SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA

Data: 2013-03-05 21:32:14
Autor: boukun
SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kh5kgl$6iu$1mx1.internetia.pl...
Złożyłem pod koniec ubiegłego roku wniosek do IPN o wgląd w swoją ewentualną teczkę lub materiały gromadzone przez SB dotyczące mojej osoby. Kilka dni temu dostałem odpowiedź, że w IPN odnaleziono dokumenty dotyczące mojej osoby i umówiłem się na dzisiaj w celu udostępnienia mi tych dokumentów.

To nie ten link.

Tu jest dotyczący pisma IPN
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/4IBuoq3uhsj/ipn#header
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4IBuoq3uhsj

Pojechałem do Wrocławia do oddziału IPN i okazało się, że zachowały się moje akta paszportowe z czasów PRL, które gromadziła SB i... dwie strony Kwestionariusza Ewidencyjnyego z zapisem rejestru nr. 4862 przez Wydział III WUSW Jelenia Góra w ramach KE (Kwestionariusza Ewidencyjnego?) kryptonim "OPORTUNISTA" jako podejrzany o wrogą działalność antypaństwową. Sprawę zakończono (zdjęto z ewidencji?) dnia 08.11.1985 r. z powodu zaprzestania wrogiej działalności.

Na dokumencie znajdującym się w oddziale IPN we Wrocławiu jest uwidocznione na pierwszej stronie KE przekreślenie z adnotacją, że wybrakowano i zniszczono akta dnia (nieczytelne) chyba czerwiec 1990 roku. Na drugiej stronie jest pieczęć KWMO w Jeleniej Górze z datą 17. lipca 1990 rok.
http://c.wrzuta.pl/wi6296/742a5762001d72ae513645c3/new_ke-kwmo2

SB prowadziła podwójną ewidencję osób prześladowanych i inwigilowanych, dlatego też zachowała się kopia tej ewidencji w centralnym archiwum IPN w Warszawie, jak się domyślam, z archiwów MSW, gdzie zapis w Kwestionariuszu Ewidencyjnym był tylko trochę zmieniony, mianowicie, że w ramach KE krypt. "OPORTUNISTA" jako podejrzany o wrogą działalność polityczną. Dnia 08.11.1985 zdjęto z ewidencji, powód: Zaprzestanie wrogiej działalności. Materiały archiwalne numer 1155/2 złożono w: WUSW Jelenia Góra Pion "C". Na dokumencie widnieje pieczęć Kierownika Sekcji "C" Wydziału Zabezpieczenia Operacyjnego KWMO w Jeleniej Górze i data 14 listopad 1986.

Tu też błędnie link skopiowałem, powinien być ten
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1RZ1ZU6oWbJ

boukun

Wygląda na to, że to już ABW niszczyła akta operacyjne SB w 1990 roku i czyściła ślady inwigilowania opozycji PRL.
Jest to ewidentny dowód na to, że żydokomuna nadal rządzi i zaciera po sobie ślady swojej brudnej roboty...

Przewrotu głąby kapuściane żadnego nie było..., jest tylko rabunek Polski i Polaków...

SB zniszczyła moją teczkę o kryptonimie OPORTUNISTA