SBK pierwszy wyscig

Data: 2009-03-01 22:44:58
Autor: Wojciech G.
SBK pierwszy wyscig
Użytkownik "Spider A.J." napisał:
Bylem ciekaw jak bedzie wygladal debiut BMW w prawdziwym SBK
i mozna powiedziec ze zatrudnienie Corsera to byl dobry ruch.
Dojechal, zdobyl punkty, wiec jak na debiut rewelacja.

Jednak poza pierwszą dziesiątką. Rewelacja to by było podium. Trzymamy kciuki i liczymy, że będzie lepiej :).
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-01 22:57:35
Autor: Spider A.J.
SBK pierwszy wyscig

"Wojciech G." <wojciech@wytnijto.ursynet.com> wrote
Jednak poza pierwszą dziesiątką. Rewelacja to by było podium. Trzymamy kciuki i liczymy, że będzie lepiej :).

Ogladales pierwszy wyscig???
Byl 8-my :-)
I nie sa ostatni wklasyfikacji konstruktorow.
A tak zeby nie bylo, zadnym fanem tych dziwolagow nie jestem,
ale ten motocykl mi sie podoba, wreszcie jakis bardziej normalny.
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-01 23:29:17
Autor: Wojciech G.
SBK pierwszy wyscig
Użytkownik "Spider A.J." napisał :
Ogladales pierwszy wyscig???
Byl 8-my :-)

Ajć, masz rację. Zasugerowałem się tym, że w drugim wyścigu zajęli odległe miejsca.
--
PZDR
Wojciech G.

SBK pierwszy wyscig