SBK - o ja pierd...

Data: 2009-05-10 17:48:07
Autor: Darek Mroz
SBK - o ja pierd...
No takiego wypadku to ja nie pamietam...

Prędkość zabija ?

DM

Data: 2009-05-10 19:28:51
Autor: Arni
SBK - o ja pierd...
Darek Mroz pisze:
No takiego wypadku to ja nie pamietam...

Prędkość zabija ?

to bardzo głeboka myśl jest. Prosze Cie bardzo jednak abys rozwinął swoja wypowiedź, szczegolnie o jej związek z tematem wątku przez pryzmat   jazdy zgodnej z przepisami K1300. Nastepnie wskaż punkty wspólne.
Jesli tego nie potrafisz to płyn stąd trollu.
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-10 19:37:14
Autor: Sqeeb
SBK - o ja pierd...
On Sun, 10 May 2009 19:28:51 +0200
Arni <arni@NO.spam> wrote:

Darek Mroz pisze:

> [...]
Jesli tego nie potrafisz to płyn stąd trollu.

A Ty wiesz Arni, że nic bardziej nie boli jak bycie ignorowanym?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-10 19:40:14
Autor: Arni
SBK - o ja pierd...
Sqeeb pisze:

A Ty wiesz Arni, że nic bardziej nie boli jak bycie ignorowanym?

no masz racje tylko ja cały czas chciałbym sie dowiedziec co kieruje takimi kretynami. Zeby ulepszyc metody zwalczania rzecz jasna:)

Data: 2009-05-10 19:48:35
Autor: Sqeeb
SBK - o ja pierd...
On Sun, 10 May 2009 19:40:14 +0200
Arni <arni@NO.spam> wrote:

> A Ty wiesz Arni, że nic bardziej nie boli jak bycie ignorowanym?

no masz racje tylko ja cały czas chciałbym sie dowiedziec co kieruje takimi kretynami. Zeby ulepszyc metody zwalczania rzecz jasna:)

A ja mam cichą nadzieję, że jak się nie odpisuje na takie durne posty to
gość albo pójdzie kadzić gdzie indziej albo zmieni się in plus.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-10 22:53:47
Autor: Sir Piernik
SBK - o ja pierd...
Arni pisze:
....>8
> płyn stąd trollu.

Arni, odpowiadasz w CB durniom "pysia pysia..." ?!
To ten sam przeciez gatunek!

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-05-11 08:59:54
Autor: Arni
SBK - o ja pierd...
Sir Piernik pisze:

Arni, odpowiadasz w CB durniom "pysia pysia..." ?!

a tego nie znałem :))

Data: 2009-05-11 13:09:12
Autor: Budyń
SBK - o ja pierd...
Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:gu8id9$c94$1inews.gazeta.pl...
Sir Piernik pisze:

Arni, odpowiadasz w CB durniom "pysia pysia..." ?!

a tego nie znałem :))

abo pysia to lokalny wrocławski głupek. Kazde miasto ma swojego cb-gupka;)

b.

Data: 2009-05-11 13:38:50
Autor: Piotr May
OT . Re: SBK - o ja pierd...
Sir Piernik pisze:

Arni, odpowiadasz w CB durniom "pysia pysia..." ?!
a tego nie znałem :))

abo pysia to lokalny wrocławski głupek. Kazde miasto ma swojego cb-gupka;)

Nienie. Pysie slychac zarowno w Poznaniu, Warszawie jak i Wroclawiu. Mialem niezla zagwozdke pare lat temu jak zaczynalem jezdzic z CB o co chodzi :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-11 13:34:56
Autor: Piotrek Roczniak
OT . Re: SBK - o ja pierd...
Sir Piernik pisze:

[...]

Słychać też w Lublinie. To już chyba zjawisko ogólnopolskie.

--
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej

Data: 2009-05-12 10:30:26
Autor: K.M.C.
OT . Re: SBK - o ja pierd...
Piotr May pisze:

Nienie. Pysie slychac zarowno w Poznaniu, Warszawie jak i Wroclawiu. Mialem niezla zagwozdke pare lat temu jak zaczynalem jezdzic z CB o co chodzi :)

z tego co pamietam zaczęło się od Elbląga :-) tam pierwszy raz uslyszałem "pysia" :D

pozdr

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com