2#header

Pojechałem do Wrocławia do oddziału IPN i okazało się, że zachowały się moje akta paszportowe z czasów PRL, które gromadziła SB i... dwie strony Kwestionariusza Ewidencyjnyego z zapisem rejestru nr. 4862 przez Wydział III WUSW Jelenia Góra w ramach KE (Kwestionariusza Ewidencyjnego?) kryptonim "OPORTUNISTA" jako podejrzany o wrogą działalność antypaństwową. Sprawę zakończono (zdjęto z ewidencji?) dnia 08.11.1985 r. z powodu zaprzestania wrogiej działalności.

Na dokumencie znajdującym się w oddziale IPN we Wrocławiu jest uwidocznione na pierwszej stronie KE przekreślenie z adnotacją, że wybrakowano i zniszczono akta dnia (nieczytelne) chyba czerwiec 1990 roku. Na drugiej stronie jest pieczęć KWMO w Jeleniej Górze z datą 17. lipca 1990 rok.
http://c.wrzuta.pl/wi6296/742a5762001d72ae513645c3/new_ke-kwmo2

SB prowadziła podwójną ewidencję osób prześladowanych i inwigilowanych, dlatego też zachowała się kopia tej ewidencji w centralnym archiwum IPN w Warszawie, jak się domyślam, z archiwów MSW, gdzie zapis w Kwestionariuszu Ewidencyjnym był tylko trochę zmieniony, mianowicie, że w ramach KE krypt. "OPORTUNISTA" jako podejrzany o wrogą działalność polityczną. Dnia 08.11.1985 zdjęto z ewidencji, powód: Zaprzestanie wrogiej działalności. Materiały archiwalne numer 1155/2 złożono w: WUSW Jelenia Góra Pion "C". Na dokumencie widnieje pieczęć Kierownika Sekcji "C" Wydziału Zabezpieczenia Operacyjnego KWMO w Jeleniej Górze i data 14 listopad 1986.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/4IBuoq3uhsj/ipn#header

Wygląda na to, że to już ABW niszczyła akta operacyjne SB w 1990 roku i czyściła ślady inwigilowania opozycji PRL.
Jest to ewidentny dowód na to, że żydokomuna nadal rządzi i zaciera po sobie ślady swojej brudnej roboty...

Przewrotu głąby kapuściane żadnego nie było..., jest tylko rabunek Polski i Polaków...

boukun

Data: 2013-03-05 12:23:28
Autor: Marek
On Mar 5, 9:20 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Te, Bekon - ale "Oportunista" to nie jest okreslenie wroga !!!

Data: 2013-03-05 21:37:22
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-05 21:23, Marek pisze:
Te, Bekon - ale "Oportunista" to nie jest okreslenie wroga !!!

11/10

--
the_foe

Data: 2013-03-05 21:37:46
Autor: boukun
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:98930ad8-69e1-4a13-8e6e-e4ff988f6846w14g2000vba.googlegroups.com...
On Mar 5, 9:20 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Złożyłem pod koniec ubiegłego roku wniosek do IPN o wgląd w swoją ewentualną
teczkę lub materiały gromadzone przez SB dotyczące mojej osoby. Kilka dni temu
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4IBuoq3uhsj

http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1RZ1ZU6oWbJ

[...]

Ale lepszy pseudonim chyba jak Bolek, czy TW Must....

Tyle lat nie wiedziałem, pod jakim kryptonimem prowadzono przeciwko mnie działania operacyjne...
Oportunistą przeciwko żydokomunie pozostałem do dziś...

boukun

Data: 2013-03-05 21:39:11
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-05 21:37, boukun pisze:
Oportunistą przeciwko żydokomunie pozostałem do dziś...

12/10

http://pl.wikipedia.org/wiki/Oportunizm

--
the_foe

Data: 2013-03-05 22:08:41
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kh5l5b$rs1$3news.dialog.net.pl...
W dniu 2013-03-05 21:37, boukun pisze:
Oportunistą przeciwko żydokomunie pozostałem do dziś...

12/10

http://pl.wikipedia.org/wiki/Oportunizm

the_foe

Wyrazy oportunizm i oportunista bywają rozumiane całkowicie błędnie i opacznie, jako 'stawianie oporu' i 'ten, kto stawia opór'.

Pewno ci z SB tak samo to rozumieli...

boukun

Data: 2013-03-06 12:24:29
Autor: Marek
On Mar 5, 10:08 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "the_foe" <the_...@wupe.pl> napisał w wiadomościnews:kh5l5b$rs1$3news.dialog.net.pl...

> [...]

Wyrazy oportunizm i oportunista bywają rozumiane całkowicie błędnie i opacznie,
jako 'stawianie oporu' i 'ten, kto stawia opór'.

Ja mysle, ze komuchy juz wtedy wiedzieli, kim jestes...

Data: 2013-03-06 12:34:15
Autor: Tzva Adonai
SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA
Pewno ci z SB tak samo to rozumieli...

Osmieszyles sie Jarek. Oportunista to nie ten co stawia opor, tylko na przyklad ten, co wydaje Zydow na Gestapo w zamian za korzysci materialne. Albo ten, co doi niemiecki socjal... Do slownika zajrzyj, esbecy to wbrew pozorom nie byli glupi ludzie, widocznie widzieli w tobie sojusznika w walce o PRL.

Data: 2013-03-06 21:45:10
Autor: boukun
SB zniszczyla moja teczke o kryptonimie OPORTUNISTA
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:612e9da4-ce3b-4e45-85ed-254f559c0ad4googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
SB nigdy z reguly nie nadawala inwigilowanym przez siebie opozycjonistom pochlebnych pseudonimów, bo jakze by to, a do mnie oportunista w sensie tego znaczenia z wikipedii nie pasuje, bo nigdy nie bylem przy korycie.

boukun

Data: 2013-03-06 12:47:57
Autor: Tzva Adonai
SB zniszczyla moja teczke o kryptonimie OPORTUNISTA
bo nigdy nie bylem przy korycie.

Moze wiedzieli o tym, ze masowo wynosiles mieso z rzezni...

Data: 2013-03-06 21:56:04
Autor: boukun
SB zniszczyla moja teczke o kryptonimie OPORTUNISTA
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:a53634d0-5c38-4911-b917-4a4c4bd555ddgooglegroups.com...
bo nigdy nie bylem przy korycie.

Moze wiedzieli o tym, ze masowo wynosiles mieso z rzezni...

Ja akurat nie wynosilem, bo i po co, ojciec o dom dobrze dbal...

boukun

Data: 2013-03-06 13:03:43
Autor: Tzva Adonai
SB zniszczyla moja teczke o kryptonimie OPORTUNISTA
Ja akurat nie wynosilem, bo i po co, ojciec o dom dobrze dbal..

Ty Jarek jestes jak Jan Piszczyk z filmu "Zezowate szczescie". Nawet ze swoim uwielbieniem dla PRL spozniles sie o ponad 20 lat. Skoro wtedy bylo tak dobrze, to po cholere zes sie zadawal z solidaruchami? Trzeba bylo z esbecja trzymac, to bys dzisiaj mial swoja firme ochroniarska i kupe kasy na koncie, albo dali by ci cynk odnosnie kursu akcji jak Jurkowi Urbanowi i zostalbys milionerem - zona nie musialaby sie zdzierac za granica...

Data: 2013-03-06 22:22:08
Autor: boukun
SB zniszczyla moja teczke o kryptonimie OPORTUNISTA
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:910da7c7-1b35-4dda-a120-521d6aa75fa7googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
SBecja to wlasnie te kurwy, co dzisiaj Polska rzadza i co Polske sprzedali imperialistom...

To Jaruzelski byl ojcem chrzestnym tego kurewskiego systemu, zobacz jak czyscilo juz jako UOP ludzkie teczki, zeby za soba zacierac slady...

Ustawa o Urzedzie Ochrony Panstwa zostala uchwalona 6 kwietnia 1990 i weszla w zycie 10 maja 1990. Nastepnego dnia mianowano jej pierwszego szefa, którym zostal Krzysztof Kozlowski. W lipcu 1990 roku rozpoczeto proces weryfikacji. Sposród 24 tysiecy funkcjonariuszy Sluzby Bezpieczenstwa do weryfikacji przystapilo 14.038 funkcjonariuszy. Pozytywnie zaopiniowano 10.439, natomiast negatywnie - 3.595. Ostatecznie zatrudniono po weryfikacji 4,5 tysiaca osób. Dnia 31 lipca 1990 rozwiazano Sluzbe Bezpieczenstwa i zorganizowano Urzad Ochrony Panstwa.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Urz%C4%85d_Ochrony_Pa%C5%84stwa

boukun

boukun

Data: 2013-03-06 13:33:29
Autor: Marek
On Mar 6, 9:56 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisal w wiadomoscinews:a53634d0-5c38-4911-b917-4a4c4bd555ddgooglegroups.com...

> Moze wiedzieli o tym, ze masowo wynosiles mieso z rzezni...

Ja akurat nie wynosilem, bo i po co, ojciec o dom dobrze dbal...

boukun

Trzeba bylo ojca zadenuncjowac. Straciles okazje - mogles zostac
bohaterem narodowym !

Data: 2013-03-05 21:32:14
Autor: boukun
SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kh5kgl$6iu$1mx1.internetia.pl...
Złożyłem pod koniec ubiegłego roku wniosek do IPN o wgląd w swoją ewentualną teczkę lub materiały gromadzone przez SB dotyczące mojej osoby. Kilka dni temu dostałem odpowiedź, że w IPN odnaleziono dokumenty dotyczące mojej osoby i umówiłem się na dzisiaj w celu udostępnienia mi tych dokumentów.

To nie ten link.

Tu jest dotyczący pisma IPN
[...]

Tu też błędnie link skopiowałem, powinien być ten

Data: 2013-03-05 22:45:20
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Data: 2013-03-07 10:56:39
Autor: boukun
[...]

Przepraszam za pomyłkę, 10 maja 1990 UOP zastąpił zlikwidowaną Służbę Bezpieczeństwa MSW, który z kolei w 2002 roku przekształcił się w ABW i to UOP czyścił moją i innych teczki operacyjne SB, zacierając w ten sposób po sobie i działalności reżimu ślady.

[...]

Nikt tu kurwa nikogo nie obalał, poza bandytyzmem władzy wobec zniewolonego narody i rabunku Polski przy okrągłym stole aż do dzisiaj...

Kurwy SBeckie jak rządziły od Jaruzela, tak rządzą dalej...

boukun

SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA